On tää kummallinen

paikka_%_

ihmiset tulee tänne vuodattamaan ajatuksiaan ja kaipuitaan, mutta vain terapeutti puuttuu..

8

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enemmän

      terapeutteja kuin varsinaisia potilaita; yhteen kysymykseen/aloitteeseen tulee monenlaisia vastauksia. Sinäkin saat varmaan monta tulkintaa näkemykseesi - hämmästyt vielä.

      • ammattilaista

        en mitään puoskaria ja ajatuksenikin oli ironiaa..


      • kirjoittelijat
        ammattilaista kirjoitti:

        en mitään puoskaria ja ajatuksenikin oli ironiaa..

        oikeita potilaita?????


      • ammattilaista kirjoitti:

        en mitään puoskaria ja ajatuksenikin oli ironiaa..

        Tämä on hyvä paikka, täällä voi olla välillä potilaan asemassa ja välillä parantajan.Täällä ihmiset jakavat ilot, surut ja omat mielipiteet liittyen omaan tai jonkun muun elämään!Mä olen ainakin koukussa tähän paikkaan:)


      • ole mielelle
        teru84 kirjoitti:

        Tämä on hyvä paikka, täällä voi olla välillä potilaan asemassa ja välillä parantajan.Täällä ihmiset jakavat ilot, surut ja omat mielipiteet liittyen omaan tai jonkun muun elämään!Mä olen ainakin koukussa tähän paikkaan:)

        vaarallista, jos alkaa uskomaan joidenkin viestien olevan juuri itsellensä. Mieli voi tehdä tepposet.


      • ole mielelle kirjoitti:

        vaarallista, jos alkaa uskomaan joidenkin viestien olevan juuri itsellensä. Mieli voi tehdä tepposet.

        Kenelle tuo oli?Ainahan nyt pitää tietysti käyttää vähän sitä paljon mainostettua maalaisjärkeä kun täällä lukee näitä juttuja.Kun ei ihmisiä nää vaan juttelee kuvaruudulle niin voi siinä joku kusettaa, ei yhtään pois suljettua!?Mut minä uskon vielä ihmisten rehellisyyteen.


      • oikein-->
        teru84 kirjoitti:

        Kenelle tuo oli?Ainahan nyt pitää tietysti käyttää vähän sitä paljon mainostettua maalaisjärkeä kun täällä lukee näitä juttuja.Kun ei ihmisiä nää vaan juttelee kuvaruudulle niin voi siinä joku kusettaa, ei yhtään pois suljettua!?Mut minä uskon vielä ihmisten rehellisyyteen.

        ymmärtää mitä tarkoitin, mutta ei siitä tämän enempää. Hyvä, että uskot vielä ihmisten rehellisyyteen. Minä en enää kaikkien rehellisyyteen usko, valitettavasti.


      • oikein--> kirjoitti:

        ymmärtää mitä tarkoitin, mutta ei siitä tämän enempää. Hyvä, että uskot vielä ihmisten rehellisyyteen. Minä en enää kaikkien rehellisyyteen usko, valitettavasti.

        Mulla ei aina leikkaa niin kuin pitäis, sori meni aivan häneks se viesti...Voi olla et mullakin voi vielä mennä usko ihmisiin, sitä päivää odotellessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe