Tässä Osoite Soneran

Irtisanmiseen

Telia Sonera Finland
(Asiakaspalvelu)
Teollisuuskatu 15 Helsinki
PL 106 00051 SONERA

PS. Kirjatkaa Lähetys.

14

3186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäisi irtisanmia?

      ???????

    • passiivinen

      Sonera yrittää maksattaa linjan purkamisetkin lankaverkon käyttäjillä.
      Ei olla niin hulluja että itse sanotaan liittymät irti ja sonera hylkää maasedun kuin SUSI PASKANSA
      Kootaan voimat yhteiseen passiiviseen rintamaan
      Langattoman hinta laskee ajastaan halvemmaksi

      • kannanotto

        Sonera käyttää monopoliasemaansa väärin sekä kiristää asiakkaitaan luopumaan hinnankorotuksilla vapaaehtoisesti lankaliittymistä, jotta se ei joutuisi hankkimaan korvaavia palveluja lankaverkon purkamisen jälkeen tai korvaamaan lankaverkon purkamisen johdosta uusien laitteiden hankinnasta aiheutuvia kustannuksia.


    • Sonera-asiantuntija
    • wiiillee

      Tämä on hyvä osoite,myös maksaa pieni lasku! Itse maksoin kirjatussa kuoressa 5,44€. Tosin lähetin heille 5,55€ kun sitä laskua niin usein kinusivat ja uhkasivat peritätoimistolla! Siirryin E-laskuun ja kuinka ollakaan laskua näkynyt koneella että olisi voinut hyväksyä. Sitten tuli karhukirje, menin kyselemään pankista,eivät tinneet mistä johtui. Soitin Soneran asiakaspalveluun ja ilmoitin viivästysen syyn.Maksoin laskun heti. Sitten tuli seuraava lasku jota oli kys.summalla korotettu.En maksanut korotusosaa koska en ollut siihen syyllinen.Näitä laskuja vaan tuli vaikka lupasivat jo kerran sen poistaa. Olin 5vuotta Soneran laajakaista-asiakas. Mittani tuli täyteen ja vaihdoin operaattoria.Sain nopeamman ja halvemmalla. Sitten kyllä Soneralta soitettiin ja kyseltiin voisinko vielä jotenkin olla asiakkaana.Vastaukseni oli ehdoton ei.Eli soittelin heille kyseisestä asiasta asiakaspalveluun kaksi kertaa ja lähetin sähköpostilla palautetta, kyse ei ole siitä että eivät olisi tienneet mistä on kysymys.Luulivat varmaan että ei noin pitkäaikainen asikas enää älyä vaihtaa operaattoria.Luulen että en ole ihan heti tulossa Soneralle takaisin.

      • Tomi Waselius

        En tiedä, että miksi määräaikaisella sopimuksella olevasta laajakaistaliittymän irtisanomisesta on tehty soneralla niin juukelin vaikeaa! Piti erikseen lähettää sopimuksen irtisanomisesta s-postia osoitteeseen (jota ei löydy soneran sivuilta tai googlettamalla mistään):

        [email protected]

        Toivottavasti jollekki on tästä apua.


      • sepe9
        Tomi Waselius kirjoitti:

        En tiedä, että miksi määräaikaisella sopimuksella olevasta laajakaistaliittymän irtisanomisesta on tehty soneralla niin juukelin vaikeaa! Piti erikseen lähettää sopimuksen irtisanomisesta s-postia osoitteeseen (jota ei löydy soneran sivuilta tai googlettamalla mistään):

        [email protected]

        Toivottavasti jollekki on tästä apua.

        kiitos osoitteesta,minulle tuli lasku kahdelta kuukaudelta vaikka maksoin kerran kuussa.jopa soitettiin että olemme sujut.


    • Epäasiakaspalvelu

      Olisi mielenkiintoista kuulla, miten Soneran sopimuksen saa purettua?

      Jonottelin ensin puhelimitse kyllästymiseen asti heidän asiakaspalvelunsa numeroon. Koska siellä ei järjellisessä ajassa vastattu, lähetin heille sitten perinteisesti kirjeitse irtisanomisilmoituksen (juuri tuohon Teollisuuskatu 15:n osoitteeseen). Tähän he eivät viitsineet vastata mitään. Nyt sitten lähetin sen vielä sähköpostitse, kun vihdoin löysin heidän sähköpostiosoitteensa.

      Minulla on useita vuosia voimassa ollut toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Laajakaista pätkii ihan jatkuvasti ja hintakin on tähtitieteellinen nykyisiin hintoihin verrattuna eli olen ollut heille vuosia hyvä lypsylehmä, mutta nyt haluan heistä eroon ja lopullisesti.

      Aion joka tapauksessa tehdä heistä valituksen kuluttajasuoja-asiamiehelle, mutta haluan nyt ensin heistä muuten eroon. Kirje ei siis tehoa, sähköposti ei tehoa. Miten heidät saa tajuamaan, että tämä asiakas haluaa heistä nyt lopullisesti eroon?

      • Irtisanokaapoiskaikk

        Riittää irtisanoa kerran. Ja sitten vaan jättää maksamatta laskut. Ei tarvitse pelätä mitään jälkiseuraamuksia. Pelottelevat, mutta tietävät häviävänsä.


    • Kartsa68

      Eilen vasta kuulin että siskoni maksaa nettiyhteydestä lisää laskutuskauden lopussa ettei nettiyhteys hidastuisi. Todella kätevä tapa kerätä rahaa. Kyllähän se varmasti sopparissa mainitaan mutta harva lukee pitkät sopimuspaperit kokonaan alusta loppuun. Eikä virkailija kauhean painokkaasti kerro tälläisestä hidastumisesta. Sitten kun sisko kävi kysymässä kuinka saisi sen pysymään nopeana koko laskutuskauden niin herra myi nopeamman ja siis kalliimman liittymän ja sisko luuli että nyt netti pysyy nopeana koko laskutuskauden. No ei tietenkään pysynyt vaan oli nopea vain tietyn ajan. Eilen sitten kävin Soneran myymälässä siskoni puolesta keskustelemassa niin herra tiskin takana oli kuin pumpulitukot olisi ollut suussa kun hän mumisi jotain. Sanoin ettei mua kiinnosta nopeus vaan millä saisi sen pysymään nopeana koko laskutuskauden. Vastaus oli käyttämällä nettiä vähemmän. Hienoa Sonera ja herra asiakaspalvelija Itäkeskuksen myymälässä...

    • eilöytämitää

      Mä en löydä soneran sivuilta kännyliittymiä ^^ jotai paketteja vaan löytyy mut ei liittymiä ? kumman sekavat sivut

    • Nossos
      • Nossos2

        Ja googlelle vähän asiasanoja:

        Sonera
        Sähköposti
        Laajakaista
        Ïrtisanominen
        Ongelma
        Email
        Puhelinmarkkinointi
        Sopimus


    • Alma Possi

      Kirjoitan hiukan eri aiheesta, koska sopivaa foorumia ei löytynyt:
      Mikäli saatte puhelun esim. numerosta 045-351 4074, on kysymyksessä huijaus. Soittaja kertoo viihde - ja kulttuurihaku.fi -nimisestä palvelusta, ja että tietonne/yrityksen tiedot löytyvät ko. palvelusta. Palvelu on kyllä olemassa, mutta sinne "kalastellaan" vain uusia asiakkaita, jotka yleensä ovat yrityksiä, ja joille esim. puhelusta seuraava 90 euroa ei tunnu missään. Soittaja myös kertoo, että tietonne löytyvät jo palvelusta, vaikka näin ei olisikaan. Mikäli puhelun sattuu saamaan sellaisessa kohdassa, että istuu itse päätteen ääressä, voi heti tarkistaa soittajan valehtelevan. Yritys perustuu pelkkään huijaamiseen!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe