Moi.
Malleista sen verran että mallihan esitellään vaikka näin (tämä siis esmes):
template
malli nop(malli n) {
static malli s = 5;
return s n;
}
Tai näin:
template
malli nop(malli n) {
static malli s = 5;
return s n;
}
Manuaalit sanoo että noilla class ja typename ei ole mitään eroa, onko näin? ja kumpaa olisi "esteettisempi" käyttää?
template
3
522
Vastaukset
- c++....
On eroa koska tämä kääntyy:
template < template < typename T> class A>
struct Foo { };
Mutta tää ei käänny (ja on kuulemma väärin):
template < template < typename T> typename A>
struct Foo { };
"ja kumpaa olisi "esteettisempi" käyttää?"
Koska templaten 'macrokorvaus'tyyppi voi olla mikä tahansa - ei vain class - niin paljon loogisempaa on typename (mikäli mahdollista). Esimerkissäsi on malli*funktio* niin miten luokkakäsite class siihen liittyy? Oikein, ei mitenkään.
Ja miksi helvetissä class-sanalle yleensäkin on annettu kaksoismerkitys?- aikol
Moi.
Mitä tuossa tapahtuu? siis meinaan että mitä tämä tekee ja miten käytän/kutsun tätä?:
template < template < typename T> class A>
bool moi() {
return true;
}
Siis meinaan että spesialisointihan menisi jotenkin näin:
template
bool heh() {
cout
- -amatööri
Malli argumentti
Mallin käännösmalli
Toden näköisesti sekoitti vain enemmän :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64697- 42681
- 90618
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 41534
- 41498
- 17480