Netpostia käyttävät pikavippipalvelut

Jargon1122

Löytyykö kokemuksia mitkä vippipalvelut käyttävät Netpostia laskun lähettämiseen? Ympäristöarvot näet kiinnostavat.

Tiedossa on:

Mobile Credit Nordic eli Credit24 ja DrCredit
Atlas Metal eli esim. Suoravippi
Luoteen Sirtox eli esim. Vippiluotto
Safors Oy eli Vippikone
Vipster Oy

Onko muita?

21

8712

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kynnetön

ympäristöarvot.........hahahahahhaaaaaaaaaaaa, sano vaan suoraan, että haluat salata vippisi eukoltasi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Netposti

ympäristöystävällisempi kuin tavallinen sähköposti? Sähköpostilla laskun lähettäviä kyllä löytyy mutta jos se saastuttaa luontoa niin sitten täytyy siirtyä tavalliseen postiin

• Rutkasti vippikokemusta

Hyvä aihe. Tässä mun lista paikoista, joista tulee pelkkä Netpostin sähköinen lasku eikä postilaatikkoon tule ollenkaan paperilasku:

-Vippiluotto.fi (Luoteen Sirtox Oy)
      -Rahapuu (Maxmani Oy)
      -Credit 24 (MCB Finance Finland Oy)
      -Terrarahoitus.fi
      -Ostosraha.fi (OPR-Vakuus Oy)
      -Vippi24.fi (Vipster Oy, sen toisesta palvelusta Vippi.fi tulee ilmeisesti laskut postilaatikkoon)
      -Reissuluotto (J.W.-Yhtiöt Oy)
      -Herttavippi (Herttaysi Oy)
      -Vipmoney (Hansapol Oy -> Resolvium Group Oy)
      -Tekstivippi (Vip Finland Oy -> Resolvium Group Oy)

• Rutkasti vippikokemusta

Muistakaa kuitenkin rekisteröidä ensin Netposti-palveluun (se on täysin ilmaista) www.netposti.fi

Kun haet vippiä, laita aina sama sähköpostiosoite hakemukseen kuin olet antanut Netpostiin.

• ei toimi

on Rahapuusta, mutta lasku tulee aina paperisena heidän viestin mukaan.

• Hallatar444
        Rutkasti vippikokemusta kirjoitti:

Muistakaa kuitenkin rekisteröidä ensin Netposti-palveluun (se on täysin ilmaista) www.netposti.fi

Kun haet vippiä, laita aina sama sähköpostiosoite hakemukseen kuin olet antanut Netpostiin.

Jos sinulla ei ole ennestään netpostia käytössä, sen saamiseen menee kaksi päivää!

• jozehh

Milloin reissuluotolta tulee netpostiin lasku? Montako arkipäivää menee lainan ottamisesta?

• Terppa

siis; mistä kyseinen firma tietää pelkän sähköpostiosoitteen avulla, että haluan laskuni Netpostiin? Miten homma siis käytännössä toimii, miten kännykällä vippiä hakiessa pystyy ilmoittamaan, että haluaa laskunsa Netpostiin, eikä paperimuodossa kotiin?????

• Vippikokem.

Ei tarvitse erikseen ilmoittaa mihinkään, että haluaa sähköistä laskua. Kaikki ylläolevat firmat saavat automaattisesti Netpostin kautta tietoa, että sinulla on rekisteröity Netposti-palvelu ja lähettävät sinulle automaattisesti (koneellisesti) sähköistä laskua Netpostin kautta. Sinulle tipahtaa sähköpostia, jossa sanotaan, että sinulle on tullut Netpostiin sähköistä laskua. Maksat sen normaaliin tapaan esim. Solon kautta kuten tavallisesti.

• Himo vippailija nro 32
        Vippikokem. kirjoitti:

Ei tarvitse erikseen ilmoittaa mihinkään, että haluaa sähköistä laskua. Kaikki ylläolevat firmat saavat automaattisesti Netpostin kautta tietoa, että sinulla on rekisteröity Netposti-palvelu ja lähettävät sinulle automaattisesti (koneellisesti) sähköistä laskua Netpostin kautta. Sinulle tipahtaa sähköpostia, jossa sanotaan, että sinulle on tullut Netpostiin sähköistä laskua. Maksat sen normaaliin tapaan esim. Solon kautta kuten tavallisesti.

Mä laitoin noi nettipostilistalle. Varmuudeksi laitoin myös OK-perinnän ja Intrumin. Nyt ei muija saa tietää näistä vippailuista.

Vielä kun saisi haastemiehen ja UO-viraston tolle listalle....

• JiiiiiiiiiiiiiiiiiiiHAAAAAA...
        Vippikokem. kirjoitti:

Olen ollut Netpostin asiakas jo kauan, silti vippilaskut kyseisistä firmoista tulevat paperimuodossa, miksiköhän??????????

• joopajoo--
        JiiiiiiiiiiiiiiiiiiiHAAAAAA... kirjoitti:

Olen ollut Netpostin asiakas jo kauan, silti vippilaskut kyseisistä firmoista tulevat paperimuodossa, miksiköhän??????????

mulla sama juttu. kaikki piti olla kunnos, molemmis sama e-mail osoote ja silti tuli kotia lasku tänään credit24:sta. mistähän johtuu?

• kokemusta on
        joopajoo-- kirjoitti:

mulla sama juttu. kaikki piti olla kunnos, molemmis sama e-mail osoote ja silti tuli kotia lasku tänään credit24:sta. mistähän johtuu?

ja saat laskun vain Netpostin kautta. Jos et valitse sitä erikseen tupsahtaa lasku myös postilaatikkoon

• ..ja laskut netpostiin
        kokemusta on kirjoitti:

ja saat laskun vain Netpostin kautta. Jos et valitse sitä erikseen tupsahtaa lasku myös postilaatikkoon

Kirjaudu sisään netpostiin. Avaa kohta ´Omat tiedot ja lähettäjät´, laita valinta kohtaan ´haluan saada kirjeet netpostiin kaikilta lähettäjiltä, joilta muuten saisin ne paperilla´(tai suunnilleen noin).

Jos haluat olla varma, että kirje lainasta tulee netpostiin, katso lainafirman nettisivuilta kuka laskutusta hoitaa ja etsi laskuttajan nimi netpostin lähettäjä-listalta. Itse tarkistin juuri että Luoteen Sirtox on siellä.

• Hhuuh2
        ..ja laskut netpostiin kirjoitti:

Kirjaudu sisään netpostiin. Avaa kohta ´Omat tiedot ja lähettäjät´, laita valinta kohtaan ´haluan saada kirjeet netpostiin kaikilta lähettäjiltä, joilta muuten saisin ne paperilla´(tai suunnilleen noin).

Jos haluat olla varma, että kirje lainasta tulee netpostiin, katso lainafirman nettisivuilta kuka laskutusta hoitaa ja etsi laskuttajan nimi netpostin lähettäjä-listalta. Itse tarkistin juuri että Luoteen Sirtox on siellä.

Luoteen Sirtoxilta laskut tulee paperisena vaikka kaikki mahdolliset ed.mainitut ym.kohdat täytetty ohjeiden mukaan,ei vaan mene Netpostiin,joku mättää...

• sdfazsdfe
        Hhuuh2 kirjoitti:

Luoteen Sirtoxilta laskut tulee paperisena vaikka kaikki mahdolliset ed.mainitut ym.kohdat täytetty ohjeiden mukaan,ei vaan mene Netpostiin,joku mättää...

Jotkut firmat vain lähettää sekä netpostin kautta että paperisena versiona laskut. Ilmeisesti etenkin perintäfirmat lähettää paperisen kotilaatikkoon. Kai ne haluaa varmistua että vastaanottaja varmasti saa laskunsa, vaikka en ymmärrä miksi sitä ei saisikaan netpostin kautta kun kerran on sellaisen palvelun käyttöönsä ottanut..

• MasalininMasa
        Hhuuh2 kirjoitti:

Mulle tulee Luoteen Sirtoxilta kyllä Netpostiin. Kantisiko selvittää ja kysyä Luoteelta.

• 1154e
        MasalininMasa kirjoitti:

Mulle tulee Luoteen Sirtoxilta kyllä Netpostiin. Kantisiko selvittää ja kysyä Luoteelta.

netpostia voi käyttää myös http://pikavippi.ainalaina.fi :ssä

• kokemusta on
        Himo vippailija nro 32 kirjoitti:

Mä laitoin noi nettipostilistalle. Varmuudeksi laitoin myös OK-perinnän ja Intrumin. Nyt ei muija saa tietää näistä vippailuista.

Vielä kun saisi haastemiehen ja UO-viraston tolle listalle....

kuten nuo OK-perintä ja Intrum eivät käytä sähköistälaskutusta

• ghfdth
        ..ja laskut netpostiin kirjoitti:

Mutta vaikka olen klikannut tuon kohdan jossa siis sanotaan että haluan kaikki kirjeet sähköisinä ja vain sähköisinä ja siellä on esim. Svea perintä listalla niin silti sieltä tuleva posti tulee paperiversiona laatikkoon. Ja kun olen ottanut käyttöön myös palvelun E-laskut niin sieltä ei saa Svean tai vaikka OK perinnän laskuja tilattua. Ihmettelen vaan että miksi esim. Svea on listalla kaikki kirjepostit sähköisenä kun eivät kuitenkaan sitä käytä.

• MasalininMasa
        ghfdth kirjoitti:

Mutta vaikka olen klikannut tuon kohdan jossa siis sanotaan että haluan kaikki kirjeet sähköisinä ja vain sähköisinä ja siellä on esim. Svea perintä listalla niin silti sieltä tuleva posti tulee paperiversiona laatikkoon. Ja kun olen ottanut käyttöön myös palvelun E-laskut niin sieltä ei saa Svean tai vaikka OK perinnän laskuja tilattua. Ihmettelen vaan että miksi esim. Svea on listalla kaikki kirjepostit sähköisenä kun eivät kuitenkaan sitä käytä.

Svealta tulee mullekin paperilaskut. Svealla on useita eri "haaroja", joten voi olla, että joku niistä lähettää Netpostiin. Tosin viime syksynä kun menin Sampo Pankin asiakkaaksi, odotin saavani Visalaskut Netpostiin, koska Sampo Pankki siellä lähettäjänä mainittiin. Soittelin pariinkin kertaan pankin asiakaspalveluun tästä, kun laskut tulivat kuitenkin paperisina. Olivat pankissa aivan ihmeissään, koska heilä ei ollut mitään tekemistä NetPostin kanssa. Sit tuli tieto, että Sampo Pankki tulee sielä poistumaan, koska heiltä ei lähde mitään laskuja/kirjeitä NetPostiin. No nyt siellä lukeekin enää Sampo OYJ, joka tarkoittanee koko konsernia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      348
      2805
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1549
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1046
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      997
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      958
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      933
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      908
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe