Moi.
Malleista sen verran että mallihan esitellään vaikka näin (tämä siis esmes):
template
malli nop(malli n) {
static malli s = 5;
return s n;
}
Tai näin:
template
malli nop(malli n) {
static malli s = 5;
return s n;
}
Manuaalit sanoo että noilla class ja typename ei ole mitään eroa, onko näin? ja kumpaa olisi "esteettisempi" käyttää?
template
3
522
Vastaukset
- c++....
On eroa koska tämä kääntyy:
template < template < typename T> class A>
struct Foo { };
Mutta tää ei käänny (ja on kuulemma väärin):
template < template < typename T> typename A>
struct Foo { };
"ja kumpaa olisi "esteettisempi" käyttää?"
Koska templaten 'macrokorvaus'tyyppi voi olla mikä tahansa - ei vain class - niin paljon loogisempaa on typename (mikäli mahdollista). Esimerkissäsi on malli*funktio* niin miten luokkakäsite class siihen liittyy? Oikein, ei mitenkään.
Ja miksi helvetissä class-sanalle yleensäkin on annettu kaksoismerkitys?- aikol
Moi.
Mitä tuossa tapahtuu? siis meinaan että mitä tämä tekee ja miten käytän/kutsun tätä?:
template < template < typename T> class A>
bool moi() {
return true;
}
Siis meinaan että spesialisointihan menisi jotenkin näin:
template
bool heh() {
cout
- -amatööri
Malli argumentti
Mallin käännösmalli
Toden näköisesti sekoitti vain enemmän :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1791146- 791042
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92845- 73818
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82757- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538