Haluan lopettaa

sekoilun

Helvetti, tuli juhlittua muutama ilta putkeen ja sekoiltua pahemman kerran. Tulipa iskettyä aivan hirveitä ukkoja (onneksi en sentään harrastanut seksiä) ja jaeltua puhelinnumeroa ympäri maita ja mantuja. Nyt on sellainen olo että voisi hyvinkin kiertää pullon korkin kiinni loppuelämäksi. Viina vie meikäläiseltä kontrollin ja kaiken arvokkuuden. Menneisyydestä löytyy niin useita kännimokia että luulisi jo mun oppivan jotain niistä. Kännissä aina luulen olevani hilpeä ja jännittävä ihminen, mutta seuraavana aamulla tajuan totuuden: olen helvetinmoinen luuseri ja häpeän itseäni!!!!!!!!!!!!!! Olen amatööri viinan kanssa.

8

1599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mokaa ne muutkin

Tuohan on vaan suhteellisen normaalia kännikäyttäytymistä, eikä mitään vaarallista.
      Ja mitä todennäköisemmin muutkaan paikalla olijat eivät ole olleet selvin päin, luulen minä.

Kännimokista: mulla on kaveri joka joka ikinen kerta kun on ottopäällä eli kerran- pari kuussa
      leikkii sokerikoomakohtausta ja soitattaa itselleen ambulanssin. Tai sitten hälyyttää jonkun kaverinsa paikalle, taksilla pitää mennä. Siitä hankala kun hällä on diabetes, eikä koskaan voi tietää onko se oikea kohtaus vai ei.

Vastoittain päräytti tähän meidän pihaan ja sai "kohtauksen" , sitten kun oli pakko soittaa
      kyyti niin koki ihmevirkoamisen koska ampparikuskit mittasi promillet ja niitähän riitti.. oisivat laittaneet putkaan.

Ja viime viikonloppuna soitti että taksi hakee, ala tulla, huohotti, läähätti. No minä saunan
      päälle säntäämään sinne. P..skat mitään kohtausta ollut, kunhan vaan halusi huomiota !

Sehän tässä onkin "hauskaa" että kun mun miehellä on paha diabetes, meiltä löytyy
      insuliinit ja pikaglykoosit joka lähtöön.
      Ja mies on viikonloput töissä, niin että olen aika helppo uhri!

Taksikuskeille nyt ilmottelin että jos vastaavaa tulee, niin ei muuta kun vaan soittavat suoraan 112:n, jos ne nyt enää ottaa kyytiin, viimeksi sanoivat että tulee kohta syyte aiheettomasta
      hälyytyksestä.

Sitten selevinpäin katuu ja pyytelee anteeksi,
      mutta sen melekeinpä tietää että seuraava kerta
      tulee taas.

Ja sitten: Naapurissa auu 2 kpl "peräkammarin poikia", joilla on tekemiset vähissä. Yleensä vetävät keppanaa toistensa luona (naisia siellä ei ole koskaan, yllätys yllätys)

Yhtenä sunnuntai-aamuna herään siihen että molemmat istuu sängyn päädyssä, olivat omatoimisesti tulleet sisälle koska minulla jäi avain ulko-oveen. He olivat myös omatoimisesti
      hakeneet kaljaa meidän jääkapista ja kysyivät että otatko sinäkin ?

Riemastuin ihan valtavasti siitä ! Ai että !
      Mitä sitä muuta ihminen toivoo sunnuntai-aamulle kun ei kutsuttuja krapulaisia naapureita !

Tämän toisen bravuuri on vielä se että menee
      sitten kyläilemään tostanoinvaan.
      Tuttava, nainen, soitteli että tuli yöllä vieras.
      Oli kurvanut taksilla pihaan kun tämä perhe oli jo nukkumassa. Käskenyt maksamaan taksin ja sillävälin köllähtänyt parisänkyyn hänen miehensä viereen nukkumaan...
      Puhumattakaan siitä että sattaa yöllä mennä
      saunan puolen ovesta sisälle (täällä landella
      saattaa ovet olla yölläkin auki), nukkua pukuhuoneen lattialla koska siinä on lattialämmitys ja lähteä sitten jossain vaiheessa
      kotiinsa

Niin että ei sun mokat niin pahoja ole, se on vaan se morkkis kun on tullut touhuttua kaikenlaista harkitsematonta :O)))

Mutta jos ja kun mokaa , siitä selviää häpeällä,
      sanoo meidän fiksu lentopallovalmentaja !!!

• pulsu-pena

> (onneksi en sentään harrastanut seksiä)

kyl me ainakin nushittihi jos oikee muista röyh

Tuttu tunne, kirjottelin tossa alla Helvetistä itään...

Kävin a-klinikalla ja Hangonkadulla olisi ollut paikka vaikka heti, mutta niin nopsaa en sentään saanut sossuja kiinni joten aloitan maanantaina!!

Kävin eilen lääkärissä ja oli mukamas niin mulkku ukko että piti ihan sitävarten hakea lava kaljaa.

Mä juon vaan kotona ja yksin, eli sillein ei tuu pahemmin mokailtua, mitä nyt sit netistä pyytäny tuntemattomia kylään. On siinä aamulla miettimistä, että mitä HEMMETTIÄ!!!

Lääkäri tuumas mulle eilen meikussa "Olet sit ite lopettanut antabuxet, mitähän varten? Et edes halua olla selvinpäin"

"Kuulkaahan herra tohtori, aloitin myös ne antabuxet itekseni, kun en niitä lääkäriltä saanut!! ja lopettamaan ne jouduin, koska maksa-arvot kohosivat liiaksi."

No ehkä tästä noustaan??

Ostetaan joku herkku joulukalenteri ja saa avata vaan jos on ollu selvinpäin, muuten jää suklaatit piiloon. =)

• on selvä

Sekoilu loppuu, kun et enää juo. Viina poistaa estot mutta selvin päin voit rohkeasti ja hallitusti pitää ties miten hauskaa, tunto ja järki tallella.

Välitä itsestäsi, tee hyvä päätös.

• helppoa

kuten heinänteko....kuules kuules, sepä on mukavaa kuulla taas moraalisaarnaa ...

• on selvä
        helppoa kirjoitti:

kuten heinänteko....kuules kuules, sepä on mukavaa kuulla taas moraalisaarnaa ...

Moraalilla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. On vain mukavampaa muistaa, kenelle puhelinnumeronsa antaa ja kokea kirkkaasti se, minkä tekee.

Oletko eri mieltä?

• sinä olet

käynyt A-klinikalla tai mennyt AA:han?

• se on kiinni sinusta

Et ole ainoa, tunsin samoin kesälomani 2001 jälkeen. Alkoholismi on luonteeltaan tuhoava sairaus. Soita AA:n auttavaan puhelimeen. On muuten mahtavaa nousta viikonloppuisin aamulla
      mieli pirteänä ajatukset kirkkaina. En vaihtaisi mielelläni takaisin juovaan aikaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      29
      5498
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      17
      3177
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      16
      1302
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      51
      1283
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      23
      1154
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      150
      1059
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      43
      969
    8. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      125
      948
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      844
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      142