♥
rakastumisessa on ihanaa
se, että voi heittää formaalin
diskuteeraamisen nurkkaan
eikä tarvitse asetella suutaan
arkipäiväisen small talkin
kohteliaisiin koukeroihin
vaan voi ihan rauhassa
söpösti hiukan leperrellä
hassuin sanoin hellitellä
vai mitä murmelini, mussuseni
alfa-urokseni, könsikkääni,
unelmien prinssini, ritarini
ja pusumestarini
avaisitko hieman silmikkoa
kaurapuurolta maistuvaan
aamuiseen uniseen
suudelmaan
♥
formaali diskuteeraaminen
12
293
Vastaukset
- *MURUKULTA*
'Rakkaalla lapsella on monta lempinimeä'..:))
.."vaan voi ihan rauhassa
söpösti hiukan leperrellä
hassuin sanoin hellitellä"..
Hassuilua kun kukaan ei ole näkemässä ja laittamassa johki laatikkoon..
mmm?..'Ei vakavasti otettava'-[_] vai 'Epävakaa'-[_] vai 'Outo'-[_]...mmm...
Nyt ei oikein jaksa höpötellä, vissiin, ;) hehe.... olo on vähän kuin joku olisi ajanut rekalla päälle..
Mutta josko tuo ruumis tästä virkistyisi..
Mukvaa marraskuun 20pv , -5' pakkasesta.. ei paha,,
Sitä minä vain ihmettelen, että miten nuo leikkuupuimurit ajaa tähän aikaan...:D- padme_amidala
..täällä ei vielä näy. Lunta sensijaan on hiukan tipahtanut taivaalta. Ja kesärenkaat vielä..saisikohan ne huomenna vaihdettua:(
"Tarkkaile toveriasi ja raportoi poikkeavuuksista" oli työpaikan ilmoitustaululla joskus. Eli hassuttelut pitää tehdä silleen salaisesti, niinkuin esim. kirjoittelemalla höpsöjä runoja *huokaus*.
Pääsin nyt vasta palstan ääreen, eli oli tylsän tasainen työpäivä.
Kiitos hauskasta palautteestasi ja hyvää illan/aamun jatkoa : )
- runo64-1
..."löi tyhjää" kun ajatteli mitä se
rakkauden erikoistoimittaja on taas keksinyt.
no rakkaudessa pitää olla yhteinen kieli
ja kun piristää tai yllättää toista niin
heittää tavanomaisuudet nurkkaan kuin vaatteet
yltään hihii.
tulihan alkujärkytyksen jälkeen tuttua,
lämpöistä padmea joten kaikki normalisoitui.
todella hyvä hyvä upea mestari padme!!!- padme_amidala
..että runon loppuosuus sitten rauhoitti mieltäsi. En tiedä, mistä tuo aihe putkahti päähäni, kun istahdin kirjoittamaan ihan muusta aiheesta.
Sinun ystävällisiä palautteitasi on mukava lukea. Kiitos sinulle tästäkin : )
Oikein hyvää illan/aamun jatkoa sinulle : )
- Mysteriet
Mää jo aattelin että ruåttia se Padmela täällä alkaa puhumaan jo...
Juuh... söpöily ja höpöily on ihan suomalaista - taattua Padmea, jos sallit =)
Tykkäänhän minä- padme_amidala
..työpaikkaslangiahan tämä vain oli. No kyllähän muuallakin söpöillään ja höpöillään, kuin Suomessa. Ja vielä pahemminkin siellä ollaan söpöilyn koukussa. Saippuafilmien ja telkkarisarjojen massatuotantohan on tuota samaa pehmoilua.
Olen oikein imarreltu vierailustasi vähäisen runoni parissa. Kirjoitathan sinä paljon parempia : )
Talvista illan/aamun jatkoa sinulle : )
- flaukka
muista ruiskuttaa ompelukoneöljyä kitiseviin kohtiin, tai muuten sun pitää ruiskuttaa velli pillillä silmikosta sisään.
"formaalin diskuteeraamisen"
Voi tavaton tuota tätiä!- padme_amidala
..juu silmikko pitää olla hyvin rasvattu, mites sitä muuten voi aamutoimet suorittaa. Ikävä kylmyys tuli tänne eteläänkin, kädet on ihan jäässä, kun tätä kirjoitan, tulee vihreitä : )
Kiitos kommentistasi ja hyvää illan/aamun jatkoa sinulle : )
- Kukunor
että minulla on ajankohtaista eläytymisongelmaa (ja välillä allergiaa ja maitorupea) näihin aurinkoisen puolen rakkausrunoihin, mutta
tämähän on syötävän suloinen! 8-)Kukunor
ps. "pusumestari" :-)- padme_amidala
..vaarallisia oireita sinulla. Minulla on kanssa joskus eläytymisongelmia, sumentunutta katsetta ja allergiaa näiden kanssa. Kun pikkuisen odotan, että apeus menee ohi meditaatiolla, niin sitten putkahtaa tälläinenkin tekele, joka ei aivan synkeä ole.
Rauhallista illan/aamun jatkoa sinulle : )
Aidos rakkaues,,
see jäykkyys riisuttu,,
lirkutteluu laatuaikaa,,
voii kuin sitä sitte jaksaa.
Eikä narise ovensaranatkaa,,
vaimoke ei paiski ovee,,
armastus ei hänkää kiristele hampaitaan.
padme amidala
"rakastumisessa on ihanaa"
Hämärtyvässä estraadillaan kiittelee.Liisa- padme_amidala
..palauterunosi on hienompi, kuin tuo minun aamuinen hempeilyni. Laatuaikaa, sitä saisi jokaisella olla, niin elämä olisi mukavampaa. Hassuttelu aikuisiälläkin piristää kummasti iltapimeinä hetkinä.
Illan rauhallisissa tunnelmissa lähetän sinulle kiitoksen sanoistasi ja toivotan huvää illan/aamin jatkoa : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664