Onks kukaan keksinyt tarraa, jonka voisi liimata auton tuulilasiin ja jossa olisi teksti, että
tähän autoon sakon tai vastaavan kiinnittäminen on kiellettyä ja henkilö tai yritys näin toimiessan sitoutuu sopimuksen, joka velvoittaa 1000 € korvaukseen auton omistajalle !
Oisko hyvä ?
Tarra tuulilasiin !
4
741
Vastaukset 4
- parempi vaihtoehto
Tarra: Omaisuuttani suojellakseni annan neppariin jokaiselle joka vääntelee autoni tuulilasinpyyhkijöitä. Käytän jokamiehenoikeutta suojellakseni omaisttuutani.
- näin otaksun
paras tarra että tätä autoa ajaa idootti ja minä saan jättää auton minne haluan kun en jaksaenkä viitsi kävellä.
- Sopii mun tarran viereen.
näin otaksun kirjoitti:
paras tarra että tätä autoa ajaa idootti ja minä saan jättää auton minne haluan kun en jaksaenkä viitsi kävellä.
Olen nimittäin se joka ei jaksa kävellä ja joka samalla laittaa neppariin niitä pyyhkijöiden läpertäjiä. Eli laitan kolme tarraa vierekkäin. En jaksa kävellä... vedän neppariin jos koskette autooni... ja viimeiseksi... mitäs vittua te sille voitte. Joten ruikuta sinä peelo täällä. Mie teen mitä minua huvittaa ja sinä siinä sivussa vikiset. Arvaa paljonko tuo vitun vikinä kiinnostaa? Arvaa ny edes kerran... jooko?? heh heh heh.
- cbv
Sopii mun tarran viereen. kirjoitti:
Olen nimittäin se joka ei jaksa kävellä ja joka samalla laittaa neppariin niitä pyyhkijöiden läpertäjiä. Eli laitan kolme tarraa vierekkäin. En jaksa kävellä... vedän neppariin jos koskette autooni... ja viimeiseksi... mitäs vittua te sille voitte. Joten ruikuta sinä peelo täällä. Mie teen mitä minua huvittaa ja sinä siinä sivussa vikiset. Arvaa paljonko tuo vitun vikinä kiinnostaa? Arvaa ny edes kerran... jooko?? heh heh heh.
et saa liimata ainuttakaan tarraa siihen lasiis... laki sen kieltää... poliisivaltio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881424
- 83982
- 65863
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92733
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta123448- 43445
- 51429