Musiikin moniraitanauhoitusohjelma

Jou Man

Tuossa otsikossahan tuo tulikin. Siis olen hakemassa ohjelmaa, jolla voisin nauhoittaa esim. keyboardia ja sitten siihen päälle vaikkapa kitarat ja vähän laulua ja rummut ja bassotkin omilla syntikoilla. Mutta kaikki musaohjelmat, joihin olen tutustunut ovat hiton vaikeita ja ovat enimmäkseen tarkoitettu koko musiikin tekoon sillä kyseisellä ohjelmalla. Mä haluisin tehdä musiikin omilla soittimilla ja vain nauhoittaa sen raiturilla koneelle miksata. Onko tällaista ohjelmaa olemassa ja mahtaako löytyä ilmaisena taikka suhteellisen huokealla? Vai pitäisikö ostaa ihan vain oikea raituri? Kiitos avusta!

3

235

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nero Burner

oma syntikka ja ilmaiseksi haluat, niin Anvil on sinun ohjelmistosi. Ilmaisversiossa ei tule efektejä, mutta nehän sulla on syntikassas. Sillä voi audiota äänittää linjatulosta tai mikrofonista yhdellä hiiren klikkauksella. Käsittääkseni kuustoist miinus kaks raitaa voi äänittä sillä. Kokeilin äskön jostain muusta tulosta (oisko ollut stereomix) äänittää ja äänitti se kaiken, mitä tietokoneistossa kuuntelin. No onhan ne efektit sullakin ilmaiseksi siä äänikortillaskin, mutta mä en viitti alkaa neuvoon, miten ne saa sieltä ilmaiseksi kuuluviin, kun ne saa melkein ilmaiseksi ja vähemmillä selityksillä Anvililta tilaamalla, vaikka moni ei arvaakaan, että turhaanhan he niitä sieltäkään tilaa efektejä, mutta helppous on aina puoli sävellystä.

• olis...
      • Audacity on, jos ilmaista haet, etkä midisekvensseriä tarvitse. Audacityn hyvä puoli on mahtava määrä efektejä, jotka tosin eivät ole reaaliaikaisia, mutta eihän ilmaiseksi saa mitä tahansa. AC on erittäin helppokäyttöinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      63
      1969
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      28
      1546
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1102
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      840
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      783
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      21
      632
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      29
      610
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      538
    9. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      533
    10. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      120
      500
    Aihe