Mitä kummallisin uni...Mun käsi katkaistiin ranteesta suoraan poikki ja ommeltiin taas yhteen. Se alko sitten "kasvamaan " yhteen normaalisti. Tapahtuma paikkana oli avara laakso,vuorien välissä jossa oli festarit. Kuljin sitten alueelta toiselle . Olotila oli ihan normaali,ilman mitään kaaosta...vaikka loogisesti ajatellen kun käsi katkastaan olis ollut täys paniikki. Kellään mitään ideoita tästä?
käden katkaisu/amputaatio
katja
2
2217
Vastaukset
- -Siipirikko-
Mitä voisi olla se, mikä saattaisi keskeytyä/päättyä?
"Katkaisun" jälkeinen elämä ei tunnu sinua pelottavan vaan kaikki sujuu hyvin. Unen tulkitsen rohkaisuksi.- Katja
No ehkä näin on. Edessä uudelleenkoulutus kun olen "onnistunut" hommaamaan ammattitaudin nykyisessä työssä. Kiitos rohkaisevasta viestistä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3802968Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201599Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481390Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan171215Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa591068Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta291040En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82983- 81975
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo153939Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar206864