eikö teillä parilapsisilla ole muuta tekemistä kun tulla tänne osioon vaan haukkumaan ja ihmettelemää ja arvostelemaan?
taitaa teillä olla se köyhä elämä kun on tuollaiseen aikaa
eiköhän tämä osio ole takoitettu lähinnä suupeheellisille ajatusten vaihtoon
älkää suurpeheelliset viittikö tollasiin haukkuihin ja muihin enää edes puolustella, aivan älyttömäks menny
Mitä kaikki tulee tänne vaan haukkumaan??
2
542
Vastaukset 2
- on nykypäivänä
liikaa aikaa valittaa ja puuttua toisten elämään. Jos näillä päänaukojilla oisi mielekästä tekemistä jäisi tuollaiset turhat lapsellisuudet laukomatta. Ja voihan se olla se kateus tässäkin se perimmäinen syy. >Luullaan, että suurperheelliset saa kelan ym. etuuksia pilvinpimein. Sitähän sopii yrittää itsekin tienata lapsia tekemällä, mikäli aikoo niin rikastua. Itselläni on kuusi lasta ja olen heistä jokaisesta todella ylpeä. Rahoissa ei uida, eikä kenenkään kaapista syödä. Töitä tehdään jokapv. kotoa käsin ja lapset kotona hoidetaan. Työtä siis piisaa ja siitä reilusti veroa maksetaan. Ja arvatkaapa mitä, ollaan todella onnellisia!!!
- ihmettelen suuresti
se aika puuttuu. Olen vallan hämmästynyt sinun monipuolista elämääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881354
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1891137- 741019
- 77907
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su341790Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168764- 59757
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.206737Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5697- 43645