Ostin obh nordica kahvinkeittimen, oikein king of coffee-merkillä varustetun. Ei ole kahvi kuumaa, vaikka esite lupaa 93-96c-suodatuslämpötilan ja sit yli 80c-säilytyslämpötilan.Kurja juttu. Onko kellään kokemusta ko. merkistä? Pitäisi varmaan valittaa asiasta, jos keitin vaikka rikki, pudonnut kaupassa tms. Mietin valintaa moccamasterin ja tämän välillä, mutta pieleen taisi mennä. Valitsin nordican hauskemman muotoilun vuoksi.
obh nordica kahvinkeitin
6
4026
Vastaukset
- pitää
palauttaa, jos voit lämpömittarilla osoittaa, ettei juoma ole luvatun lämpöistä.
- jukeva
Sama juttu, OBH:n King Of Coffee, n. 5v vanha ja lakkasi vallan toimimasta, pulputtelee omia aikojaan vaikka vettä vielä säiliössä, Valitsin sen aikoinani koska en pitänyt, enkä vieläkään pidä Moccamasterin muotoilusta. vuoden takuu, mutta ei pä ole ostokuittia enää tallella... :(
- jukeva
jukeva kirjoitti:
Sama juttu, OBH:n King Of Coffee, n. 5v vanha ja lakkasi vallan toimimasta, pulputtelee omia aikojaan vaikka vettä vielä säiliössä, Valitsin sen aikoinani koska en pitänyt, enkä vieläkään pidä Moccamasterin muotoilusta. vuoden takuu, mutta ei pä ole ostokuittia enää tallella... :(
siis 5 v takuu.
- jhfdbkjhbg
Minulla on tuollainen. En ainakaan ole kiinnittänyt huomiota ko. ongelmaan, pitääpä vähän mittailla.
Laitteen sinänsä pitäisi olla hyvä kahvinvalmistukseen, ainakin norjalaisten asiaanpaneutuneiden mielestä.
http://www.kaffe.no/test-av-kaffetraktere/ - mökin akka
Pieleen meni mullakin; ja ihan samoin perustein hankin halvemman OBH Nordica king of coffee kahvinkeittimen. Ei kestänyt kolmea vuottakaan kun meni rikki, mulla on halpa kaupan keittimetkin kesäneet kauemmin kuin OBH Nordican "huippu" kahvinkeittimet. Takuuhommista se vasta show alkoikin...
- heppu
Mulla meni king of cofee reilu 4 vuoden jälkeen rikki ja takuu kuittia ei löydy.. olisko jollain kuittia loppu vuodelta 2009 skannata mulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803