Inssi

huomenna!!

Se onkin sitten huomenna inssi. Jännittää jo valmiiks! Toivottavasti osaa ajaa rauhallisesti ja käännellä sitä päätä tarpeeks.Tasku ja kulma parkkeeraus vähän jännittää kun ei olla harjoteltu kun yhen kerran.. Luulis että sitä harjoiteltais vähän enemmän. Ihan hyvin meni kuitenkin kun harjoiteltiin, mitä nyt meinas peruuttaa kulmaperuutuksessa puuta päin.

Tää kysymys ei kyllä kuulu tänne mut laitan nyt kuitenkin jos joku sattuu tietään:
Eli jos ostan ihan käytetyn auton autoliikkeestä niin voiko sen auton vakuuttaa siellä liikkeessä?

9

1109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaupassa...

      Käytetyllä autolla on 7 päivän vakuutus ostopäivästä edellisen omistajan piikkiin. Tämän ajan aikana auto pitää siirtää omiin nimiin katsastusasemalla ja silloin otetaan se vakuutus joko siellä paikan päällä tai voit tilata sen etukäteen verkosta. Esim IF antaa 10% alennuksen jos vakuutuksen ostaa verkosta, ja tämä on jo vuoden bonukset.

    • kiki  

      että inssisäsi tulisi olemaan tasku ja kulmaperuutus?

      ei niitä todellakaan välttämättä tule

    • ak.konttoristi  

      On antaa tutvolle muiden papereiden yhteydessä 50€ seteli, tai laittaa hansikaslokeroon viinapullo, ja sanoa inssille "ainakin hansikaslokeron osaan pitää siistinä, katso vaikka"

      Ja läpipääsy on taattu, myös tuttu "ota suihin, niin pääset läpi-menetelmä" toimii, mutta usein tutvoina on vanhoja karvaisia äijiä (paitsi kikillä oli kuulema joku söpö jäbä) niin ei oikeen montaa tuo innosta

    • "Eli jos ostan ihan käytetyn auton autoliikkeestä niin voiko sen auton vakuuttaa siellä liikkeessä? "

      Auton voi vakuuttaa
      1) autoliikkeessä tai
      2) vakuutusyhtiön toimistossa tai
      3) katsastusasemalla.

      Jos teet vakuutuksen autoliikkeessä tai vakuutusyhtiön toimistossa, voit samalla antaa heidän rekisteröidä auton nimiisi, jolloin uusi rekisteriote tulee kotiisi postitse. Jos taas menet katsastusasemalle tekemään vakuutuksen, saat uuden rekisteriotteen sieltä heti mukaasi.

      Oma vakuutus kannattaa ottaa mahdollisimma pian, sillä autoliikkeen vakuutuksessa ei välttämättä ole minkäänlaista kaskovakuutusta. Silloin se ei korvaa omalle autolle aiheutunutta vahinkoa, jos itse aiheuttaa onnettomuuden.

    • huomenna!!

      Juu eli inssi meni laakista läpi! Jes. Ja kiitos vastauksista!

      • sulle vaa!!

        Joo, eli onneks olkoon vaan hyväksytyn inssin johdosta!


      • kiki  

        edessä on vielä vähintään 1,5 vuotta harjoittelua, sitten vasta kun olet suorittanut kakkosvaiheen HYÄVKSYTYSTI voit huokaista että se on ohi, sulla on vielä piiitkä matka ajokorttiin, joten lopetapa se hehkuttaminen heti


      • huomenna!!
        kiki   kirjoitti:

        edessä on vielä vähintään 1,5 vuotta harjoittelua, sitten vasta kun olet suorittanut kakkosvaiheen HYÄVKSYTYSTI voit huokaista että se on ohi, sulla on vielä piiitkä matka ajokorttiin, joten lopetapa se hehkuttaminen heti

        -.-" ......


      • .................
        kiki   kirjoitti:

        edessä on vielä vähintään 1,5 vuotta harjoittelua, sitten vasta kun olet suorittanut kakkosvaiheen HYÄVKSYTYSTI voit huokaista että se on ohi, sulla on vielä piiitkä matka ajokorttiin, joten lopetapa se hehkuttaminen heti

        No siinä kakkosvaiheessa ei kyllä ole mitään mistä tarvitsisi päästä läpi. Kunhan kyä ajamassa ja suorittaa tarvittavat teoriat niin se on siinä. Ei tarvitse turhaan stressata koska kakkosvaihetta ei voi reputtaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe