Tietääkö kukaan saako turkkilaista omenateetä mistään kaupasta pk-seudulla?? Onko esim. jotain "turkkilaista kauppaa"?
Se kun pääsi jo loppumaan eikä malttaisi odottaa ensi kesään...
Suosittelen lämpimästi jokaiselle "tee-ihmiselle"
Mistä Turkkilaista teetä?!
9
1526
Vastaukset
- omppu
Itse olen meinannut tiedustella juuri tuota samaa asiaa täällä, mutta en vain ole vielä kerinnyt.
Itse olin Turkissa pari viikkoa sitten ja tietenkin toin teet sukulaisille ja tutuille...myöskin itselleni.
Ennen en ollut sitä maistanut, joten kun olin lomalla siellä päätin kokeilla ja koukkuun jäin.
Eräänlainen "mistä mä sitten sitä saan kun omat teet loppuu" on jo iskenyt päälle vaikka sitä vielä kaapista löytyykin. Ja Turkkiin ei ole tällä hetkellä edes varaa lähteä, ennenkuin kenties ensi syksynä. BYHYYY. - Hyvää
Meillä täällä pohojanmaalla sitä saa ainakin joistakin luontaistuotekaupoista ja monista suurimmista marketeista. Uskon että teillä siellä pk-seudulla sitä on myytävänä vaikka missä.
- ompputeetä
on esim turkkilaisia elintarvikkeita myyvä liike
Ararat Rice and Food
Vanha Talvitie 13-15
Itäkeskuksessa
Kiviparintie 2- Elisa
..yksi kommellus. Ostettiin Turkista omenateetä kun käytiin, jäipähän sitä iso kasa kotiin vietäväksi. Äitini sitä oli juonut, minä en aikaisemmin. Laitoin siinä sitten sitä teetä ja menin laittamaan maitoa sinne, kun yleensä käytän teen kanssa maitoa. No, se kaatusi sitten aika äkkiä viemäriin. :D Enhän minä ymmärtänyt että se on niin hapanta.
Okei, eipä liittynyt aiheeseen, anteeksi. :P - kikka
...Sörkassa (Vanha Talvitie). Ainakaan sitä mitä Turkissa myydään.
Täytyy vielä katsastaa tuo Itäkeskus.
Kiitos vinkistä "Ompputeetä"
- Sanna
On tääl turkkilainenkauppa kalevassa on avattu 3kk sit... Se on Kebabravintolan edessä... Käy ihmeessä katsomaan et löytyy kaikkia... Sen nimi on Istanbul Shop..... Heipssss=)
- kikka
...on Kaleva?!? Pk-seutua kyselin. Täällä kebab-ravintoloita enemmän kuin yksi...
- Lue tään hetii=)
Tietkkö kalevassa on pikkola kauppa nii siinä meet ylöspääin ja siinä on luonttaiskauppa niin viälekiin meet ja kato tarkaan et yhessä kaupassa lukee Isanbul Shop just se...
Missä ite asut?? Olen kalevassa... Onneksii kun voi ostaa turkkilaista teetä=) - mmmm
Tietkkö kalevassa on pikkola kauppa nii siinä meet ylöspääin ja siinä on luonttaiskauppa niin viälekiin meet ja kato tarkaan et yhessä kaupassa lukee Isanbul Shop just se...
Missä ite asut?? Olen kalevassa... Onneksii kun voi ostaa turkkilaista teetä=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670