haluan rikkaaksi

miten?

Suuri haaveeni olisi olla jossain vaiheessa elämää rikas! Ja haave minkä aijon myös toteuttaa.

Rikkaudella tarkotain sitä, että voin ostaa kolmen millin talon Espoosta meren rannalta, muutaman veneen, noin kolme autoa (ferrari, citymaasturi, kauppakassi), luxus mökin lapista ja keski-suomesta, ja tietty noihin kivaa tekniikkaa, huonekaluja ja harrastusvälineitä ym. Ja matkustamassa haluaa tietty käydä noin viis kertaa vuodessa esim. lappiin laskettelemaan tai Australiaan sukeltelemaan.

Antakaas vinkkejä miten saavutan tuollaisen rikkauden? Eli kannattaisiko ostella jotain tiettyjä osakkeita vai perustaa jokin tietynlainen yritys, vai koittaa tehdä asuntokauppaa vai yrittää saada jotain suhteita? Kaikki vinkin tervetulleita, mutta lakia haluan tietty noudattaa ja perintöä ei ole tulossa. Ja sen tiedän että Suomessa ei palkkatyötä tekemällä pääse noin paljon rikastumaan.

10

1792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekhä

      annatko sähköposti osoitteen niin voisin kertoa. Eihän sitä nyt kaikille kerrota! :D

    • suht köyhä

      jos ei ole suuret tulo tulot niiin ainoa keino on säästää.

      • fed

        Säästämällä ei saa kuin vitutuksen.

        Rahaa on osattava käyttää jos sitä haluaa. Pääomaköyhänä tuskin mitään rikkautta saavutat ilman lottoa.

        Yksi vaihtoehto olis jättää se kolmio vuokralle ja lähteä duuniin ukraina, shanghai, dubai etc... exparte bonusta ja verovapautta.

        Mutta sinuna tavoittelisin toisenlaista rikkautta. Funtsi ilman rahaa elä vapaana kerjää sossusta ja matkusta halvan elintason maissa. =)


      • siistimmin
        fed kirjoitti:

        Säästämällä ei saa kuin vitutuksen.

        Rahaa on osattava käyttää jos sitä haluaa. Pääomaköyhänä tuskin mitään rikkautta saavutat ilman lottoa.

        Yksi vaihtoehto olis jättää se kolmio vuokralle ja lähteä duuniin ukraina, shanghai, dubai etc... exparte bonusta ja verovapautta.

        Mutta sinuna tavoittelisin toisenlaista rikkautta. Funtsi ilman rahaa elä vapaana kerjää sossusta ja matkusta halvan elintason maissa. =)

        voisit kyllä käyttää siistimpää puhekieltä.


    • Nunzio

      On muutama tapa rikastua Suomessa.

      - perusta uskonlahko
      - salakuljeta huumeita
      - tee petoksia
      - tai ryhdy kansanedustajaksi

      Perusidea Suomessa on nykyään se että rehellisyys ei kannata eikä se rikastuta.

      • sijoittaja

        Säästävisenä sijoitin -73 lähtien kaikki ylimääräisen (asunnon lisäksi) pörssiin. Nyt yli 50-kymppisen pärjään ilman työntekoa.


      • fed
        sijoittaja kirjoitti:

        Säästävisenä sijoitin -73 lähtien kaikki ylimääräisen (asunnon lisäksi) pörssiin. Nyt yli 50-kymppisen pärjään ilman työntekoa.

        Hieno esimerkki ja onnitteluni. Miten pärjäsit -73 vuodesta siihen kunnes aloit käyttää?

        Itse olen kuitenkin toiminut niin, että sijoitan velkapo:lla, enkä ole töissä. Aikaa monenlaiselle nyt kun vielä jalka nousee alle 3-kybäsenä. Po lyhentynyt nyt viime kurssirytinöissäkin reilut 20% huomattavasta summasta, joten kyllä sinne jotain vanhuuden turvaksikin jää sikäli, kun muutan sijoituksia kiinteistöiksi pakkohuutokauppojen kautta. Loppu vuoden tuotot menee kuitenkin veroihin todennäköisesti ja joitain myyntejä on pitkitettävä vuoden vaihteeseen. =)


      • <z
        sijoittaja kirjoitti:

        Säästävisenä sijoitin -73 lähtien kaikki ylimääräisen (asunnon lisäksi) pörssiin. Nyt yli 50-kymppisen pärjään ilman työntekoa.

        niin kuin "sijoittaja" kertoi. Itse olen pikku hiljaa ostanut lisää ja kyllä varsinkin viime aikoina on tuotto ollut ihan hyvä. Hajauttamalla sijoituksia, rahaa ropisee vähän sieltä sun täältä ja taas ostamaan uutta. Töissä kyllä vielä joutuu käymään mutta en ole vielä kyllä 50-vuotiaskaan. Kyllä tämä rikastuminenkin on pitkä jänteistä työtä.


    • ite

      Vaikka kunnianhimo onkin ylipäätään hyvä tie rikastumiseen, osoitat varsin mittavaa laiskuutta ja typeryyttä viestilläsi. Olet tuomittu siis keskinkertaisuudeksi loppuiäksesi.

      • ...

        jos sijoitatte niitä voittojanne kokoajan, niin ei sitä ylimäärästä rahaa jää kuitenkaan=D ja mitä sitä enää 50-60vuotiaana rahalla tekee? kyllä se on törsättävä nuorena... heh=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe