EU:ssa ollaan taas sopimassa maatalouden tulevaisuudesta. Jos puheenjohtamaa Ranska ei saa kaikkea tahtoaan läpi, alkavat täälläkin kepulaiset itkuvirsikonsertit. Silloin taas tarvitaan jotain ketkutukea mutkan kautta lisää. Tämän kerjäämisenhän keput kyllä osaavat.
Kokoomus saa alla silloin tarkkana, ettei miljoonia aleta sujautella sinne tänne. Oikeastaan Kokoomuksen suuri haaste tässä tilanteessa onkin se, miten torjua kepulaisten takuuvarmat yritykset tuhota aiotut elvytystoimet. Keput nimittäin keksivät aina tällaisille rahoille sijoitustarpeita maatalouden hyväksi ja metsäautoteiden talvikunnossapitoa varten, että pääsevät viettämään hirvipeijaisiaan metsäkämpille.
Kohta alkavat itkuvirret
19
597
Vastaukset
- musta oikein
hali vili voo.
- on maataloustuki jusseille
Oikein oiva esimerkki, että rahaa kyllä löytyy, kun sitä halutaan löytää, on kepun maataloustukikuppaaminen.
Ja auta armias luoja, jos menee edes kyselemään jotain noiden tukien perään, jo on kaikki perkeleen kepuketkut haukkumassa.
Maksaja ei noilta perkeleiltä saisi edes kysellä, mihin ne rahat lopulta menee.- ja voita päälle
Maksa vaan ketku osasi, niin ne muutkin tekee.
- oivahärkönen
... osoittaa yhä jatkuvan alenevan tilan hänen mielen suunnassaan sossujen propagantaa myötäilevään suuntaan.
MPP:n elämänasennnetta hallitsee maatalousvihamielisyys ja tukiaiset. Sossut perustivat tukiaisjärjestelmän, eikä siitä näytetä päästävän eroon maailmanlaajuisesti. Niin kauan kun ei päästä eroon, sossujen on nieltävä vain omaa, tosin syöjälle halvempaa, soppaansa.- !!!
Perkelettäkö MPP:sta kirjoitat?
Ei MPP ole palstan aihe, tollo. - Oiva on terävä
!!! kirjoitti:
Perkelettäkö MPP:sta kirjoitat?
Ei MPP ole palstan aihe, tollo.saa demarit tulistumaan. Jatka Oiva.
- (::::::)
Maataloustukivapaata herkkua etelän ronkeleille. Ai niin, sehän on kotimaista, ei sellaista, ulkomainen on hienompaa...
- (::::::)
http://213.214.145.189/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=LKA_newssite/AMLayout&cid=1194608002877&p=1194596027240&pagename=LKAWrapper
- romahtanut
vuodessa 23%.
Olisko siinä itkunaihetta?- Yritysmaailman lait
Aihetta vaihtaa ammattia?
- arvosteli..
"sika-nautaa" ja muita keskustan EU neuvottelijoita epäonnistumisesta maataloustukien neuvotteluissa?
Haluaisiko demarit maksaa vielä enemmän niitä tukia? - Kepukauna ei
EU haluaa sääntelyä vähemmäksi. Miksi sinä, joka yhtenään kohkaat sääntelyn välttämättömyydestä ja vapaan kilpailun turmiollisuudesta nyt ykskaks oletkin sääntelyn purkamista vastaan?
Logiikkasi heittää, vain kepukaunaisuutesi säilyy samana. - Minä vaan
Jokohan nyt alettaisi puhua maatalouspolitiikasta koko Suomen huoltovermuustekijänä ja elintarviketuotannon omavaraisuuden varmistajana eikä enää pelkkänä maataloustuottajien tulopolitiikkana?
- Kaupunki keskustal.
MPPn vuodatukset keskustaa kohtaan.
Ensinnäkin keskustalaisista enää on noin 7% viljeliöitä ja pienien tukien saajia.
Suurimpien tukien saajat ovat kokoomuslaisia,ruotsalaisia ja jopa demareita.
Keskustalaisista suurinosa on palkansajia ja yrittäjiä,tunnen useita keskusta laisia lakimiehiä.
ja duunareita,kertoisitko mistä viha sinulla on esim,työläistä kohtaan tai virkamiestä joka on keskustalainen.
Tuntuisi kamalalta jos joku palkansaaja hakisi sinulta oikeusapua ja jossain vaiheessa huomaisit hänet keskustalaiseksi niin ei ole vaikea arvata kuka jutun häviäisi.
Jos sinulla on tosi trauma viljeliöihin niin puhu myös niistä,älä mollaa turhaan 93% PUOLUEESTA.
Vaikka olen palkansaaja niin tunnen myötätuntoa viljeliöitä kohtaan,he tekevät kovaa työtä pientiloillaan tuntiansio jäänee tuonne 5-10 euron väliin kerrotko oman ansiosi?
On eritäin hyvä että saadaa hyvää ja tuoretta SUOMALAISTA ruoka kohtuulliseen hintaan siitä kiitos viljeliöille. Ja onse mukavaa kun Suomessa on Vanhasen hallituksessa Euroopan parhaita ministereitä,tämä tietää sitä että hallitus yhteistyö jatkuu vielä pitkään.- Uusi-Ukki
Kun Pankki kertoo mitä tuleman pitää, niin hän on sinunmielestäsi sairas. Kun Uusi-ukki puhuu asioista niitten oikeilla nimillä hän onkin pähkä hullu. Olette te kepulit melko vekkuleita.
Nyt juuri Anttila Televisiossa oli tivaamassa muilta Eu ministereiltä, että Suomea ei saa vaan kieltää maksamasta lismaksuja Maanviljelijöilleen voi perkele teitä sit sontiaisia paremmin tulen ja sanon.? - sen tulen ja sanon
Uusi-Ukki kirjoitti:
Kun Pankki kertoo mitä tuleman pitää, niin hän on sinunmielestäsi sairas. Kun Uusi-ukki puhuu asioista niitten oikeilla nimillä hän onkin pähkä hullu. Olette te kepulit melko vekkuleita.
Nyt juuri Anttila Televisiossa oli tivaamassa muilta Eu ministereiltä, että Suomea ei saa vaan kieltää maksamasta lismaksuja Maanviljelijöilleen voi perkele teitä sit sontiaisia paremmin tulen ja sanon.?Uusi-Ukki on rautaa, moni huomata saa...
Uusi-Ukki vastusti aikoinaan rajusti mestarin aloitetta alentaa ojankaivajien palkkoja sillä perusteella, että monilla oli sianpotkaa eväänä.
Uusi-Ukki on nyt näin yhteiskunnan tukemana ryhtynyt mestariksi soveltamaan itse kokemaansa vääryyttä vain sillä perusteella, että mitä minulla ei ole, sitä ei muillekkaan anneta.
Tosin Ukin komppanian vuosimenot ovat huimat 15 mrd euroa ja kotimainen maatalouden kansallinen tuki 566 miljoonaa, jolla osaltaan lievitetään Ukin talouden tasapainotusohjelmaa.
Mikäs siinä on täydellä pullukkamahalla kullan vieressä köllötellä ja väliin heitellä provoja ruokkijan suuntaan. Melkoinen vekkuli tuo Ukki.
Lisätään vielä mausteeksi eräs oleleellinen seikka, joka monesti jää ulkopuoliselta huomaamatta.
Esimerkiksi Ukin tapauksessa hän itse ei ole koskaan maksanut omia eläkkeitään toisin kuin viljelijät, jotka joutuu maksamaan eläke-etuudet 21%:n mukaan työtulosta.
Kuitenkin Ukilla on täydet nautintaoikeudet muiden maksamiin eläkemaksuihin, ihmeellistä mutta totta. - Uusi-Ukki
sen tulen ja sanon kirjoitti:
Uusi-Ukki on rautaa, moni huomata saa...
Uusi-Ukki vastusti aikoinaan rajusti mestarin aloitetta alentaa ojankaivajien palkkoja sillä perusteella, että monilla oli sianpotkaa eväänä.
Uusi-Ukki on nyt näin yhteiskunnan tukemana ryhtynyt mestariksi soveltamaan itse kokemaansa vääryyttä vain sillä perusteella, että mitä minulla ei ole, sitä ei muillekkaan anneta.
Tosin Ukin komppanian vuosimenot ovat huimat 15 mrd euroa ja kotimainen maatalouden kansallinen tuki 566 miljoonaa, jolla osaltaan lievitetään Ukin talouden tasapainotusohjelmaa.
Mikäs siinä on täydellä pullukkamahalla kullan vieressä köllötellä ja väliin heitellä provoja ruokkijan suuntaan. Melkoinen vekkuli tuo Ukki.
Lisätään vielä mausteeksi eräs oleleellinen seikka, joka monesti jää ulkopuoliselta huomaamatta.
Esimerkiksi Ukin tapauksessa hän itse ei ole koskaan maksanut omia eläkkeitään toisin kuin viljelijät, jotka joutuu maksamaan eläke-etuudet 21%:n mukaan työtulosta.
Kuitenkin Ukilla on täydet nautintaoikeudet muiden maksamiin eläkemaksuihin, ihmeellistä mutta totta.Yrität Miljardeilla kikkailla, ja puoltaa Kepulireppanoita. nuo sinun argumenttisi ovat täysin tuulesta temmattuja. En ole vielä koskaan kuullut, että Viljelijäväestö on jotakin eläkettä maksanut.
Oliko se 80-ntä luvun lopulla, kun viljelijäväestölle yritettiin sorvata jonkinlaista Eläkelakia, voi herra varjele minkälainen itku ja parku siitä syntyi viljelijäväestön keskuudessa. Että heiltäkö alettaisiin periä Eläkemaksuja kuten muiltakin ihmisiltä.
Ja eiköhän se laki jotenkin vesitetty Keskustapuolueen toimesta. Älä sinä kuule puhu mitään minun eläkkenimaksajista, minä olen maksanut eläkemaksuni 35-tyovuosirupeaman ajalta joka helvetin päivältä. Se on taas eriasia miten pitkälle ne maksut ovat tässä inflaation pyörteessä mitä tämäkin Hallitus harjoittaa riittänyt, no sehän ei taas ole minun vikani.
Olen kahden vuoden päästä ollut jo 20-ntä vuotta eläkkeellä, en tiedä paljonko minun eläkemaksuistani kertyi silloin työaikana korkotuloja, ei sekään ole aivan pieni summa. Pääsinhän minä myöskin nauttimaan maksamaani Yrittäjäeläkettä kun eläkkeelle siirryttyäni perustin menestyvän yrityksen. Sitä eläkettä minun olisi pitänyt enempi maksaa.
Osannevatko nämä nykyiset "Maatalousyrittäjät" sitäkään eläkettä maksaa, luulempa heidän olevan niin nuukia, että eivät taatusti ymmärrä, siinä sinulle pikkuisen tietoa eläkeasioistakin, opettele sinäkin ihmisiksi.??? - kyttyrälle
Uusi-Ukki kirjoitti:
Yrität Miljardeilla kikkailla, ja puoltaa Kepulireppanoita. nuo sinun argumenttisi ovat täysin tuulesta temmattuja. En ole vielä koskaan kuullut, että Viljelijäväestö on jotakin eläkettä maksanut.
Oliko se 80-ntä luvun lopulla, kun viljelijäväestölle yritettiin sorvata jonkinlaista Eläkelakia, voi herra varjele minkälainen itku ja parku siitä syntyi viljelijäväestön keskuudessa. Että heiltäkö alettaisiin periä Eläkemaksuja kuten muiltakin ihmisiltä.
Ja eiköhän se laki jotenkin vesitetty Keskustapuolueen toimesta. Älä sinä kuule puhu mitään minun eläkkenimaksajista, minä olen maksanut eläkemaksuni 35-tyovuosirupeaman ajalta joka helvetin päivältä. Se on taas eriasia miten pitkälle ne maksut ovat tässä inflaation pyörteessä mitä tämäkin Hallitus harjoittaa riittänyt, no sehän ei taas ole minun vikani.
Olen kahden vuoden päästä ollut jo 20-ntä vuotta eläkkeellä, en tiedä paljonko minun eläkemaksuistani kertyi silloin työaikana korkotuloja, ei sekään ole aivan pieni summa. Pääsinhän minä myöskin nauttimaan maksamaani Yrittäjäeläkettä kun eläkkeelle siirryttyäni perustin menestyvän yrityksen. Sitä eläkettä minun olisi pitänyt enempi maksaa.
Osannevatko nämä nykyiset "Maatalousyrittäjät" sitäkään eläkettä maksaa, luulempa heidän olevan niin nuukia, että eivät taatusti ymmärrä, siinä sinulle pikkuisen tietoa eläkeasioistakin, opettele sinäkin ihmisiksi.???on tähän mennessä maksettu yli 300 000€ eli liki kaksi vanhaa milliä eläkettä.
Siinä ei paljon Ukin maksamat osuudet ja korot paina. Se on vissi.
Luukun miehiä on Ukki. Vimpan päälle.
- EU:n nähtävyydet
Forssan nähtävyydet kiertävät EU-edustajien ja virkamiesten sylistä toiseen. Todennäköisesti turhaan. Forssan nähtävyyksien kielitaito lienee matti-tasoa? Täytyy toivoa, ettei kokoomus hallitussovun nimissä rupea paikkailemaan EU:n järkevämpään suuntaan etenevän maatalouspolitiikan Suomelle aiheuttamia supistuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419