jos menettää3 maalin johtoaseman tuon tason vastustajaa vastaan. Eiköhän mestis kutsu ja toivottavasti kutsuu sillä niin paska Ässät on.Puolustus on ihan vitun hävettävä. Sammalkangas,Korkeavuori,Palomäki,Peltonen vittuun sieltä ja liigapuolustajia tilalle. Mutta penahan hankkii umpipaskan maalivahdin tietenkin eikä liigatason puolustajia.Hitto en saavu perjantaina isomäkeen saati tällä kaudella enään jos ikinä koskaan enään.Tuollaisia pupeltajia ja häviäjiä ei kukaan jaksa kannustaa.
Kyllä täytyy olla paskajoukkue,,
6
262
Vastaukset
- please
tuu...
- duudaa
siin kävi noin jos et tiedä...?
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/200811188612081_jk.shtml - anonyymi kirjoittaja
koitappa itse mennä pelaamaan sinne jos sinulla on varaa haukkua ässä pelaajia paskoiksi katsoisit itse peiliin!!!!!
- kannustaa
paskahousu! koita ny käsittää ettei niitä kasva puissa niitä liigatason puolustajia ja duba pelas hyvän pelin siihen nähden ettei oo kuukauteen pahemmin jäällä käynyt... kierrä se halli kaukaa, vaihda lajia ja käy täällä edelleen provoilemassa ja ahdistustas purkamassa niin sinusta on vähiten haittaa yhteiskunnalle!
- Tyluerphul
Niin ei ässillä mutta muille joukkueille niitä kyllä tuntuu riittävän.Taitaa se Pori olla vain niin perseestä ettei ketään liigapelaajaa kiinnosta tulla sinne häviämään.
- katkera?
vqi mitäs siinä uliset??? eikai se sun persettäs raavi jos ei tule pelaajia...? oo vaan tyytyväinen ja nysvää nakkia kotona:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1788531KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4567745Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763910Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521643794Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään742993Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211911