Iso penis

ongelmako?

Omistan valtavan peniksen siis ihan oikeesti, tämä ei ole mitään huuhaata mitä jätkät yleensä jauhaa. Minua lähinnä vituttaa kun kukaan nainen ei halua kanssani mitään vakavaa, vaan pelkkää seksiä. Minusta on alkanut tuntumaan että olisin dildo. Saisinko onnellisen parisuhteen jos minulla olisi pienempi penis?

37

15216

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonssonin Eikka

      ainuttakaan potentiaalista seurustelukumppania? Pitää vain lopettaa pedistä petiin hyppiminen ja alkaa tutustumaan johonkin tiettyyn naiseen ja panostaa häneen. Ei se liekki heti leimahda, vaan joskus pitää tutustua kunnolla ennen kuin ne parhaat puolet tulevat ihmisestä esiin.

      • alkuperäinen kirjoittaja

        Kyllä on. Tapasin yhden naisen jokin aika sitten ja olen erittäin kiinnostunut hänestä. Mutta, homma tuntui kaatuvan siksi kun harrastimme seksiä ja tuntuu siltä että penikseni koko vie huomion muista piirteistäni..


      • että vain kikkelis
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        Kyllä on. Tapasin yhden naisen jokin aika sitten ja olen erittäin kiinnostunut hänestä. Mutta, homma tuntui kaatuvan siksi kun harrastimme seksiä ja tuntuu siltä että penikseni koko vie huomion muista piirteistäni..

        kiinnostaa, tai sitten sulla ei oo muita kiinnostavia piirteitä, oo tyytyväinen että edes johonkin käyttöön kelpaat.


      • alkuperäinen kirjoittaja
        että vain kikkelis kirjoitti:

        kiinnostaa, tai sitten sulla ei oo muita kiinnostavia piirteitä, oo tyytyväinen että edes johonkin käyttöön kelpaat.

        En ole kovin yllättynyt että tuommoista juttua täällä heitetään. Se on kateutta, todennäköisesti olet itse elämässä epäonnistunut pikkunakki.


      • enkä varsinkaan
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        En ole kovin yllättynyt että tuommoista juttua täällä heitetään. Se on kateutta, todennäköisesti olet itse elämässä epäonnistunut pikkunakki.

        epäonnistunut, iso se on mullakin, naiset tykkää, ei yksistään koosta vaan enemmän siitä miten sitä käytetään.

        Useimmat naiset tykkäävät seksistä, kuvittelet vaan että haluaisivat sitä sun kans vain ison vehkeesi takia, tekisivät varmasti saman vaikka sun jalkojen välis roikkuis pienempikin vehje. Jos tosissas uskot että haluavat sulta vain isoa, niin itsehän sitten paljastat ettet voi olla muuten kiinnostava.

        Unohda tuollaiset luulot, ja kysy suoraan naiselta, mitä näkee sussa, jos sulla yhtään on älliä pääs niin huomaat kyllä jos puhuvat palturia.


      • nainen 23 v
        enkä varsinkaan kirjoitti:

        epäonnistunut, iso se on mullakin, naiset tykkää, ei yksistään koosta vaan enemmän siitä miten sitä käytetään.

        Useimmat naiset tykkäävät seksistä, kuvittelet vaan että haluaisivat sitä sun kans vain ison vehkeesi takia, tekisivät varmasti saman vaikka sun jalkojen välis roikkuis pienempikin vehje. Jos tosissas uskot että haluavat sulta vain isoa, niin itsehän sitten paljastat ettet voi olla muuten kiinnostava.

        Unohda tuollaiset luulot, ja kysy suoraan naiselta, mitä näkee sussa, jos sulla yhtään on älliä pääs niin huomaat kyllä jos puhuvat palturia.

        liian iso on jo huono. pienellä pillulla varustettua naista sattuu ihan vitusti jos siihen liian isoa tunkee. Tärkeintä on paksuus ja 17-18 cm kyrpä pituudeltaan on paras.


      • alkuoperäinen
        enkä varsinkaan kirjoitti:

        epäonnistunut, iso se on mullakin, naiset tykkää, ei yksistään koosta vaan enemmän siitä miten sitä käytetään.

        Useimmat naiset tykkäävät seksistä, kuvittelet vaan että haluaisivat sitä sun kans vain ison vehkeesi takia, tekisivät varmasti saman vaikka sun jalkojen välis roikkuis pienempikin vehje. Jos tosissas uskot että haluavat sulta vain isoa, niin itsehän sitten paljastat ettet voi olla muuten kiinnostava.

        Unohda tuollaiset luulot, ja kysy suoraan naiselta, mitä näkee sussa, jos sulla yhtään on älliä pääs niin huomaat kyllä jos puhuvat palturia.

        No seksihän takia he haluavatkin. Aina kun olen jutellut jonkun vanhan exäni kanssa, niin he muistavat minut mulkkuni takia. Eräskin sanoi " En ikinä unohda mitä sulla oli housuissa " No en tiedä, sitten en nähtävästi ole kiinnostava tyyppi. No can do


      • Nimetön
        nainen 23 v kirjoitti:

        liian iso on jo huono. pienellä pillulla varustettua naista sattuu ihan vitusti jos siihen liian isoa tunkee. Tärkeintä on paksuus ja 17-18 cm kyrpä pituudeltaan on paras.

        näin on. Olikohan naisen emätin keskimäärin 8 senttinen, joten siinä on naurussa pitelemistä, jos kovasti yli 20 senttistä tuuppaa..


      • se pienempi prinssinakki
        että vain kikkelis kirjoitti:

        kiinnostaa, tai sitten sulla ei oo muita kiinnostavia piirteitä, oo tyytyväinen että edes johonkin käyttöön kelpaat.

        Mikä vittu sua saatanan homo oikein vaivaa???????????

        Etkö jumalauta voi sitä tosiasiaa ymmärtää, että jollain voi oikeesti olla halvetin iso muna? Sun kaltases ihmiset ottaa oikeesti pattiin, eikä sulla vittu varmaan oo 10 senttiä pidempi, kun tänne tuut tollasta paskaa jauhamaan...

        Siis ei helvetti


    • raijaGö

      Valtava emätin, sanoivat turus on isoi fitui kuin pesufatei...
      No juu edellinen poikakaverini sanoii että on kuin haaleassa vedessä huljuttelisi...
      Sopisimme varmaan toisillemme?

    • tänne

      niin katotaan mihin se johtaa:)

    • naisesi...

      vaan eivät osaa arvostaa hienoa ominaisuuttas oikein!!!älä jakele kevein perustein suhteen alussa ja vasta muutaman viikon seukkaukseen jälkeen annat.näin erottelet jyvät akanoista,vai mitä.t 33v nainen

    • samaa..

      No samaa on havaittavissa vaikka ei olekaan kun vähän yli 20cm lahkeessa. Erehdyin tuossa vähän aikaa sitten luulemaan, että nainen tahtoi muutakin kuin seksiä, ja tein kokeen, ei pienintäkään aloitetta seksin suuntaan viikkoon. Aika pikaisesti muija ilmoitti että eiköhän tämä ollut tässä...helvetin hieno fiilis kun tuntee olevansa vaan joku lihapala, jota käytetään sen aikaa kun hyvältä tuntuu.

      • ......................

        nainen on ehkä tulkinnut asian niin, että ett ole kiinnostunut hänestä tai olet muuten seksuaalisesti epäaktiivinen. Siis ehkä. Väärinkäsityksen mahdollisuudet ovat lukemattomat tuoreissa tuttavuuksissa.


    • vänkyrä-nainen

      penis nyt "tavalliseen" penikseen verrattuna herätä muuta kuin korkeintaan pelkoa, et seksi sattuu.

      Niinpä uskallan väittää, et yläpää on se, joka enemmän vaikuttaa, onko kahden ihmisen välillä mahdollisuus hyvään parisuhteeseen vai ei. Seksi on hyvää aina, jos suhde muutenkin on hyvä.

    • meillä synkkaa

      Tutustuin mieheen,jolla on myös valtava penis.
      Viestittiin,soiteltiin ja viimein tavattiin.
      Sexiä harrastettu nyt useamman kerran tavattuamme.
      Molemmat halusimme sitä ja sexi sujuu todella hyvin.
      Vähän pelotti iso kalu,mutta kaveri osasi ottaa
      asian huomioon.Pidämme toisistamme ja jatkamme
      edelleen tapaamisia.Minulle ei se iso kalu ole
      tärkeintä hänessä,vaan viihdymme muutenkin yhdessä.
      Toki molemmat nautimme suunnattomasti ihanista
      rakkauden tuokioista.

      • iso kalu

        oli ongelma, se sattui liiaksi, emme voinet harrastaa seksiä kahta kertaa peräkkäin,tuli melk. palovammoja värkkeihin. Ps. Olen 4 lasta synnyttänyt.


    • Nti Nötterö

      ...minkä kokoinen penis on. Kannattaisikohan sinun vaihtaa piirejä missä liikut;-) Tai sitten omaat todella huonon ihmistuntemuksen.

      • Ulkosuomalainen nainen

        Seurustelin jonkun aikaa miehen kanssa, jolla oli aivan valtava. Itse olen pienikokoinen nainen, ja "normaalikokoisetkin" kutsuvat tiukaksi. Olihan se seksi aika taiteilemista, etta vehje saatiin edes sisalle. Ja kyse ei ollut kokemattomuudesta.


      • alkuperäinen kirjoittaja

        Tarpeeksi iso, oletko nyt tyytyväinen? Se on ihme juttu kun ihmiset kateuden ja ihan vittuilakseen rupeen inisee kun kysyy jotain. Mun ihmistuntemuksessa ei ole mitään vikaan, toisin kuin sun päässä on. Ei tartte vastata jos ei pysty asiallisesti siihen, kasvakaa aikuiseksi.


    • ei kiitos

      Harrastin yhden yön seksiä miehen kanssa,jolla yllätys yllätys oli normaalia isompi penis,ja se paksuus erikoisesti.Mutta mitä siitä jäi mieleen,ei mitään.Ei niitä väristyksiä ja tunteita mitä aiemmin olin saanut toisten ns normaalikokoisten kanssa.Harmi vaan sillä mies on oikein muuten kiva, mutta se vehje jäi suorastaan inhottamaan minua.Että joskus näinkin päin...Kavereina jatketaan,,,

    • kokemuksella

      En pitänyt seksistä tämän miehen kanssa, koska se yksinkertaisesti sattui.

      Tämä onkin ainoa asia, joka minulle on jäänyt mieleen.

    • Nimetön

      Neuvon nyt sinua panostamaan yläkertasi kehittämiseen eli aivot hommiin.

      • alkuperäinen kirjoittaja

        sekin voi olla. Olen kuulemma aika mustasukkaista sorttia :( Persoonallisuus synkkaa parisuhteessa. Mutta penikseni koko tuntuu olevan semmonen juttu ettei tuu oikein muut jutut läpi.


      • jaha
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        sekin voi olla. Olen kuulemma aika mustasukkaista sorttia :( Persoonallisuus synkkaa parisuhteessa. Mutta penikseni koko tuntuu olevan semmonen juttu ettei tuu oikein muut jutut läpi.

        Joskus olen toivonut itselleni moista välinettä, mutta pienikullisena sain vähän hyvitystä tästä ketjusta.
        Eikö kannattaisi laitattaa tähän jumalattoman suureen meisseliin oma verenkiertojärjestelmä, koska tuntuu, että pienimmätkin nykäykset saattavat viedä veren päästä. Myös asiasta kertovat kyltit auton kyljissä tulisivat kalliiksi?


    • dgdbg

      itelläkin aika iso meisseli ja en meinannut saada sitä naisen sisälle. Jollakin naisilla mahtuis vaikka lipputanko sinne ja jollekin vain sormi. Naisella oli kyllä ollut sexiä ennen mutta oli kauheen tiukka silti.
      Suureneeko se kohtu paljon kun sexiä harrastetaan paljon? tietääkö joku?

      • noreturn

        Taidan olla sitä kokoluokkaa mistä nainen 23 kirjoitti. Eli ei pieni eikä valtava. Se mikä on todettava että koskaan en ole tavannut naista jolla olisi vain 8 cm. Enkä oikein usko niitä olevan olemassakaan. Joskus on ollut ahdasta, mutta mutta naisella on aika mukautuva. Muutamassa kuukaudessa yleensä sopeutuu. Tärkeintä on yltää perille saakka, mutta ei siitä mitään hyötyä ole että yrittäisi puhkaista pohjan. Siihen pätee myös se että muistuttaa sukkahousuja, kun vaaditaan leveyttä niin lyhenee tai päinvastoin. Joskus kun uskoo että nainen on rakastunut ja ilmenee että kyseessä oli muutakin kuin oma persoona, niin vähän kolhaisee itsetuntoa.


      • ...............

        Eihän se kohtu suurene vaan emätin. :D


      • Nutturatäti
        ............... kirjoitti:

        Eihän se kohtu suurene vaan emätin. :D

        Eikä se emätinkään paljosta seksistä suurene vaan päinvastoin tiukkenee kun käyttää lantiolihaksia.


      • mistään
        noreturn kirjoitti:

        Taidan olla sitä kokoluokkaa mistä nainen 23 kirjoitti. Eli ei pieni eikä valtava. Se mikä on todettava että koskaan en ole tavannut naista jolla olisi vain 8 cm. Enkä oikein usko niitä olevan olemassakaan. Joskus on ollut ahdasta, mutta mutta naisella on aika mukautuva. Muutamassa kuukaudessa yleensä sopeutuu. Tärkeintä on yltää perille saakka, mutta ei siitä mitään hyötyä ole että yrittäisi puhkaista pohjan. Siihen pätee myös se että muistuttaa sukkahousuja, kun vaaditaan leveyttä niin lyhenee tai päinvastoin. Joskus kun uskoo että nainen on rakastunut ja ilmenee että kyseessä oli muutakin kuin oma persoona, niin vähän kolhaisee itsetuntoa.

        "mukautumisesta."

        ISO sattuu ja pieni ei tunnu missään. Näin se on, ei siihen naisen ruumis voi mitenkään mukautua.


      • parempia löytyy aina
        Nutturatäti kirjoitti:

        Eikä se emätinkään paljosta seksistä suurene vaan päinvastoin tiukkenee kun käyttää lantiolihaksia.

        Jollain liian pieni jollain liian suuri toisella väärän värinen ja kolmannella liian käyrä tai liian löysä....tätä voi jatkaa ikuisesti ja se jatkuu ikuisesti kohdallanne mikäli ette opi ikinä nauttimaan ja olemaan tyytyväinen siihen mitä teillä on. Aina löytyy kaikin puolin parempi isompi tai kireämpi yms. jos vain haetaan. Toisaalta voihan sitä elämänsä jättää elämättä ja surkutella vaan kun on liian karvaiset sieraimet tai toinen korva on isompi kuin toinen....ja tolla kaverilla tossa vieressä täällä nettikahvilassa on paljon hienompi kello ku mulla voe yhen kerran...


      • .,p
        noreturn kirjoitti:

        Taidan olla sitä kokoluokkaa mistä nainen 23 kirjoitti. Eli ei pieni eikä valtava. Se mikä on todettava että koskaan en ole tavannut naista jolla olisi vain 8 cm. Enkä oikein usko niitä olevan olemassakaan. Joskus on ollut ahdasta, mutta mutta naisella on aika mukautuva. Muutamassa kuukaudessa yleensä sopeutuu. Tärkeintä on yltää perille saakka, mutta ei siitä mitään hyötyä ole että yrittäisi puhkaista pohjan. Siihen pätee myös se että muistuttaa sukkahousuja, kun vaaditaan leveyttä niin lyhenee tai päinvastoin. Joskus kun uskoo että nainen on rakastunut ja ilmenee että kyseessä oli muutakin kuin oma persoona, niin vähän kolhaisee itsetuntoa.

        Joo, se kahdeksan senttiä on höpöpuhetta. En ole keneenkään naiseen törmänny jolla se olis vaan se. Kyllä ite 18cm omaavana voin sanoa että melkein aina on pohjaan seksin aikana päästy.


      • aceg
        parempia löytyy aina kirjoitti:

        Jollain liian pieni jollain liian suuri toisella väärän värinen ja kolmannella liian käyrä tai liian löysä....tätä voi jatkaa ikuisesti ja se jatkuu ikuisesti kohdallanne mikäli ette opi ikinä nauttimaan ja olemaan tyytyväinen siihen mitä teillä on. Aina löytyy kaikin puolin parempi isompi tai kireämpi yms. jos vain haetaan. Toisaalta voihan sitä elämänsä jättää elämättä ja surkutella vaan kun on liian karvaiset sieraimet tai toinen korva on isompi kuin toinen....ja tolla kaverilla tossa vieressä täällä nettikahvilassa on paljon hienompi kello ku mulla voe yhen kerran...

        Toisaalta jos naisella on D rinnat miehienkin fokus on vain niissä. Onhan ne visuaalisesti näyttäviä mutta muuta hyötyä niistä ei sitten olekaan.


      • xl.
        .,p kirjoitti:

        Joo, se kahdeksan senttiä on höpöpuhetta. En ole keneenkään naiseen törmänny jolla se olis vaan se. Kyllä ite 18cm omaavana voin sanoa että melkein aina on pohjaan seksin aikana päästy.

        Emättimen pohjaan ei kannata liikaa paukuttaa. Emäntä voi joutua gynekologille paikkaamaan paikkojaan.


    • seksuaali neuvoja

      hei parisuhde ei ole peniksen koosta riippuvainen mutta jos on koko aja penis ja sen huomattava koko mielessä on luonnollista että saat seksi seuraa t . elisabeth

    • Anonyymi

      No, mitat kohtaa toisensa. Olen ollut onnellisessa suhteessa vaimoni kanssa kohta 30v. Kolme lasta ja edelleen aktiivinen seksielämä. Nuorena oli vaikeuksia teinityttöjen kanssa, sain kuulla, että :eihän toi minun mahdu, et voi tolla minua panna...etc. Nyt kaikki on kohdillaan. Enkä edes ole mikään mikään "freak of The nature" . Vanha viisaus: " Ei ihmiseen niin isoa kyrpää kasva, etteikö toiseen ihmiseen mahtuisi"
      T. 23 x 16

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe