Sovitaanko yhteen kun tuntuu että aina vaan taistelua?Mies puhveli 26.4.-49 ja Nainen lammas 9.5.-55.Avo suhteessa 7v.Onko enään järkeä jatkaa?
HÄRKÄ JA HÄRKÄ
2
718
Vastaukset
- Tulisika
Kysyt: Onko enään järkeä jatkaa? Sinä olet ainoa, joka tiedät vastauksen.
Härkä & Härkä on kuin palava talo. Molemmat tietävät, mikä on oikein ja mikä väärin - aina. Omistaminen voimistaa Härän itseyttään mutta toista ihmistä ei voi omistaa.
Maapuhveli on ylettömän päättäväinen (vanhoillinen). Vastoinkäymiset kohdistuvat häneen kovina. Avioliitossa epäonnistunut Puhvelimies saattaa sortua juomaan.
Puu antaa kestävyyttä "kestää". Puuvuohi antaa usein myöten Puhvelille rauhan säilyttämiseksi. Hän saattaa kyllästyä siihen mutta ei lähde helposti (Vuohi vastustaa uusia asioita).- Härät
Kiitos vastauksesta!Olen huomannut että asutaan palavassa talossa kun ollaan yhdessä.Yli vuoden olen asunut omassa asunnossa ja siellä voin olla oma itseni .Ahdistus lisääntynyt yhdessä oloon.Kumpikaan ei halua toisistaan kokonaan luopua ja se tässä kamalinta onkin.Minä vuohi en osaa päättää ja venytän asioita liian kauan.
Mutta uskon ja toivon että ratkaisu tulee.Kaikella on tarkoituksensa elämässä.
Kaikkea hyvää teille jotka tätä luette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004736753- 262501
- 2182457
- 1391752
- 1141698
- 741113
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41095Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1371017Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62897