Neuvoja!

Oinas-nainen.

Minä olen yli vuoden seurustellut vesimies-miehen kanssa, ei ole paljon valittamista. Pakko sanoa, että sänkyhommat ovat suoraan sanottuna taivaallisen ihania, oikeastaan hän on peto sängyssä. Mutta yksi pieni ongelma tässä suhteessa on, kuinka saan vesimieheen tunnesiteen. Kun, hän ei millään tavalla kerro mitään tunteistaan minua kohtaan, se on vähän raivostuttavaa. Kun kerron omista tunteistani häntä kohtaan, tulee sellainen tunne, että hän ei kuuntele minua ollenkaan tai hän kammoksuu juuri näitä keskusteluja. Antakaa hyödyllisiä neuvoja.

12

2139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoa mitään

      näistä kun tunnen vain ihmisiä.

    • <3

      Olen itse vesimies-nainen. Aika samanlaiselta miehesti käytös vaikuttaa kuin omani. Minulle seksi on halujen tyydytystä, mutta voin(voisin) harrastaa sitä vain sellaisen tyypin kanssa, johon minulla on tunneside. Seksi on myös hellyyttä, ja jos pidän toisesta todella paljon, haluan myös panostaa seksiin, eli teen parhaani jotta se toinen nauttisi yhtä paljon kuin minä.
      Siihen, että miehesi ei osallistu tunne-keskusteluihin. Noh, ehkä hän vain olettaa, että kun olette olleet sen vuoden yhdessä, niin kyllä se toinen(sinä) tietää, että sinusta tykkää(rakastaa jopa?). Ei sitä tarvitse sanoa. :)

      • sama,,

        kokemus seksistä ja suhteesta ylipäätänsä! vesimies harvemmin sanoo. yleensä vesimiehelle riittää, että tiedostaa rakastavansa, mitä sitä turhia puhumaan.

        vesin


    • toki tiedät

      etttä vesimies on kylmin merkki mitä voi olla. Se on tunteeton jollakin tapaa ja jopa ahdistuu tunteiden ollessa esillä. Vesimiehessä niin myös naisissa on romantiikkaa nanokilon verran. Sitä vaan ei ole, vaikka mitä tekisi. Tyydy siihen. Annan neuvon: kuuntele. älä puhu!

      • !!!!!!!!!!

        Vesimies ei missään nimessä ole kylmä. Näin näkee usein väitettävän koska vesimies ei pidä teennäisestä lepertelystä,jatkuvasta yhdessä nyhjäämisestä ja julkisista tunteiden osoituksista. Vesimies odottaa kumppaniltaan aitoutta.Jos aletaan puhua rakkaudesta, sen täytyy olla totta, siihen täytyy voida luottaa. Vesimies on aika epävarma, epäilee usein ihmisten tarkoitusperiä.
        Vesimiehen luottamuksen voittaminen on sentähden aika vaikeata. Oikeastaan aika sen vasta vahvistaa. Kun vesimies näkee että kumppani pysyy vierellä pienistä skismoista huolimatta, hän rentoutuu ja paljastaa palan sisintään.


      • kylmyyttä
        !!!!!!!!!! kirjoitti:

        Vesimies ei missään nimessä ole kylmä. Näin näkee usein väitettävän koska vesimies ei pidä teennäisestä lepertelystä,jatkuvasta yhdessä nyhjäämisestä ja julkisista tunteiden osoituksista. Vesimies odottaa kumppaniltaan aitoutta.Jos aletaan puhua rakkaudesta, sen täytyy olla totta, siihen täytyy voida luottaa. Vesimies on aika epävarma, epäilee usein ihmisten tarkoitusperiä.
        Vesimiehen luottamuksen voittaminen on sentähden aika vaikeata. Oikeastaan aika sen vasta vahvistaa. Kun vesimies näkee että kumppani pysyy vierellä pienistä skismoista huolimatta, hän rentoutuu ja paljastaa palan sisintään.

        Niis vesimiestä voi verrata 50 naisen, jonka lapset on lentäneet (tai muuten lähteneet) pesästä. Siihen ikään liittyy vanhenemista, pessimismiä, kiukkua, negatiivisuutta, ailahtelevaa mieltä. Siis kaikkea mitä tuonikäiseltä voi odottaa. Liittyypä siihen myös elämänsä aikana saatujen kolhujen kostamistakin. Vesimies on pomottaja ja osin myös laiska, mieluummin ajattelee kuin tekee. Vesimies vaan on koko ikänsä 50 astrologiseslta iältään. Ei se tiedä mitä tekisi, mitä päättäisi, mieli muuttuu yhtenään ja siinä on yhtymäkohtia myös ravun merkkiin. En vaan tiedä miksi. Kylmyys ei tarkoita tunteettomuutta sinällään, vaan suurelta osuin juuri päättämättömyyttä ja siitä johtuvaa epävarmuutta. Vesimies on herkkä sellaisille epäkohdille, jotka voi sattua omalle kohdalle ja siksi vesimies sanoo olevansa tunteellinen. Se kuitenkin on vain oikeudenmukaisuutta.


    • Jouskariäippä

      Aina kun lukee näitä vastaavanlaisia juttuja
      vesimiehestä, tulee mieleen oma
      seikkailu vm kanssa. Ja täytyy sanoa, että mitä
      lähemmäs veskaria on päässyt, sitä enemmän on
      "karkuun" mennyt. Varsin haastava tapaus on tämä
      mies ainakin. Itsestään pitää antaa ihan kaikki,
      hänestä saa irti kun ajan myötä oppii lukemaan
      häntä... Vieläkään en tiedä miten tää seikkailu päättyy, tällä hetkellä oon ite päässyt siihen
      että oon tarpeeks vahva jotta jätin pallon täysin
      hänelle, tulee takaisin jos niin haluaa..
      äärimmäisen haastavaa mutta mielenkiintoista ja
      takuuvarmasti "ei tylsää",kiehtovaa on seikkailu herkän vm kanssa :)

    • VesimiesNainen XXX

      tunteista pitäisi sitten puhua.
      Jos hän on kanssasi, eikö se jo osoita, että ainakin kuvittelee paikkansa olevan luonasi.
      Välillä vesimiehet menevät "vuorille", älä silloin änkeä puhumaan tunteista jne., ainoastaan tärkeistä asioista.
      Totuus on kyllä se, että vesimies on luotettava niin kauan kun tuntee itse olevansa suhteessa turvassa. Jos se tunne kaikkoaa, veskari voi liueta tai jäädä paikoilleen muttet pääse hänen aivoituksia tietämään. Sorry, me vain olemme tälläisiä.
      Ps. joskus nouseva merkki voi muuttaa luonnetta

      • kyllä vaan...

        onpa jännä, vesimiehille pitää luoda turvallisuuden tunnetta suhteessa, mutta itse eivät sitä tee....hohhoijjaaa....


      • mutta mikä syy
        kyllä vaan... kirjoitti:

        onpa jännä, vesimiehille pitää luoda turvallisuuden tunnetta suhteessa, mutta itse eivät sitä tee....hohhoijjaaa....

        VesiMIES, siis MIES. Tuo on kuin suoraan miehen käyttäytymismallista. Mies kengittää jonkun kodin hengettärekseen ja sitten se siinä onkin. Se koskee siis myös naisia. Turvallisuus on sitä, että on jokin johon saa "turvautua" (purettua itsesääliään)jahka tulee sieltä vuoriltaan laitettuaan taas maailma palikat kohdaleen. Vesimies ei tuo turvallissuuta vaan päinvastoin kaikki on sekaisin ja aina niillä on jokin projekti. Usein se on vielä jotakin negatiivista ja vainoharhaista.


      • tunteesta...
        mutta mikä syy kirjoitti:

        VesiMIES, siis MIES. Tuo on kuin suoraan miehen käyttäytymismallista. Mies kengittää jonkun kodin hengettärekseen ja sitten se siinä onkin. Se koskee siis myös naisia. Turvallisuus on sitä, että on jokin johon saa "turvautua" (purettua itsesääliään)jahka tulee sieltä vuoriltaan laitettuaan taas maailma palikat kohdaleen. Vesimies ei tuo turvallissuuta vaan päinvastoin kaikki on sekaisin ja aina niillä on jokin projekti. Usein se on vielä jotakin negatiivista ja vainoharhaista.

        Vesimies arvostaa ihmistä jolla on jalat maassa ja joka on luotettava ja turvallinen.

        Tämä johtuu siitä että vesimies on täysin päinvastainen henkilö, jalat joskus liiankin korkealla maasta. Päässä pyörii suunnitelmia ja kaikenlaisia ajatuksia niin ettei vähemmästä väliä.

        Kukaan vesimies ei väitäkään että itse tarjoaisi turvallisuutta kellekään. Sen joka turvallisuutta kaipaa, pitää kiertää vesimies kaukaa.


    • Vesimiestyttö_81

      Itsellä oli oinaan kanssa toisinpäin. Minä en saanut häneen yhteyttä. Ihan kuin häntä ei olisi kiinostanut puhua tunteista ollenkaan. Jospa jotkut miehet vaan on sellaisia?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe