Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten saada jousimiehestä selvää??

tyllerö2

Tämä alkaa niinkuin kaikki muutkin jousimiehiin ihastuneet...
"tavattiin, naurettiin, tutustuttiin, osoitti selvästi kiinnostusta ja sitten ei kuulu viikkoihin mitään".

Pulmana on se että, alku kertojen tapaamisten jälkeen selvisi että mies seurustelee. Ihastuttiin todella (sanoi sen todella usein), soitti joka päivä, ja meni jopa eroamaan naisesta. Tai ainakin yritti. En vaatinut mitään, en luvannut mitään, ja sanoin jopa että en odota keneltäkään mitään, antaa ajan mennä..Mutta mies kuitenkin tietää minun kiinnostuneen ja ihastuneen. Olen itsekin jokin aika sitten eronnut ja halusin omaa tilaa.

Kaikki meni hyvin, kunnes miehestä ei enää yhden tapaamisen jälkeen kuulunut mitään.. en viitsinyt liikoja soitella perään, ajattelin että on sekaisin eikä tiedä mitä tehdä (suhteessa ollut 4 vuotta ja pettämistä puolin ja toisin)... otin yhteyttä ja kysyin onko kaikki ok, sanoi että on ja minun kanssani on ihanaa, sanoi vain että haluaa asioiden tapahtuvan omalla painollaan... mitä se sitten tarkoittaa? ei ole eronnut vielä, yritti, mutta jotain tapahtu, en kysellyt mitä mutta ovat edelleen mitä luultavimmin yhdessä. En viitsi ottaa yhteyttä, en rupea varattuja vikittelemään... mutta kuulostaako siltä että mies jatkaa onnen eloa suhteessaan ja minä olin se arjen piriste? En ole takertunut eikä suhteeseen edes ehtinyt kuulua seksiä... pitkät yöt ja keskustelut, jonka tiedän tehneen kumpaankin vaikutuksen... odottaako siis, vai jatkaa matkaa? on kulunut pari viikkoa siitä kun viimeksi nähty...Meneekö jousimieheltä kauan tällaisiin päätöksiin? tiedän että ei ole merkkikohtaista, mutta pohdin vain =)

11

3906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhnumaija

      osoittaa, että hän ei koskaan tiedä mitä haluaa ja on oikea tuuliviiri.
      On suhteita ja silti ...roikkuu vanhassa.
      Jo alussa, nyt sen käsitän olisi pitänyt jättää sikseen. Älä siis (nuori ihminen?) tee mitään, mitä joudut katumaan 20v päästä! Hurmata ne kyllä osaa. Ja olla sellaisa halattavia kullannuppuja, ketkä herättää rakastamisen tahdon naisessa. Päätökset tekee joku muu heidän puolestaan. Ja sitten se ei olekaan hyvä.

    • Kaksoistypykkä88

      Sinä kerrot ihan kuin olisi minun entisestä suhteesta kyse :D Surustelin itse just vähä aikaa sitten jousimiehen kanssa 4 vuotta. oli alamäkiä ja ylämäkiä mutta silti pysyttiin yhdessä. En tiedä enään en usko että palataan koska hän on löytänyt sen paremman vissiin. Itse olen kaksonen horoskoopiltani. Jousimies on kyllä juuri tuollainen että hän kyllä on välillä pitämättä yhteyttä mutta ehkä hän odottaa että sinä otat yhteyttä häneen.? en tiedä tuo sinun pitää selvittää itse :) Mutta uskon kyllä tuon sinun puheen perusteella että kannattaisi jatkaa elämää :( Jousimies todellakin osaa viehättää mutta hän on aivan toisenlainen sitten kun häneen tutustuu, en ala yleistämään tietenkään mutta tälläinen tapaus oli minulla. Toivo onnea vaan sinulle.! Mikä itse olet merkiltäsi? :)

      • tyllerö2

        Kiitos vastauksista :)

        Sitä tässä pohdin itsekin, että vielä kun voin niin otanko jalat alle ja jatkan matkaa :) Koska jos tällainen päättämättömyys on ainaista, itse ainakin suhteessa helposti hermostun jos mies aina soutaa ja huopaa... olen kalat, tosin aika epätyypillinen, en ole niin herkkä enkä takertuva. Juuri tähän jouskarissa ihastuin, kun kumpikin tykkää että on omaa aikaa...

        Jos mies olisi sinkku, voisin ottaakin yhteyttä jossain muodossa, mutta nyt en viitsi, kun kerran on suhteessa (luultavimmin).Ja hänellekin sen sanoin, kun hänkin myönsi että oli ihmetellyt kun minusta ei ollut kuulunut.
        Vähän vaan harmittaa, jos nyt sitten jatkan matkaa, ja tyyppi soittaakin hetken kuluttua ja on niinku mitään viikkoja ei ois kulunu, sitten aina mietityttää että mitä jos sittenkin olis.... =)


      • tuollaista...
        tyllerö2 kirjoitti:

        Kiitos vastauksista :)

        Sitä tässä pohdin itsekin, että vielä kun voin niin otanko jalat alle ja jatkan matkaa :) Koska jos tällainen päättämättömyys on ainaista, itse ainakin suhteessa helposti hermostun jos mies aina soutaa ja huopaa... olen kalat, tosin aika epätyypillinen, en ole niin herkkä enkä takertuva. Juuri tähän jouskarissa ihastuin, kun kumpikin tykkää että on omaa aikaa...

        Jos mies olisi sinkku, voisin ottaakin yhteyttä jossain muodossa, mutta nyt en viitsi, kun kerran on suhteessa (luultavimmin).Ja hänellekin sen sanoin, kun hänkin myönsi että oli ihmetellyt kun minusta ei ollut kuulunut.
        Vähän vaan harmittaa, jos nyt sitten jatkan matkaa, ja tyyppi soittaakin hetken kuluttua ja on niinku mitään viikkoja ei ois kulunu, sitten aina mietityttää että mitä jos sittenkin olis.... =)

        Jos hän nyt soittaakin sinulle ja rupeatte pitämään taas yhteyttä, niin jossakin vaiheessa taas odottelet häneltä soittoa ja mietit että ollako vai eikö olla. Se odottelu tulee jatkumaan. Jousimiehiä on tietenkin monenlaisia, mutta sinun kultasi on tuommoinen. Minulla on samanlaista, nytkin täällä odottelen ja manaan itseäni, kun en saa lopetettua suhdetta, mutta kun rakastan niin vietävästi. Jospa kultani muistaa minua kiireiltään jo ensi viikolla..hoh hoijaa..


      • joonatan
        tyllerö2 kirjoitti:

        Kiitos vastauksista :)

        Sitä tässä pohdin itsekin, että vielä kun voin niin otanko jalat alle ja jatkan matkaa :) Koska jos tällainen päättämättömyys on ainaista, itse ainakin suhteessa helposti hermostun jos mies aina soutaa ja huopaa... olen kalat, tosin aika epätyypillinen, en ole niin herkkä enkä takertuva. Juuri tähän jouskarissa ihastuin, kun kumpikin tykkää että on omaa aikaa...

        Jos mies olisi sinkku, voisin ottaakin yhteyttä jossain muodossa, mutta nyt en viitsi, kun kerran on suhteessa (luultavimmin).Ja hänellekin sen sanoin, kun hänkin myönsi että oli ihmetellyt kun minusta ei ollut kuulunut.
        Vähän vaan harmittaa, jos nyt sitten jatkan matkaa, ja tyyppi soittaakin hetken kuluttua ja on niinku mitään viikkoja ei ois kulunu, sitten aina mietityttää että mitä jos sittenkin olis.... =)

        Kyllä jousimiehes pysyväkin on olen ollut naimisissa 40 vuotta vaimoni on kalat. Olen myös sellainen että alan ajan mieluummin kulua, vihaan hätäisiä päätöksiä. Saatta tuntua toisesta kyllästyttävälä. Myöskään riitoja ei ole ollu, siis sellaisia maailmaa muuttvaia kinoja kait kaikilla on. kysyppä 20 päästä uudelleen.


      • tyllerö2
        joonatan kirjoitti:

        Kyllä jousimiehes pysyväkin on olen ollut naimisissa 40 vuotta vaimoni on kalat. Olen myös sellainen että alan ajan mieluummin kulua, vihaan hätäisiä päätöksiä. Saatta tuntua toisesta kyllästyttävälä. Myöskään riitoja ei ole ollu, siis sellaisia maailmaa muuttvaia kinoja kait kaikilla on. kysyppä 20 päästä uudelleen.

        Eli onko siis mahdollista, että vaikka jousimiehestä ei hetkiin kuulu, olet kuitenkin hänen mielessään? Tämän kun tietäisi, osaisi vähän asennoitua... mutta kun ei viitsi tuollaista kysyäkään, en kuitenkaan halua vaatimalla saada kivoja sanoja =)

        Sen tietysti ymmärrän että kuka vain olisi sekaisin, jos pitää edellistä suhdetta ruveta päättämään... mutta kun oli kerran jo menossa eroa tekemään... onko jouskarit sitten semmoisia, että jos puoliso pistää kaiken peliin ja kampoihin, että ei oikein osaa olla se päättäväinen ja vain lähteä? toisin sanoen, voiko jäädä suhteeseen toisen vuoksi?


      • -jouska-
        tyllerö2 kirjoitti:

        Eli onko siis mahdollista, että vaikka jousimiehestä ei hetkiin kuulu, olet kuitenkin hänen mielessään? Tämän kun tietäisi, osaisi vähän asennoitua... mutta kun ei viitsi tuollaista kysyäkään, en kuitenkaan halua vaatimalla saada kivoja sanoja =)

        Sen tietysti ymmärrän että kuka vain olisi sekaisin, jos pitää edellistä suhdetta ruveta päättämään... mutta kun oli kerran jo menossa eroa tekemään... onko jouskarit sitten semmoisia, että jos puoliso pistää kaiken peliin ja kampoihin, että ei oikein osaa olla se päättäväinen ja vain lähteä? toisin sanoen, voiko jäädä suhteeseen toisen vuoksi?

        en jäisi toisen takia, lasten takia jäin kerran toisen kerrankin yritin jäädä mutta mies petti niin pahasti ettei koskaan enää tulee puhumaan mulle sanaakaan lapsikin on isätön..eli pitkävihanen jos koen että sota on liian kova meidän jaksaa ja olen lasteni puolesta peto.En usko että jaksaa ylläpitää kulissia, mutta arvostaa puolisoaan jos kokee että toinen on kestänyt mua niin kauan.. eli lojaali. Jos joku saa vietyä kunnolla pitää sen saada sukat pyörimään kunnolla... kalat luulen ei pysyvästi siihen pysty


      • jouskarinainen
        joonatan kirjoitti:

        Kyllä jousimiehes pysyväkin on olen ollut naimisissa 40 vuotta vaimoni on kalat. Olen myös sellainen että alan ajan mieluummin kulua, vihaan hätäisiä päätöksiä. Saatta tuntua toisesta kyllästyttävälä. Myöskään riitoja ei ole ollu, siis sellaisia maailmaa muuttvaia kinoja kait kaikilla on. kysyppä 20 päästä uudelleen.

        ollut minulla jo 15 vuotta ja yhä ollaan ihastuneita ja rakastuneita toisiimme=)


    • Jouset

      Tutun tuntuinen teksti, jonka itsekkin olen kokenut. Olisiko sama tyyppi asialla. Jos tyypin nimi alkaa T-kirjaimella, voisi olla sama henkilö.

    • vaaka n

      että pitää sinua vaan ajanvietteenä...tai niin että ehkä on sinuun joskus ollut ihastunut..eikä enää ole
      mutta haluaa olla vielä kaveri sinun kanssa..ehkä pitää muuten hyvänä tyyppinä ! en usko että haluaa mitään pahaa, muttei tiedä itsekkään mitä haluaa ja kuitenkin haluaa pysyä suhteessaan joka on kestänyt jo kuitenkin kauan aikaa...!

      JOten ota tyyppi ihan kaveri pohjalta ja ala tapailla muita miehiä, sikäli mikäli olet vielä vapaa :)

      Itse taistelin jouskaristani aikani...ja ihastus oli molemmin puolista ja jousimies käyttäytyi aluksi todella välinpitämättömästi ja törkeästi...en silti luovuttanut vaan pistin kovan kovaa vasten...ja olin samanlainen.. ja sanoin asioita samalla mitalla takaisin mitä jouskarini sanoi, mikä pisti jouskarin hiljaiseksi ja alkoi itse juosta minun perässä :) jälkeenpäin kysyin mikä muutti mieltä niin sanoikin että minussa oli haasteta ja mulla oli " munaa" sanoa asioista ja olin kuitenkin oma itseni :) Joten voin sanoa että älä ruikuta hänen perään vaan mene...iske muita miehiä hänen nähdensä ja katso mikä on reaktio...älä anna sen nauttia siitä että juokset hänen perässä vaan anna hänelle haastetta ;)) ja sano että joko tai? nyt ollaan seurusteltu minä vaaka n ja hän jousimies mies n. vuoden verran...:)ja puhuu jo lapsista ja kihloihin menemisistä...nyt saa sitten jarrutella... ;)

    • Riina-Liina

      Minusta tuntuu, että olet seurustellut minun tällä hetkellä entisen miesystäväni kanssa. Olimme yhdessä 16 vuotta ja hänellä oli aina silloin tällöin juuri tuon tuntuisia syrjähyppyjä. Paitsi että niihin kuului kyllä seksikin. Pisin kesti kai 8 kk. Erosimme yli kymmenen kertaa, mutta kun kommunikaatio ja seksi sujuivat hyvin, päädyimme aina uudelleen jatkamaan. Nyt vasta huomasin, millaisen stressin miehen käytös oli elämässäni saanut aikaan ja lopetin suhteen uutena vuotena. Vieläkin himoitsen häntä. En voi nähdä häntä tai kuulla hänen ääntään: aivan liian houkuttelevaa minulle. Hän masentui aina välillä, kun hänellä ei ollut omaa lasta. Minä olen jo liian vanha lapsentekoon. Päästin hänet (45v) nyt vääntämään lasta jonkun nuoremman kanssa. Jospa masennus loppuisi. Tiedoksi vain, että jos mies on yli 40, eikä ole koskaan ollut rakastunut, haluaa lapsen, mutta ei ole sitä saanut tuohon mennessä aikaiseksi, niin näpit irti! Ei missään tapauksessa kannata. Hän vain keksii syitä päästä tarpeen tullen karkuun. Hän ei ole ollut kellekään naiselle elämänsä aikana uskollinen. Ei tule olemaan seuraavallekaan. Horoskooppimme olivat kyllä hyvin yhteensopivat (kävin astrologilla), mutta eipä se paljon auttanut. Siitä tuli 16 vuoden napakka opetus. Luultavasti viisastuin vähän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe