Olisiko 27-35v. sinkkumiehiä mahdollisesti lähdössä kyseiselle laivalle kyseisenä ajankohtana? Täällä uusia tuttavuuksia kaipailisi kaksi 29v sinkkunaista..
Vastaukset 7
- ettehän ymmärrä
käyttää edes oikeaa palstaa asiallenne, MATKASEURA-palsta olisi oikea osoite näille.
No sinkkuna risteilynkin jälkeen, eiväthän edes seuraa osaa hakea (ilmeisesti 2 blondia kyseessä)- 2xsinkkua
Kiitos tiedosta :) En ole ennen tänne kirjotellut joten en vissiin osunut oikealle palstalle, anteeksi. Laitan tämän siis sinne. Anteeksi, jos pilasin päiväsi :S
- Vanhus 2
2xsinkkua kirjoitti:
Kiitos tiedosta :) En ole ennen tänne kirjotellut joten en vissiin osunut oikealle palstalle, anteeksi. Laitan tämän siis sinne. Anteeksi, jos pilasin päiväsi :S
Kyllä tullaan,ikää vasta 68 vuotta.Rahaa on kertynyt vuosien varrella.Tavataan siinä purserin tiskin edessä klo 18.45
- Haussa
kolmekymppistä matkaseuraa..
- Siellä-näet
Terminaalissa tai laivalla tuon näet
- Anonyymi
Höylääjiä tulossa?
- Anonyymi
Jotkut ne jatkuvasti uskovat laivan kulkevan tyhjillään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921612
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4011064- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t179963- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618