Sovitaanko yhteen kun tuntuu että aina vaan taistelua?Mies puhveli 26.4.-49 ja Nainen lammas 9.5.-55.Avo suhteessa 7v.Onko enään järkeä jatkaa?
HÄRKÄ JA HÄRKÄ
2
774
Vastaukset
- Tulisika
Kysyt: Onko enään järkeä jatkaa? Sinä olet ainoa, joka tiedät vastauksen.
Härkä & Härkä on kuin palava talo. Molemmat tietävät, mikä on oikein ja mikä väärin - aina. Omistaminen voimistaa Härän itseyttään mutta toista ihmistä ei voi omistaa.
Maapuhveli on ylettömän päättäväinen (vanhoillinen). Vastoinkäymiset kohdistuvat häneen kovina. Avioliitossa epäonnistunut Puhvelimies saattaa sortua juomaan.
Puu antaa kestävyyttä "kestää". Puuvuohi antaa usein myöten Puhvelille rauhan säilyttämiseksi. Hän saattaa kyllästyä siihen mutta ei lähde helposti (Vuohi vastustaa uusia asioita).- Härät
Kiitos vastauksesta!Olen huomannut että asutaan palavassa talossa kun ollaan yhdessä.Yli vuoden olen asunut omassa asunnossa ja siellä voin olla oma itseni .Ahdistus lisääntynyt yhdessä oloon.Kumpikaan ei halua toisistaan kokonaan luopua ja se tässä kamalinta onkin.Minä vuohi en osaa päättää ja venytän asioita liian kauan.
Mutta uskon ja toivon että ratkaisu tulee.Kaikella on tarkoituksensa elämässä.
Kaikkea hyvää teille jotka tätä luette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152081Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061409Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51212Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311027En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56994- 47991
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973