ihmiset tulee tänne vuodattamaan ajatuksiaan ja kaipuitaan, mutta vain terapeutti puuttuu..
On tää kummallinen
8
418
Vastaukset
- enemmän
terapeutteja kuin varsinaisia potilaita; yhteen kysymykseen/aloitteeseen tulee monenlaisia vastauksia. Sinäkin saat varmaan monta tulkintaa näkemykseesi - hämmästyt vielä.
- ammattilaista
en mitään puoskaria ja ajatuksenikin oli ironiaa..
- kirjoittelijat
ammattilaista kirjoitti:
en mitään puoskaria ja ajatuksenikin oli ironiaa..
oikeita potilaita?????
ammattilaista kirjoitti:
en mitään puoskaria ja ajatuksenikin oli ironiaa..
Tämä on hyvä paikka, täällä voi olla välillä potilaan asemassa ja välillä parantajan.Täällä ihmiset jakavat ilot, surut ja omat mielipiteet liittyen omaan tai jonkun muun elämään!Mä olen ainakin koukussa tähän paikkaan:)
- ole mielelle
teru84 kirjoitti:
Tämä on hyvä paikka, täällä voi olla välillä potilaan asemassa ja välillä parantajan.Täällä ihmiset jakavat ilot, surut ja omat mielipiteet liittyen omaan tai jonkun muun elämään!Mä olen ainakin koukussa tähän paikkaan:)
vaarallista, jos alkaa uskomaan joidenkin viestien olevan juuri itsellensä. Mieli voi tehdä tepposet.
ole mielelle kirjoitti:
vaarallista, jos alkaa uskomaan joidenkin viestien olevan juuri itsellensä. Mieli voi tehdä tepposet.
Kenelle tuo oli?Ainahan nyt pitää tietysti käyttää vähän sitä paljon mainostettua maalaisjärkeä kun täällä lukee näitä juttuja.Kun ei ihmisiä nää vaan juttelee kuvaruudulle niin voi siinä joku kusettaa, ei yhtään pois suljettua!?Mut minä uskon vielä ihmisten rehellisyyteen.
- oikein-->
teru84 kirjoitti:
Kenelle tuo oli?Ainahan nyt pitää tietysti käyttää vähän sitä paljon mainostettua maalaisjärkeä kun täällä lukee näitä juttuja.Kun ei ihmisiä nää vaan juttelee kuvaruudulle niin voi siinä joku kusettaa, ei yhtään pois suljettua!?Mut minä uskon vielä ihmisten rehellisyyteen.
ymmärtää mitä tarkoitin, mutta ei siitä tämän enempää. Hyvä, että uskot vielä ihmisten rehellisyyteen. Minä en enää kaikkien rehellisyyteen usko, valitettavasti.
oikein--> kirjoitti:
ymmärtää mitä tarkoitin, mutta ei siitä tämän enempää. Hyvä, että uskot vielä ihmisten rehellisyyteen. Minä en enää kaikkien rehellisyyteen usko, valitettavasti.
Mulla ei aina leikkaa niin kuin pitäis, sori meni aivan häneks se viesti...Voi olla et mullakin voi vielä mennä usko ihmisiin, sitä päivää odotellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483