Kannatteko vastuuta esim. pedonmerkkiopistanne

rehti vastaus

Minkä takia adventistit jakavat kristityille pedonmerkkejä, sillä voisitte vastata sanoistanne.

7

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pedonmerkkejä jakaneet

      te olette ne itse ottaneet hylkäämällä Jumalan pyhän lain.

      advari

      • eikä väärää profeettaa

        Ainoastaan SDA:lla on pedonmerkkioppi ja tälläistä pedonmerkkioppia saatanallisesta sunnuntaista ei löydy juutalaisilta eikä 7. päivän baptisteilta.

        Latelet adventistisia valheita.


      • adventisteille tiedotus
        eikä väärää profeettaa kirjoitti:

        Ainoastaan SDA:lla on pedonmerkkioppi ja tälläistä pedonmerkkioppia saatanallisesta sunnuntaista ei löydy juutalaisilta eikä 7. päivän baptisteilta.

        Latelet adventistisia valheita.

        >>>> Adventistien vastustajat saatanan
        Kirjoittanut: asialla_1 18.11.2008 klo 17.00
           Adventtisanoma on viimeinen totuus. Sen vastustaminen on syntiä ja vihamielisyyttä Jeesuksen uskoa ja todistusta vastaan!


      • kulkevat käsikädessä
        adventisteille tiedotus kirjoitti:

        >>>> Adventistien vastustajat saatanan
        Kirjoittanut: asialla_1 18.11.2008 klo 17.00
           Adventtisanoma on viimeinen totuus. Sen vastustaminen on syntiä ja vihamielisyyttä Jeesuksen uskoa ja todistusta vastaan!

        SDA:lla on ainutlaatuinen kristinuskosta poikkeava pedonmerkkioppi demonisoivalla sunnuntai pedonmerkillä.

        Teillä on muutama kulttimainen opinkohtanne joita te toistatte kuin papukaija.


      • adventistien mieliksi
        eikä väärää profeettaa kirjoitti:

        Ainoastaan SDA:lla on pedonmerkkioppi ja tälläistä pedonmerkkioppia saatanallisesta sunnuntaista ei löydy juutalaisilta eikä 7. päivän baptisteilta.

        Latelet adventistisia valheita.

        Uskonnnot maailmassa SDA opin mukaan:
        1. Adventistit
        2. Adventtitotuuden vastustajat
        3. Adventtitotuudesta tietämättömät

        Tuollainen ajattelu ei ole kristinuskoa ja haiskahtaa kristillisperäiselle kulttiuskonnolle.

        Adventistien jumala (mikä lienekään?) on päättänyt että sunnuntai on pedonmerkki ja sapatti on sinetti (tosi raamatullista?)

        Adventtitotuuden vastustajilla on pedonmerkki ja he kumartavat paavia (antavat kultamitalejakin).
        Adventtitotuuden vastustajat voivat ainoastaan ostaa ja myydä koska pedonmerkki mahdollistaa tämän.
        Adventistit eivät voi ostaa,ei myydä ja eikä maksaa kymmenyksiä adventtikirkon pohjattomaan kassaan koska heillä ei ole pedonmerkkiä.
        Adventisteilla eivät voi käyttää rahaa.
        Adventistit ainostaan ovat sapattisinetöityjä jotka eivät joudu helvettiin.


      • AGABEETUS26
        adventistien mieliksi kirjoitti:

        Uskonnnot maailmassa SDA opin mukaan:
        1. Adventistit
        2. Adventtitotuuden vastustajat
        3. Adventtitotuudesta tietämättömät

        Tuollainen ajattelu ei ole kristinuskoa ja haiskahtaa kristillisperäiselle kulttiuskonnolle.

        Adventistien jumala (mikä lienekään?) on päättänyt että sunnuntai on pedonmerkki ja sapatti on sinetti (tosi raamatullista?)

        Adventtitotuuden vastustajilla on pedonmerkki ja he kumartavat paavia (antavat kultamitalejakin).
        Adventtitotuuden vastustajat voivat ainoastaan ostaa ja myydä koska pedonmerkki mahdollistaa tämän.
        Adventistit eivät voi ostaa,ei myydä ja eikä maksaa kymmenyksiä adventtikirkon pohjattomaan kassaan koska heillä ei ole pedonmerkkiä.
        Adventisteilla eivät voi käyttää rahaa.
        Adventistit ainostaan ovat sapattisinetöityjä jotka eivät joudu helvettiin.

        lainkaan jättää mitään olettamusten varaan, Koska itse Raamatun mainitsema peto itse tunnustaa mitään salaamatta sunnuntai olevan hänen valtansa merkki. Peto istuutuu Paavalin ennustuksen mukaan Jumalan Temppeliin eli seurakuntaan ja julistaa olevansa Jumala ja tämä todella tapahtui 321 vuonna Toinen: Tess: 2:4 .

        Peto ei ole valehdellut! Peto on rehellisesti kertonut totuuden mitään salailematta. Raamattu kertoo tästä Pedosta, että se muuttaa aikoja ja vuoden aikoja. Tämä on kaikista parhain todistus tästä Pedon mahtavasta voimasta. Vuonna 321. Peto muutti Jumalan sapatin pyhyyden sunnuntaille ja tätä Peto itse sanoo valtansa merkiksi. Kirjassa Katekismus of Doctorine peto kertoo, että sunnuntai on hänen valtansa merkki, koska hän on omalla voimallaan pystynyt mitätöimään Jumalan Merkin, niin hän sanoo, kun minä tällaisia töitä teen, voiko kukaan enää epäillä ettenkö minä olisi Itse Jumala.

        Hän kertoo Että hänelle on annettu valta muuttaa aikoja ja vuoden aikoja ja hän voi vapauttaa, jopa kristuksenkin käskyistä. Hän sanoo: Protestantit jotka kommentoivat Raamattu ja ainoastaan Raamattu, mutta kuitenkaan he eivät luota Raamatun sanaan: Raamattu sanoo pyhitä sapatin päivä, niin he eivät tee niinkuin Raamattu sanoo. Minä sanon pyhittäkää sunnuntai ja kaikki kansa tottelee, Koska minä tällaisia töitä teen, niin voiko kukaan enää epäillä ettenkö minä olisi teidän Jumala maanpäällä.

        Hän kerskaa myös kalenterin vaihdoksesta. Näet vuosi alkoi muinoin Maaliskuun ensimmöisenä päivänä. Nykyään vuosi alkaa ensimmäinen päivä Tammikuuta. Kaikki on selvästi ilmoitettu Raamatussa ja Historian todistuksissa. on nämä tiedot ilmoitettu ja nämä tiedot eivät ole mitään salaisuuksia. Keisari aloitti Jumaluuden sarjan ja Piispat seuraavat hänen jättämänsä perinnön perässä. Nykyinen totuushan on se, että silmät ummessa kulkien ei koskaan kukaan tule tietämään mitä meidän ympärillämme tapahtuu. Näitä sokko leikissä eläviä on paljon!


    • Adventisteja viedään kuin pässiä narussa tässäkin pedonmerkkiasiassa. Raamattuun uskovat kristityt sen sijaan osaavat valvoa ja olla ottamatta pedon merkkiä siinä vaiheessa, kun sillä aletaan ihmisiä merkitä.

      Adventistit ovat väärän oppinsa vankeja ja arvatenkin ottavat pedon merkin oikeaan käteensä tai otsaansa mukisematta ja osaamatta aavistaa mitään pahaa.

      Oikein vaiko väärin? Oikein siinä mielessä, ettivät he ole ottaneet vastaan rakkautta totuuteen voidakseen pelastua ja heissä toteutuu tämä Raamatun sana:


      "7. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
      8. niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
      9. tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
      10. ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
      11. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
      12. että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen."
      2. Tess. 2:7-12

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1044
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe