Erakoitunnu rakkaus

Erakoituneen sielun vaellus,
tunteitten nuttua,tuuli riuhtoo.

Erämaan rosoiset kasvot,
myrskyn tiet juuriltaan kaatuneet.

**Saako**

Sen min sydän tuntee,
karsit kasvot syvät uurteet.

**Tuntea**

Tunteitten nuttua repaleista,
riisuutua rakkaudesta palaneesta.

**Olo raunioilla**

Karsikit kasvot, varjot tummat,
erakoituneen sydämen jaloilleen nostaa.

Jähmetynny asento erakoituneen aran,
herättelee elvyttää lämmön tunteen.

Esiin sydän etsii katseen kadotetun,
tahto palaa kädet kietoutua.

**Saanko?

Sylissäni pitää itkeä yhdessä,
karskeilla kasvoilla syvissä uurteissa.

Erakoitunnu rakkaus elää.

14

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..ihanan runon vaikkakin haikean olet tänne kirjoittanut. Olen pitänyt muistakin runoistasi : )

      Kiitos hyvästä lukuhetkestä : )

      • Kiitos, kiitos onnittelusta.

        Nuokki kakrskit rujot kasvot,
        kovan ulkokuoren alla,
        kätkee herkkää, jos sitä koskettaa.

        Sulais suojamuurit ja
        hehkuis lämmin rakastava sydän.

        Tarttunnu kuvia elämäntieltä,
        niistä tänää näin runoks.

        padme amidala
        kiitos kommentistas,lämpöä iltaas.Liisa


    • tiiger-66

      kop,,kop,,kylmillä tassuilla
      sievästi,,,,,,
      ,,,,,

      Tänään on päiväsi
      kuningatar,,
      ,,,,,,,,,,
      ,,tigrun lämpöiset
      onnenhalaukset~~

      nyt lähtee levy soimaan
      lissun jalka jo nousee,,,,,

      ,,,,,,,,lennä, tanssi
      liiku,, sekä lennä,,,
      ,,,
      ,,*kippis*
      ,,
      http://www.youtube.com/watch?v=HGnGiHAiwko&feature=related

      ,,ai niin, hieno oli runosi,
      kiitosta** :)

      • Oikeenkos kuningatar,,,,
        kerronkos?
        Egyptissä kun olin,,,,
        sielä minuu yhdistivät
        yhteen kuningattareen.
        ,,,,töllinliisa ,,,,,,
        oon väärässä paikassa.
        Sydän myönnä jotenki jäi sinne,
        ehkä vielä halajan historian havinaan.

        Sinä tiedät,,,,,
        musiikkia laitoit,,,,
        ei tartte kahta kertaa
        ,,,kutsuu tanssiin.
        Laitoin oikein punaset
        tanssikengät jalkaani
        heh nyt jos kerron.
        ,,,minullahan on ,,,
        Egyptin tuliasia,,,,,
        napatanssijan asu.
        ,,,,kaamokseen pikkasen
        tais nyt tulla väriä.

        tiiger-66
        Tahtipuikkos ohjas, lämmin kiitos .
        Hymyä sylin täydeltä..Liisa


    • *MURUKULTA*

      Onnittelu kahvit aamulla tarjosinkin ja ruususen ojensin,
      ja kuin palkaksi saan runon sinulta, joka laittaa hiljaa lukemaan, maistelemaan ja nauttimaan!
      Syntyjä syviä sinun paperisi on saanut maistaa..

      Teehän iso kakku meitä syöjiä kun on täällä..
      ja pssänä; minä en vain jotenkin ole nähnyt tätä sun uutta nikkiä,,
      silmä valikoi näköjään, reksisteröi tutut.. Mutta jospas se oppisi taas jotain uutta! :)

      ¨¨Vietä mukava päivä, Liisa !¨¨

      • Totuttelen tähän nimeen,
        taishan see nuttu kulunu jo olla.

        Ruusujen paljoutta läsnä.
        Niin runoni ei nyt oo siloposkista,
        tuon rujon puolen sen esiin
        aamu nosti eteeni ,
        kasvot joissa syvät tarnoivat uurteet.

        Kakkua siinä on 12 munaa
        sokeria en säästä,
        kerroksia montaa joka väliin,
        kermavaahtoa lakkoja,
        suut makiaks ollappas hyvä.

        Kiitos postia päivästä tästä,
        kynttilöitä ajatuksillenne palaa.Liisa


    • - Mutta Sinä älä
      erakoidu-

      • ajatuksilles..kiitos

        Liisa miettein


    • Rakkaus elää,,erakonkin,
      lämmin syli tuo lähelle.

      Taas tuli täyttä tekstiä Sinulta.
      ajatuksia antoi.

      Liisan päivä onnittelut täältä lumisesta maisemasta,,ja *rakastetaan täysillä*

      Terveisin r-k

      • Aivan syvällä sielä,
        niin lämmin sydän.

        Rujonpuoleista jota
        jos tahdomme nähdä.

        Totuus
        sen äärellä olla ja
        itse koin liikutuksen
        kyyneleet vieraanani.

        Rakkaus
        ei oo vain kauniitten
        kiiltokuvien,ruusuposkien.

        Iltaas sinne lumikenttien valkoisten,
        sadunhohtoiseen kauneuteen.
        *rakastetaan täysillä*
        Liisa kiittää käynnistäs


    • lindalinda1

      ' erakoituneen sielun vaellus
      tunteitten nuttua tuuli riehtoo '

      Ymmärrän oikein hyvin tuon lauseen,
      niin kuin koko runosikin sanoman.

      Erittäin koskettava jälleen,
      Sinulla on taito pukea ajatuksesi eläviksi
      lauseiksi. Niin että lukijakin voi tavallaan olla
      osallisena hetkissäsi.

      Kiitos Liisa,
      ja lempeää iltaa Sinulle.

      • Jos on elämää sen verran eläny,
        ehkä jotaki erakoitumistaki jo nähny?
        Eikä sitä kaukaa tarvi hakee,
        jos rehellinen uskaltaa olla,
        sitä löytää omanki nutun alta.

        Tuo näky sielunisilmien edessä,
        sai ihan itkemään,
        miten sen rosoisten, syvien uurteitten
        alle käteketty oikeus rakastaa.

        Niin monen kasvoista esiin kertoo,
        kertoo kehonkieli,
        salaa itkee hartiat alas painuu.

        Ymmärrän

        Yks tärkein miks ollaan tultu,
        saada rakkautta ja antaa rakkautta.

        Katos nyttee noita tunteitai,
        vois aiheesta vaikka kuinka kirjoittaa.
        Sinulle eilisestä vierailustas kiitos.

        Yks ilon aihe
        tännekki satoi lunta,sen verran
        et lumi on valkoista...Liisa tässä tarinoi


    • j,uni

      toivotan Liisa nimi-iltaa

      • Tässä tänää, kiitän eilsestä.

        Noita kasvoja joissa ois,
        aihe jäljittää muistoks.
        Äidin kasvoja ja
        niitä lempeitä silmiä.

        "uurteet elämän polut"

        j,uni
        Lämmin kiitos luokses lentäköön.Liisa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe