Henri Puumala

Sinustakin

On tehty myös tutkintapyyntö poliisille,aihe se tappouhkaus.Joten mene henkka vain poliisin puheille!Ja MINUN I-osoitteeni voit ottaa selville,vastaan sanoistani.

Kerro sekin poliisille.

15

897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henri Puumala.

      Siitäkin voit olla varma.

      • roosa

        Kerro vain,ei se mitään auta enään..valitse sanasi tästä eteenpäin tarkemmin.
        Kaikki me olemme syntisiä,minä ainakin..luulenpa ettet sinäkään täydellinen uskova ole.Siunausta.
        Olen pahoillani että näin pitkälle pitää mennä.T.Roosa


      • jos..
        roosa kirjoitti:

        Kerro vain,ei se mitään auta enään..valitse sanasi tästä eteenpäin tarkemmin.
        Kaikki me olemme syntisiä,minä ainakin..luulenpa ettet sinäkään täydellinen uskova ole.Siunausta.
        Olen pahoillani että näin pitkälle pitää mennä.T.Roosa

        sanoisin sinulle näin:Hai tikitaaree perkaskajapuijee kaa nikkeenok...


      • Henri Puumala.
        roosa kirjoitti:

        Kerro vain,ei se mitään auta enään..valitse sanasi tästä eteenpäin tarkemmin.
        Kaikki me olemme syntisiä,minä ainakin..luulenpa ettet sinäkään täydellinen uskova ole.Siunausta.
        Olen pahoillani että näin pitkälle pitää mennä.T.Roosa

        Jonkun toisen välisiin riitoihin tällä palstalla.kun ne eivät sinulle mitään kuulu.


      • Henri Puumala.
        jos.. kirjoitti:

        sanoisin sinulle näin:Hai tikitaaree perkaskajapuijee kaa nikkeenok...

        Manne.


      • rasistikin olet vielä
        Henri Puumala. kirjoitti:

        Jonkun toisen välisiin riitoihin tällä palstalla.kun ne eivät sinulle mitään kuulu.

        aika säälittävää... mitäs uskosi tuohon sanoo?


      • roosa vain
        rasistikin olet vielä kirjoitti:

        aika säälittävää... mitäs uskosi tuohon sanoo?

        Henkan heimoveljet.MINÄ tiedän romanien lait.
        Olet luopio jo..siis Henkka,kun kommunikoit valtaväestön kanssa,ja vieläpä olet vaarallisilla vesillä.

        Ja jo siinä että esität olevasi profeetta.

        Sanonpa vain näin,romani kulttuurin keskellä kasvaneena.
        Sinut on hyljätty sieltä päin.
        Sinut on uloskirjoitettu romanien keskeltä.

        Siispä etsit täältä jotain
        mitä et voi löytää.
        Kaikki pitävät sinua"vähän tärähtäneenä".

        Mutta se sopii..ainakin minulle,
        vaikka olen puoli kaalee.
        Mutta en ymmärrä yhtä asiaa.Saanko sanoa,en nöyrry naisena edessäsi,mutta uskallatko tulla esiin???Oikeasti,ja niinkuin olet.

        Mohikaani ja moni muu
        pitää sinua vitsinä tälläpalstalla.
        Ethän jatka näin.
        Pyydän tätä sydämestäni,
        meidän muiden kaaleitten puolesta.

        Koska ,niinkuin tiedät,se joka ..äh..antaa olla.Sanat on köyhät.
        Mie rakli.Siunausta,katsotaan miten vastaat.T.Roosa Kokkolasta.


      • Henri Puumala.
        rasistikin olet vielä kirjoitti:

        aika säälittävää... mitäs uskosi tuohon sanoo?

        olen valkoinen suojeluskuntalainen.


      • Henri Puumala.
        roosa vain kirjoitti:

        Henkan heimoveljet.MINÄ tiedän romanien lait.
        Olet luopio jo..siis Henkka,kun kommunikoit valtaväestön kanssa,ja vieläpä olet vaarallisilla vesillä.

        Ja jo siinä että esität olevasi profeetta.

        Sanonpa vain näin,romani kulttuurin keskellä kasvaneena.
        Sinut on hyljätty sieltä päin.
        Sinut on uloskirjoitettu romanien keskeltä.

        Siispä etsit täältä jotain
        mitä et voi löytää.
        Kaikki pitävät sinua"vähän tärähtäneenä".

        Mutta se sopii..ainakin minulle,
        vaikka olen puoli kaalee.
        Mutta en ymmärrä yhtä asiaa.Saanko sanoa,en nöyrry naisena edessäsi,mutta uskallatko tulla esiin???Oikeasti,ja niinkuin olet.

        Mohikaani ja moni muu
        pitää sinua vitsinä tälläpalstalla.
        Ethän jatka näin.
        Pyydän tätä sydämestäni,
        meidän muiden kaaleitten puolesta.

        Koska ,niinkuin tiedät,se joka ..äh..antaa olla.Sanat on köyhät.
        Mie rakli.Siunausta,katsotaan miten vastaat.T.Roosa Kokkolasta.

        Olet tainnut nyt erehtyä pahan kerran.


      • Henri Puumala. kirjoitti:

        olen valkoinen suojeluskuntalainen.

        on kyllä lopetettu kauan sitten??!! :o


      • henri Puumala.
        Mysterion kirjoitti:

        on kyllä lopetettu kauan sitten??!! :o

        Aatetta ei voi tappaa.


      • pjfe
        henri Puumala. kirjoitti:

        Aatetta ei voi tappaa.

        yksin sitä on vaikea pitää hengissä! "Syvä iskuni on, viha voittamaton..."


      • Dimitri.
        roosa kirjoitti:

        Kerro vain,ei se mitään auta enään..valitse sanasi tästä eteenpäin tarkemmin.
        Kaikki me olemme syntisiä,minä ainakin..luulenpa ettet sinäkään täydellinen uskova ole.Siunausta.
        Olen pahoillani että näin pitkälle pitää mennä.T.Roosa

        http://www.kotus.fi/index.phtml?s=905


      • Roosa
        Dimitri. kirjoitti:

        http://www.kotus.fi/index.phtml?s=905

        En ole rosita,vaikka minulla on kaksi "vedintä".
        Dimitri on nyt aivan rauhassa ja ajattelee..samallalailla kun täällä päin on niitä "henkkoja",vai pelottaako,smaten kuin henryäkin,kieltämällä omat sukujuurensa.
        Ja samalla oman JUMALANSA.


      • Henri Puumala.
        roosa vain kirjoitti:

        Henkan heimoveljet.MINÄ tiedän romanien lait.
        Olet luopio jo..siis Henkka,kun kommunikoit valtaväestön kanssa,ja vieläpä olet vaarallisilla vesillä.

        Ja jo siinä että esität olevasi profeetta.

        Sanonpa vain näin,romani kulttuurin keskellä kasvaneena.
        Sinut on hyljätty sieltä päin.
        Sinut on uloskirjoitettu romanien keskeltä.

        Siispä etsit täältä jotain
        mitä et voi löytää.
        Kaikki pitävät sinua"vähän tärähtäneenä".

        Mutta se sopii..ainakin minulle,
        vaikka olen puoli kaalee.
        Mutta en ymmärrä yhtä asiaa.Saanko sanoa,en nöyrry naisena edessäsi,mutta uskallatko tulla esiin???Oikeasti,ja niinkuin olet.

        Mohikaani ja moni muu
        pitää sinua vitsinä tälläpalstalla.
        Ethän jatka näin.
        Pyydän tätä sydämestäni,
        meidän muiden kaaleitten puolesta.

        Koska ,niinkuin tiedät,se joka ..äh..antaa olla.Sanat on köyhät.
        Mie rakli.Siunausta,katsotaan miten vastaat.T.Roosa Kokkolasta.

        Itse asiassa naisen kanssa riidellä,tulit ehkä liian yllättävästi keskustelun väliin,en heti edes havainnut sinun olevan nainen.Pyydän käytöstäni anteeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe