PIKAVIPPILISTA

Olen_pikavippaaja_mestari

Noniin,tässä tärähtää. Voi korjata,lisätä,sanoa mielipiteitänsä. Ei ole paremmuusjärjestystä,ilmoitan vain huijarit, ja hyvät varmat paikat mistä vipin saa.

1. Risicum (LUOTETTAVA)
2. OKmoney (LUOTETTAVA,RISICUMIN TYTÄRFIRMA,LAINAA SAA SAMANAIKAISESTI)
3.Pikavippi.fi (LUOTETTAVA)
4.GetCapital.fi (LUOTETTAVA)
5.AINALAINA.fi (LUOTETTAVA)
6.Fyrkkaa.fi (AINALAINAN KAVERI,JOS MAKSAT MYÖHÄSSÄ EI TIPU LAINAA 9KUUKAUTEEN)
7.Vippaaja,Osuusluotto,Lainahana (LUOTETTAVIA,EI TAIDA ENÄÄ SAADA SAMANAIKAISESTI LAINAA,SAMAA FIRMAA
8.A-LAINA,VIPRAHOITUS (SAMAA FIRMAA,EI TIPU LAINAA)
9.Amex,Rahatalo,Lainatalo,TELEVIPPI,MINILAINA,NOVAVIPPI,VIPPIKONE,PIKATILi (TURHA LUULO LAINAA EI TIPU
10.A-Vippi (LUOTETTAVA)
11.BONUSLAINA,VIPPIPANKKI,GSMLAINA (SAMAA FIRMAA EI TIPU LAINAA)
12.FAMOS,FOKUS,EASY,STATUS,IDEA,SUPER-LAINA,FASTLOAN (YHDESTÄ TAITAA SAADA KERRALLA?)
13.ONNILAiNA,MANILA (SAMAA FIRMAA,EI TIPU SAMAAN AIKAAN MUUTEN HYVIÄ!)
14.vippi.fi/vippi24.fi (LUOTETTAVIA,EI SAMANAIKAiSESTI LAINAA)
15. VIESTILAINA (LUOTETTAVA)
16.MASSIA.FI (EI KOKEMUSTA)
17.REISSULUOTTO.FI (EI KOKEMUSTA)
18.FERRATUM (LUOTETTAVA)
19.MONETTI (LUOTETTAVA)
20.TERRARAHOITUS(LUOTETTAVA)
21. SATASENLAINA (EI TIPU LAINAA)
22.SUOMIVIPPI (LUOTETTAVA)
23.DRCREDIT,MRCREDIT (EI KOKEMUSTA)
24.VIPPILUOTTO.FI (EI KOKEMUSTA)
25. LUOTTOA.fi (EI KOKEMUSTA)
26.ÖÖ-LAINA (EI KOKEMUSTA)
27.HERTTAVIPPI (EI KOKEMUSTA)
28.VIpMONEY,TEKSTIVIPPI (JOSKUS SAA SAMANAIKASESTI LAINAA,JOSKUS EI. MUUTEN ERITTÄIN LUOTETTAVIA)
29.RAHAPUU.FI (EI KOKEMUSTA)
30. RAHAX.fi (JONKUN SIVUPULJU,EI KAI TIPU LAINAA?)
31.PL-RAHOITUS (PIenlainaa.fi,PIkALAINAA.fi,PIENLUOTTO.fi,JOSKUS TIPPUU,AIKA USEIN HUOLTOKATKOJA :D,ÄLKÄÄ SOTKEUTUKO)
32.VIESTIVIPPI (EI KOKEMUSTA)
33.EUROPEA (EI KOKEMUSTA)
34.HETILUOTTO,SUORAVIPPI (LUOTETTAVIA,SAMAAN AIKAAN SAA LAINAA,MUTTA KOVIMMAT KORONKISKURIT!)
35.365VIPPI ( EI KOKEMUSTA)
36. VIPPIRAHA (LUOTETTAVA)
37. HANSALAINA.FI (EI KOKEMUSTA)
38. SATAVIPPI (EI KOKEMUSTA)
39.FASTMONEY.FI (UUSI KUSETUSPULJU)
40.REILUVIPPI.FI (EI KOKEMUSTA)
41.EURORAHA.FI (EI KOKEMUSTA)
42. EUROMESTA.FI (EI KOKEMUSTA)
43. MOBIILIVIPPI (LUOTETTAVA,JOSKIN EI MYÖNNÄ KUIN 20€)
44.LAINA24.FI (EI KOKEMUSTA)
45.VIESTILUOTTO (EI KOKEMUSTA)
46.TAKUUVIPPI (EI LUOTETTAVA,EI TIPU)
47.RAHAVIPPi.FI (EI KOKEMUSTA)
48. KULTAVIPPI.FI (EI KOKEMUSTA)

Siinä taitaa olla melkein kaikki. Jos lisättävää,lisätkää, VIPPIMESTARI KIITTÄÄ!

50

12271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen_pikavippaaja_mestari

EUROCREDIT.FI (EI KOKEMUSTA!)

SE MIKÄÄN VITUN EUROCREDIT VAAN EASYCREDIT.FI! (EI KOKEMUSTA)

MIKROVIPPI.FI (EI KOKEMUSTA)

NIUVANNIEMEN MIELISAIRAALA (KOKEMUSTA ON)

• lksj

Mikrovipistä sen verran, että on luotettava pulju!

• Vipers

kyllä mulle ainakin tuli tuolta fastmoney:sta rahat perille pienellä viivästyksellä

• rautamikko2

Hyvä lista,palaan huomenna illalla asiaan,nyt ei ehdi..keskusteluahan näistä aina riittää mutta laitetaan faktat pöytään ja pidetään kaikkien vippaajien iloksi OIKEAA listaa josta selviää mistä kannattaa hakea vippiä,mistä ei..On vaan niin pirun paljon aikaa vievää hommaa..Mestari on hyvinkin asioista perillä :)

Olen paatunut pikavippari! Ja sinä saatanan pelle ketä väität että sait fastmoneysta lainaa,niin sanonpa sen verran, että sieltä taisi 10 henkilöä saada lainaa,sitten hanat kiinni,kun herkiltä loppui rahat! Mitä sinä odotat puljulta,väitetyssä osoitteessa 2 rakennusfirmaa, Viestit lähetetään normaaliin GSM-numeroon,Jonka nimen saa findistä. Joten työnnäppä nyt tuo fastmoney perseeseen,jos olet sieltä lainaa saanut tuurilla ensimmäisten joukossa,niin älä maksa takaisin. Tuskin omistaja tietää edes mikä on perintätoimisto.

muuten olen sitä mieltä, että perseen nuoleminen ei ole kivaa... ihan vaan tiedoksi, t. Mestari

Olen_pikavippaaja_mestari kirjoitti:

muuten olen sitä mieltä, että perseen nuoleminen ei ole kivaa... ihan vaan tiedoksi, t. Mestari

Joku on hauskalla päällä täällä tänään :)

• Vippivääpeli

- Hansalaina & Wired Bit ovat yksi ja sama
      - Laina24 on suomivippi

- Vippaajan suuri kesäkisa on edelleen käräjillä
      - Rahax ei ole sivupulju vaan yksi Pihlajatiellä toimivista monista firmoista / yhdistyksistä, joiden ajatukset eivät ole jaloja

- Fastmoney ei liene kusetuspulju. Tekstiviestin voi ohjata tietokoneelle joko lyhytsanomapalveluna tai tavallisesta liittymästä.
      Toisekseen Fastmoney löytyy YTJ:stä ja jos samassa osoitteessa toimii rakennusfirma, niin mitä sitten ????

Vippaajan kesäkisa edelleen käräjillä. Mitä sitten? Hyvin sieltä lainaa on saanut.

Laina24:sen huomasin itsekkin vähän aikaa sitten,pahoittelen.

Hansalaina.fi/ Wired bit oy, en osaa sanoa,en ole hakenut lainaa hansalainasta,samanoloiset sivut,mutta välttämättä ei ole sama pulju.

Annatko linkin YTJ:stä tuohon Fast Moneyyn? Yritys tunnuksella: 2231344-6 EI LÖYDY MITÄÄN!
        Eipä siinä kai mitään, mutta ei kovin paljon hyvää imagoa tuo jos mistään ei tietoja löydy,ja mitkä löytyy niin ovat rakennusfirmoja,vai väärässäkö olen?

Tää on mun viestiketju, joten mene kotiisi sössöttämästä. Jos ei mun info kelpaa, niin oo ilman !

• tiennykkään

Tää on mun viestiketju, joten mene kotiisi sössöttämästä. Jos ei mun info kelpaa, niin oo ilman !

että täältä saa ostaa ihan omia ketjuja

tiennykkään kirjoitti:

että täältä saa ostaa ihan omia ketjuja

eli get lost !

• tällainen

eli get lost !

oma ketju sitten oikein maksaa?

tällainen kirjoitti:

oma ketju sitten oikein maksaa?

Jollain pellellä taas hauskaa.

• muuta.

joku pelle listaa tänne jotain pikavippipaikkoja ja väittää ketjua omakseen... HALOO tämä on KESKUSTELUPALSTA!

• mestari kotiis

ja lue läksyt hyvin, että pääset yläasteelle. ei tarvi sitten aikuisenakaan oikeesti vippailla, voi vaan kirjotella hölmöjä listoja.

• rautamikko2
        muuta. kirjoitti:

joku pelle listaa tänne jotain pikavippipaikkoja ja väittää ketjua omakseen... HALOO tämä on KESKUSTELUPALSTA!

Voisitkohan mopopoika vaikka siirtyä jollekkin muulle palstalle jos ei täällä meininki miellytä.Totuus on kuitenkin se että ihmisiä jotka tällä palstalla kirjoittavat/lukevat kiinnostaa pikavippilistat,EI sinun typerät kommenttisi..Anna meidän vippailijoitten rauhassa listailla,mene sinä vaikka paikalliselle ostarille katsomaan 15vee uistinnaamoja ja varoita heitä,älkää koskaan vipatko..kiitos ja anteeksi!!

• rahaxista.

Mut tulee TOSI hitaasti vastaus!

• hansu2010

Vippaajan kesäkisa edelleen käräjillä. Mitä sitten? Hyvin sieltä lainaa on saanut.

Laina24:sen huomasin itsekkin vähän aikaa sitten,pahoittelen.

Hansalaina.fi/ Wired bit oy, en osaa sanoa,en ole hakenut lainaa hansalainasta,samanoloiset sivut,mutta välttämättä ei ole sama pulju.

Annatko linkin YTJ:stä tuohon Fast Moneyyn? Yritys tunnuksella: 2231344-6 EI LÖYDY MITÄÄN!
        Eipä siinä kai mitään, mutta ei kovin paljon hyvää imagoa tuo jos mistään ei tietoja löydy,ja mitkä löytyy niin ovat rakennusfirmoja,vai väärässäkö olen?

laitetaan omat puljut pystyyn

• rautamikko2

No niin,mukavat "perus suomi24" keskustelut taas vellovat..Laitan tähän viitaten listaasi,omat kokemukseni!!Kestän myös eriäviä mielipiteitä..Toivottavasti saadaan tällä edes muutamat turhat tekstarit karsittua..

1-10
      Kaikista varma lainansaanti,poikkeuksena 9,lainaa ei tule,EI!!Laitoit myös että a-lainasta ja vip rahoituksesta ei saisi,itse olen saanut,tiiä sitten.

10-20
      Kaikista tippuu massia paitsi ah niin rakkaasta wired-bitistä (11),kohde 12:kin vähän vaihtelevasti

20-30
      Sama meno jatkuu,rahaa tulee,myös rahaxilta

30-40
      31,olen saanut joka kerta kun olen hakenut,33,NURIN,39,tarviiko edes mainita,muut toimii.

40-48 noista olen käyttänyt kultavippiä,viestiluottoa ja mobiilivippiä,ne ainakin toimii.

Jos jotakuta edes sekava listaukseni kiinnostaa niin olen pahoillani että numeroin ne enkä kirjoittanut joka puljua ja kommenttia perään,menee ikuisuus :) Ja koska kuitenkin tästäkin se naamattomien vittuilu alkaa(lue mopopojat),jätän omaan arvoonsa kommentoijat..Minä olen noista paikoista massia saanut,tämä pitkä ja sekava viesti oli tarkoitettu Mestarin tueksi :) Kumma homma muuten,vippaajia arvostellaan,kukaan ei kasvotusten myönnä vippaavansa,silti meitä on vaan niin v.tun paljon,hassua...

• "taustatukipoikia"

oikein superluusereita. minkälainen pölvästi kehuu tietämyksellään, että on yrittänyt vipata 50 vippifirmasta. "tue" mestaria edeelleen takaa ja jätä meidät normaalit ihmiset ilman typeriä kokemuksiasi.

• tonttu
        "taustatukipoikia" kirjoitti:

oikein superluusereita. minkälainen pölvästi kehuu tietämyksellään, että on yrittänyt vipata 50 vippifirmasta. "tue" mestaria edeelleen takaa ja jätä meidät normaalit ihmiset ilman typeriä kokemuksiasi.

saahan ihmiset laittaa infoa ja viestiä sitä tarvitsevalle,tai vaikka omaksi ilokseen,jos jonkun nihilistin oma rauha järkkyy viestiketjua lukiessa,niin vittuako surffailit tänne=) Mutta,onneksi meidän kaikkien normaali ihmisten sananvapaus on lakisääteisesti turvattu.

• ettäsinulla on
        tonttu kirjoitti:

saahan ihmiset laittaa infoa ja viestiä sitä tarvitsevalle,tai vaikka omaksi ilokseen,jos jonkun nihilistin oma rauha järkkyy viestiketjua lukiessa,niin vittuako surffailit tänne=) Mutta,onneksi meidän kaikkien normaali ihmisten sananvapaus on lakisääteisesti turvattu.

lupa jorista tässä ketjussa?

• hansu2010

olet aikamoinen mestarien mestari

• hansu2010
        ettäsinulla on kirjoitti:

lupa jorista tässä ketjussa?

olen

• nirppa

laina24 ei toimi.herjaa tekstiviesti hakemuksen vaik on oikein kirjoitettu.myöskään verkkohakemus ei ole toiminnassa.

• hansu2010

nyt mestari tehnyt aikamoisen työn kun on jaksanut noinkin paljon tehdä vaivaa ja hiki varmasti lentänyt listaa tehdessä

• ööökööööööööö

mestari on oikealla asialla. otetaan esimerkiksi öö-laina (ei kokemusta). Se on helvetin välttämätön tieto, että Niuvanniemen mestarilla ei ole kokemusta öö -lainasta. Taitaa olla öö koko tyyppi.

• j
        ööökööööööööö kirjoitti:

mestari on oikealla asialla. otetaan esimerkiksi öö-laina (ei kokemusta). Se on helvetin välttämätön tieto, että Niuvanniemen mestarilla ei ole kokemusta öö -lainasta. Taitaa olla öö koko tyyppi.

käsittääkseni oli tarkotus listata vippipaikat,ja siihen perään kivasti laittanut tiedot mitä paikasta on,eli ei kokemusta,idiootit!

• putputput
        j kirjoitti:

käsittääkseni oli tarkotus listata vippipaikat,ja siihen perään kivasti laittanut tiedot mitä paikasta on,eli ei kokemusta,idiootit!

mestarin apupoika, putpuri, palstalle. Oletko putpuri varmasti mieltänyt, että tämä palsta on aikuisille, ei siis teini-idiooteille.

• jeb!

itse olen ainakin saanut noista kaikista kohta 9 mainituista lainapaikoista lainaa ja jopa samanaikaisesti? ja ihan luotettavia paikkoja.

• aamexmen

amexin paikoista olen saanut lainaa, myös samaan aikaan, (televippi,novavippi,amex) noista kokemusta ja yhtäaikaa olen noista saanut

• sivarivalvojakakkonen

Mistä tiedät että listasi on totuudenmukainen?
      Asiakasta kohdellaan yksilönä joka näkyi alempana olevissa viesteissä.
      Tuo lista on ilmeisesti sinun kokemuksiin perustuva joten lista on täys paska. Minun pitäis olla asiallinen mutta kuten sanoin mulla on oma tyylini. Vanhaa tietoa ja olis täysi mahdottomuus pitää listaa ajan tasalla kun noita paskafirmoja syntyy joka päivä.
      (ilmoitin asiattomaksi mutta joku oli tehny sen jo)
      "Vippimestari" et ainakaan ole.

• sivaripivariporvari

"Tuo lista on ilmeisesti sinun kokemuksiin perustuva joten lista on täys paska."
        Valloittavaa järjenkäyttöä!

• tietoinennnnn
    • irmeli888
    • herravippi
    • omigado02
    • vertailua99
    • lainaaja84

edullinenpikavippi

• lainaaja84

vertailu www.edullinenpikavippi.info osoittaa sen oikeaksi

• lainapankki
    • vertailumesta

www.pikavipitvertailu.net
      tuolla vertailee helposti

• lissu89

Tää on kans hyvä
      www.kaikkipikavipit.net

• erinomainen vippi
    • vgbhnj

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      95
      7695
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      124
      6400
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      165
      4531
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      235
      3101
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      93
      2674
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      49
      2035
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      140
      1688
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1564
    9. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      48
      896
    10. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      832
    Aihe