Hei Mini-miehet,
Olen ostamassa Mini Cooper Chiliä.
Oikotiessä sain hinnaksi ilmastoinnin ja metallivärin kanssa toimituskuluineen: 29080€
Nyt sitten kysynkin, että mistä liikkeestä saisin parhaat alennukset ja tilpehöörit.
Tarvitsen mukaan vielä ainakin:
1) Talvirenkaat
2) Lämppärijohto-asennuksen
Eli mitä on varaa antaa alennusta?
Esim. Toyotalla tuli -800€ ja talvirenkaat
Fordilla tuli Isommat vanteet ja talvirenkaat.
Voisinko saada esim. metallivärin, lämpöjohdon ja talvirenkaat kaupan päälle?
Auttakaahan netiä :D
Paras tarjous Mini Cooper Chilistä?
3
1094
Vastaukset
- Ministeri
Tyypillinen alennus listahinnasta ilman vaihtoautoa lienee 3-4%, joissain tapauksissa enemmänkin, esim. 6-8%. Eri merkeillä on eri määrä "ilmaa" hinnoissaan.
Varusteista pitäisi kaiken järjen mukaan saada myös alennuksia, ainakin kun katsoo tätä juttua: http://www.ajovalo.net/varustehinnat.htm
Kilpailuta ihmeessä kaikki jälleenmyyjät (emaililla vaikka tarjouspyyntö haluamastasi paketista), lista jälleenmyyjistä löytyy täältä:
http://www.bmw.fi/jalleenm_fs.html
Lopuksi voit vielä mennä "oman" Mini-kauppiaan luo halvin tarjous kourassa kysymään, josko haluavat mennä sen alle.
Summa summarum: se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa vaikka kuinka olisi Mini-kuume :-) - Kaide
Ministä ei paljoa alennuksia tunnu tippuvan. Maksimi on 3-4%. Tuossa tapauksessa hinta on vaan hämmästyttävän lähellä S Chiliä jossa on jo ilmastointi ja paljon enemmän ajamisen iloa. Itse pohdin samaa ja käännyin S mallin puoleen.
- Mini
Osta mun mini, saat halvalla. 17200e, talvorenkaat ja lämppärijohto. Voin ottaa Toytan vaihdossa. Metalliväri kaupanpäälle. Ja vanteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822