Olisko Järvenpään konsertista jollakin kerrottavana kuulumisia ?
Uralin tai joku
6
424
Vastaukset
Huippu hyvä konsertti oli Järvenpää-talossa!
Konsertti alkoi kello 19.05 ja hienoja tulkintoja, kauniita lauluja.. hieman eri ohjelma tai laulujen järjestys oli kuin Vantaalla perjantaina ja Tapsalla oli melkein kaikki puheet laulujen välissä samat kuin Vantaan konsertissa, mutta nyt oli lyhyemmät versiot tarinoista.
Konsertin alkupuolella Tapsa kovasti kehui ja kiitteli avovaimoaaan Nina af Enehjelmiä
Tapsa sanoi, että Nina on nyt täällä pitämässä hänelle tunnelmaa yllä, ja sitten Tapsa pyysi, että taputtaisitteko Ninalle.
Tapsa kertoi sunnuntain konsertista Hämeenlinnassa ja yleisöstään niin, että kun Tapsa oli pyytänyt Hämeenlinnalaisia laulamaan niin he olivat alkaneet taputtaa…! Kyllä siitä huumoria riitti.!
Yhteislaulun aikana Tapsa tuli sitten yleisön joukkoon tai oikeastaan käveli siinä eturivissä istuvien edessä ja tervehti kädestä pitäen muutamaa.
Konsertissa oli yllätys nimittäin erään laulun aikana nyt Tapsa ei tullutkaan yleisön joukkoon etsimään sitä somaa ja kaunista niin kuin Vantaan konsertissa tuli yleisön joukkoon katsomaan lähempää ja pyysi vielä valoja saliin, että näkee paremmin.. niin nyt Järvenpää-talossa Tapsa meni suoraan asiaan, nimittäin lähti esiintymislavalta ja käveli suoraan eturiviin, ja pyysi kolmea eturivissä istuvaa naista kanssaan laulamaan, ja tanssimaan ja sai sitten mukaan esiintymislavalle kaksi naista.!
Tapsa yritti houkutella sitä kolmattakin mukaan, mutta ei saanut.
Oli huikea show, kun Tapsa ja kaksi naista tanssivat keskenään ja lauloivat siellä esiintymislavalla, hyvin ne naiset tanssivat ja lauloivat siellä Tapsan rinnalla oli kyllä reippaita naisia! Ne naiset oli heti siinä menossa täysillä mukana ja meni eräässä kohtaa Tapsa niiden naisten taaksekin tanssimaan ja katsomaan sieltä takaapäinkin miltä näyttäää.… ja naiset vaan tanssivat siinä vähän pientä kujeilua ja huumoria oli koko ajan. Tapsa kävi välillä rumpalin edessäkin tanssimassa …
Oli kyllä huippu mukava konsertti ja kukkia sai Tapsa paljon ja Tapsa kävi koko orkesterinsa kättelemässä lopussa.
Olen oikein tyytyväinen kahteen Sydämellisesti -konserttiin jossa olen ollut ja se uusi laulu -Äidin pikkupojan paluu on hyvä nyt sen kuulin toiseen kertaan, ja sehän on todella hyvä laulu.
Konsertti loppui kello 21.25- Caramia.
Kiitos Uralin kivasta konserttijutusta! :-D
Tunnelma vaikutti olevan mahtava siellä.
Tuon olisin myöskin halunnut nähdä, kun Tapani tanssi niiden kahden naisen kanssa siellä lavalla :-D - Öynöy
Kiitos konserttiraportista! Eipä takuula päässyt ainakaan tylsistymään konsertin aikana. Oliko paljon porukkaa paikalla?
Öynöy kirjoitti:
Kiitos konserttiraportista! Eipä takuula päässyt ainakaan tylsistymään konsertin aikana. Oliko paljon porukkaa paikalla?
Oli paljon porukkaa, mutta olisi mahtunut vielä ainakin ehkä 100-150 tuolia oli tyhjänä.
Varmaan moni jätti huonon ajokelin takia tulematta, itsekin mietin uskallanko lähteä ajamaan. Oli hirveen huono ajokeli, kun läksin konsertista niin satoi vettä ja erittäin kova myrskytuuli oli taiteilemista, että pääsen kotiin.- Nimetön
uralin kirjoitti:
Oli paljon porukkaa, mutta olisi mahtunut vielä ainakin ehkä 100-150 tuolia oli tyhjänä.
Varmaan moni jätti huonon ajokelin takia tulematta, itsekin mietin uskallanko lähteä ajamaan. Oli hirveen huono ajokeli, kun läksin konsertista niin satoi vettä ja erittäin kova myrskytuuli oli taiteilemista, että pääsen kotiin.Oli se hyvä konsertti. Pääsin Tapsaa kättelemään kun hän siinä käveli yleisön joukossa. Ihmeen paljon oli kyllä cover kappaleita. Ja odotin muutamaa klassikkoa enemmän. Mutta ääni oli kunnossa ja meininki.Rumpali aloitti yhden biisin liian aikaisin :D
SUURET kiitokset kivoista konserttikuulumisista Uralin ! :D
Hieno juttu ,että Tapsa pyysi Ninalle ablodit yleisöltä ! Se oli huomaavainen ele.
"Tapsa kertoi sunnuntain konsertista Hämeenlinnassa ja yleisöstään niin, että kun Tapsa oli pyytänyt Hämeenlinnalaisia laulamaan niin he olivat alkaneet taputtaa…! Kyllä siitä huumoria riitti"
Joo, Hämeenlinnassa oli kyllä hauska tilanne tuo kun piti laulaa sitä kertosäettä Tapsan mukana, niin yleisö vaan taputti. Tapsa sanoi , että tässä kohtaa pitää laulaa,eikä läpyttää, sillä orkesterissa on niin hyvä rumpali, että se kyllä huolehtii rytmistä ;D
Sitten Tapsa sanoi ,että: " jos vielä joskus uskaltaudutte mun konserttiin, niin mä takaaan ja alleviivaan, että laulatte TOOSI paljon ja TOOSII paljon kovempaa HETI !" ;)
Yleisöä nauratti kovasti :)
Ne kaks naista olikin sitten aikas rohkeita ja reippaita,kun ne uskaltautu sinne lavalle jammaamaan Tapsan kanssa ;) Mä en varmaan olis kehdannut mennä sinne lavalle tanssimaan kaikkien vahdatessa...
Njaa-a... mitähän näkymiä se Tapsa niiden naisten takana oikein tarkasteli...aiai ;D
Juu se "Äidin pikkupojan paluu" on valloittava biisi. Mä ihastuin siihen heti eka kuulemalta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181891Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541186Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki78986Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17978TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46835
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään85806- 70782
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764