Telia Sonera Finland
(Asiakaspalvelu)
Teollisuuskatu 15 Helsinki
PL 106 00051 SONERA
PS. Kirjatkaa Lähetys.
Tässä Osoite Soneran
14
3317
Vastaukset
- pitäisi irtisanmia?
???????
- passiivinen
Sonera yrittää maksattaa linjan purkamisetkin lankaverkon käyttäjillä.
Ei olla niin hulluja että itse sanotaan liittymät irti ja sonera hylkää maasedun kuin SUSI PASKANSA
Kootaan voimat yhteiseen passiiviseen rintamaan
Langattoman hinta laskee ajastaan halvemmaksi- kannanotto
Sonera käyttää monopoliasemaansa väärin sekä kiristää asiakkaitaan luopumaan hinnankorotuksilla vapaaehtoisesti lankaliittymistä, jotta se ei joutuisi hankkimaan korvaavia palveluja lankaverkon purkamisen jälkeen tai korvaamaan lankaverkon purkamisen johdosta uusien laitteiden hankinnasta aiheutuvia kustannuksia.
- Sonera-asiantuntija
Ohjeet laajakaistaliittymän irtisanomiseen löytyvät seuraavasta viestiketjusta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000694&posting=22000000039439316
T: Panu - wiiillee
Tämä on hyvä osoite,myös maksaa pieni lasku! Itse maksoin kirjatussa kuoressa 5,44€. Tosin lähetin heille 5,55€ kun sitä laskua niin usein kinusivat ja uhkasivat peritätoimistolla! Siirryin E-laskuun ja kuinka ollakaan laskua näkynyt koneella että olisi voinut hyväksyä. Sitten tuli karhukirje, menin kyselemään pankista,eivät tinneet mistä johtui. Soitin Soneran asiakaspalveluun ja ilmoitin viivästysen syyn.Maksoin laskun heti. Sitten tuli seuraava lasku jota oli kys.summalla korotettu.En maksanut korotusosaa koska en ollut siihen syyllinen.Näitä laskuja vaan tuli vaikka lupasivat jo kerran sen poistaa. Olin 5vuotta Soneran laajakaista-asiakas. Mittani tuli täyteen ja vaihdoin operaattoria.Sain nopeamman ja halvemmalla. Sitten kyllä Soneralta soitettiin ja kyseltiin voisinko vielä jotenkin olla asiakkaana.Vastaukseni oli ehdoton ei.Eli soittelin heille kyseisestä asiasta asiakaspalveluun kaksi kertaa ja lähetin sähköpostilla palautetta, kyse ei ole siitä että eivät olisi tienneet mistä on kysymys.Luulivat varmaan että ei noin pitkäaikainen asikas enää älyä vaihtaa operaattoria.Luulen että en ole ihan heti tulossa Soneralle takaisin.
- Tomi Waselius
En tiedä, että miksi määräaikaisella sopimuksella olevasta laajakaistaliittymän irtisanomisesta on tehty soneralla niin juukelin vaikeaa! Piti erikseen lähettää sopimuksen irtisanomisesta s-postia osoitteeseen (jota ei löydy soneran sivuilta tai googlettamalla mistään):
[email protected]
Toivottavasti jollekki on tästä apua. - sepe9
Tomi Waselius kirjoitti:
En tiedä, että miksi määräaikaisella sopimuksella olevasta laajakaistaliittymän irtisanomisesta on tehty soneralla niin juukelin vaikeaa! Piti erikseen lähettää sopimuksen irtisanomisesta s-postia osoitteeseen (jota ei löydy soneran sivuilta tai googlettamalla mistään):
[email protected]
Toivottavasti jollekki on tästä apua.kiitos osoitteesta,minulle tuli lasku kahdelta kuukaudelta vaikka maksoin kerran kuussa.jopa soitettiin että olemme sujut.
- Epäasiakaspalvelu
Olisi mielenkiintoista kuulla, miten Soneran sopimuksen saa purettua?
Jonottelin ensin puhelimitse kyllästymiseen asti heidän asiakaspalvelunsa numeroon. Koska siellä ei järjellisessä ajassa vastattu, lähetin heille sitten perinteisesti kirjeitse irtisanomisilmoituksen (juuri tuohon Teollisuuskatu 15:n osoitteeseen). Tähän he eivät viitsineet vastata mitään. Nyt sitten lähetin sen vielä sähköpostitse, kun vihdoin löysin heidän sähköpostiosoitteensa.
Minulla on useita vuosia voimassa ollut toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Laajakaista pätkii ihan jatkuvasti ja hintakin on tähtitieteellinen nykyisiin hintoihin verrattuna eli olen ollut heille vuosia hyvä lypsylehmä, mutta nyt haluan heistä eroon ja lopullisesti.
Aion joka tapauksessa tehdä heistä valituksen kuluttajasuoja-asiamiehelle, mutta haluan nyt ensin heistä muuten eroon. Kirje ei siis tehoa, sähköposti ei tehoa. Miten heidät saa tajuamaan, että tämä asiakas haluaa heistä nyt lopullisesti eroon?- Irtisanokaapoiskaikk
Riittää irtisanoa kerran. Ja sitten vaan jättää maksamatta laskut. Ei tarvitse pelätä mitään jälkiseuraamuksia. Pelottelevat, mutta tietävät häviävänsä.
- Kartsa68
Eilen vasta kuulin että siskoni maksaa nettiyhteydestä lisää laskutuskauden lopussa ettei nettiyhteys hidastuisi. Todella kätevä tapa kerätä rahaa. Kyllähän se varmasti sopparissa mainitaan mutta harva lukee pitkät sopimuspaperit kokonaan alusta loppuun. Eikä virkailija kauhean painokkaasti kerro tälläisestä hidastumisesta. Sitten kun sisko kävi kysymässä kuinka saisi sen pysymään nopeana koko laskutuskauden niin herra myi nopeamman ja siis kalliimman liittymän ja sisko luuli että nyt netti pysyy nopeana koko laskutuskauden. No ei tietenkään pysynyt vaan oli nopea vain tietyn ajan. Eilen sitten kävin Soneran myymälässä siskoni puolesta keskustelemassa niin herra tiskin takana oli kuin pumpulitukot olisi ollut suussa kun hän mumisi jotain. Sanoin ettei mua kiinnosta nopeus vaan millä saisi sen pysymään nopeana koko laskutuskauden. Vastaus oli käyttämällä nettiä vähemmän. Hienoa Sonera ja herra asiakaspalvelija Itäkeskuksen myymälässä...
- eilöytämitää
Mä en löydä soneran sivuilta kännyliittymiä ^^ jotai paketteja vaan löytyy mut ei liittymiä ? kumman sekavat sivut
- Nossos
Viestiä tänne; [email protected]
Sivulta: http://www.teliasonera.com/fi/yhteystiedot/yhteystiedot/
Laittakaa pari kaveria cc-kenttään ja esim. [email protected]- Nossos2
Ja googlelle vähän asiasanoja:
Sonera
Sähköposti
Laajakaista
Ïrtisanominen
Ongelma
Email
Puhelinmarkkinointi
Sopimus
- Alma Possi
Kirjoitan hiukan eri aiheesta, koska sopivaa foorumia ei löytynyt:
Mikäli saatte puhelun esim. numerosta 045-351 4074, on kysymyksessä huijaus. Soittaja kertoo viihde - ja kulttuurihaku.fi -nimisestä palvelusta, ja että tietonne/yrityksen tiedot löytyvät ko. palvelusta. Palvelu on kyllä olemassa, mutta sinne "kalastellaan" vain uusia asiakkaita, jotka yleensä ovat yrityksiä, ja joille esim. puhelusta seuraava 90 euroa ei tunnu missään. Soittaja myös kertoo, että tietonne löytyvät jo palvelusta, vaikka näin ei olisikaan. Mikäli puhelun sattuu saamaan sellaisessa kohdassa, että istuu itse päätteen ääressä, voi heti tarkistaa soittajan valehtelevan. Yritys perustuu pelkkään huijaamiseen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848