Siis, kun oli se sähkökatkos ja huomasin et kaikki käyttäjät poistu, tein uudellee käyttäjät jotkut tiedostot tietenkin säily.
- Asensin uusimman Firefoxin
- Asensin uusimman Javan Version 6 Update 10 ?
- Kokeilin, ja laitoin enable kun ei toiminu.
- Johdot oli kytketty sillä tavalla väärin, että tuo UPS 0.8 A, ei ollut kytketty tietokoneeseen, ja jollain oudosti selittämättömällä tavalla, se oli kytketty jotenki hassusti johdoista nähden.
Joten mikä on ongelma?
Java jelppiä
6
502
Vastaukset
- jvmmaker
Oot ihan oikealla palstalla. Sun täytyy kääntää jvm uusiksi. Lataa ensin jvm:n source sunin sivuilta. Sähkökatkon jälkeen registryyn jää pysyvä merkintä jvm:stä. Sun pitää poistaa sourcesta registryn käpelöinti ja kääntää koko paska uusiksi -ext reg optiolla. Sunin c :lla ja jvmlib-kirjastolla onnistuu helpoiten.
- Idontknow<:<
En älyy tota sun selitystä.. : D Selitä siis jotenki helpommin. : >
- Java-koodari
Idontknow<:< kirjoitti:
En älyy tota sun selitystä.. : D Selitä siis jotenki helpommin. : >
Ei tuota jvmmakerin selitystä tarvikaan ymmärtää. Siinä ei oo järjen häivää.
Eikä sun ongelma liity java-ohjelmointiin. Olet väärällä palstalla.
- Idontknow<:<
Jos mulla on ongelmia java ohjelmoinnissa, niin olen oikealla palstalla. Ja minulla on ongelmia siinä..
- Java-koodari
No jos on ohjelmoinnista kysymys, laita koodi tänne näkyviin ja selitä ongelma tarkemmin. Joku voi osata auttaa...
- keksa
osaatko esimerkiksi auttaa täss mun ongelmassa?
1. Aamulla oli taas se vihree siinä
2. Otin kolme, mutta InputStream heitti taas Nullpointteria
3. Ladan kardaani meni vaihtoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984