Pahimmat huijarit

Kokenut vippaaja

Nämä ovat pahimpia huijareita, rahastavat vain tekstarikuluilla:

-Bonuslaina
-Vippipankki
-Gsmlaina

Sitten on tuo epäilyttävä Idealaina, ihan perseestä www-sivut ja sen rekisteriseloste puuttuu ihan kokonaan.

4

1178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. ei tynnyrillä pidä pyytää

Idealaina:

REKISTERISELOSTE

1. REKISTERIN PITÄJÄ
      Foc Capital Oy
      Y-tunnus: 2172664-4
      2. REKISTERIN NIMI
      Foc Capital Oy -asiakasrekisteri
      3. HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELYN TARKOITUS
      Asiakastietojen ylläpito laskutusta ja asiakassuhteen hoitoa varten.
      4. REKISTERIN TIETOSISÄLTÖ
      Asiakkaan nimi, henkilötunnus ja yhteystiedot sekä pankkiyhteys. Myyntihistoriatiedot säilytetään enintään 5 vuoden ajan ja maksusaatavatiedot kunnes maksut on suoritettu.
      5. SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOLÄHTEET
      Asiakkaan ilmoittamat tiedot, Foc Capital Oy:n tarkistamat tiedot (mm. Suomen Asiakastieto Oy, Väestörekisterikeskus, yksityishenkilöiden nimi- ja osoitetietoja välittävät yritykset) ja palvelun ylläpidon yhteydessä muutetut tiedot.
      6. SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOJEN LUOVUTUKSET JA TIETOJEN SIIRTO EU:N TAI EUROOPAN TALOUSALUEEN ULKOPUOLELLE
      Tietoja ei luovuteta EU:n eikä ETA:n ulkopuolelle. Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille, lukuun ottamatta tarvittaessa viranomaisille ja laskutuksesta sekä perinnästä vastaavalle yritykselle.
      7. REKISTERIN SUOJAUKSEN PERIAATTEET
      Manuaalinen aineisto säilytetään asianmukaisesti lukituissa tiloissa enintään 5 vuotta viimeisestä asiakastapahtumasta. Sähköisesti tallennettu tieto säilytetään enintään 10 vuotta viimeisestä asiakastapahtumasta asianmukaisesti suojatussa käyttäjätunnistuksen vaativassa tietojärjestelmässä. Tiedot käsitellään luottamuksellisesti, eivätkä yrityksen ulkopuoliset tahot pääse niihin käsiksi.
      8. MARKKINOINTI
      Foc Capital Oy voi käyttää asiakassuhteen kautta saatuja henkilötietoja harkiten valitsemansa yhteistyökumppanin tuotteen tai palvelun markkinointiin siten, että tietoja ei kuitenkaan myydä tai luovuteta ulkopuolisille. Asiakas voi halutessaan kieltää suoramarkkinoinnin ilmoittamalla siitä Foc Capital Oy:lle kirjallisesti tai palautelomakkeella. Internet-sivuilla järjestettävissä kilpailuissa voi halutessaan kieltää suoramarkkinoinnin.

• ilmoitus Guinnessin

ennätysten kirjaan äläkä tänne mölise

• kep

Täysin samaa mieltä noista kyseisistä firmoista. Samaan ryhmään laittaisin myös Manilan, Hansalainan ja vippikoneen.

• kep

kaikki muutkin puljut ku ei anna mulle enää lainaa. ja sit vielä kaikki perintätoimiston tyypit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      59
      6835
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4785
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      75
      2597
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1969
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1698
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1517
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1502
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1319
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1234
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1127
    Aihe