Olen oinas ja olen palavasti rakastunut kaksosmieheen... mitä luulette? Tuleeko kaksosen ja oinaan suhde toimimaan? mitkä plussaa ja mitkä miinusta?
Oinas ja kaksonen?
5
1264
Vastaukset
- vastaa
Olen siis kaksosnainen ja ollut suhde kahteenkin oinasmieheen. Toinen oli todella hyvä juttu ja toinen todella huono. Kummatkin siis oinasmiehiä.
Aina ei nuo pelkät horoskooppimerkit kerro mitään.
Jos tunnet kiinnostusta, niin älä mieti pelkkää horoskoopin merkiä...jooko!
Onnea matkaan sinulle. - g.e.m.i.n.i
Itse olen kaksos nainen ja ollut yli vuoden oinasmiehen kanssa. Tämä on toinen oinaani ja edellinen oli ihan karsean mustasukkainen ja petti mua. Kammoa siitä ei jäänyt kuitenkaan. Nykyinen mieheni on todella uskollinen ja rakastava mies. Hän on tulisielu niinkuin oinaat yleensä. suuttuessaan hän huutaa todella kovaa ja pitää mykkäkoulua ja äksyilee, mutta se menee ajan kanssa kun mies saa olla rauhassa. Makuuhuoneen puolella hän on todella se joka vie ja hänellä on omia toiveitaan joita eittää. Voisin sanoa että ainakin meidän suhde on aika räiskyvää johtuen molempien omista luonteenpiirteistään. Itse olen hyvin tyytyväinen nykyiseen kumppani merkkiini enkä vaihtaisi pois mistään hinnasta. Muistan lukeneeni jostakin kirjasta jossa sanottiin suoraan oinaan ja kaksosen seurustelusta: ovat kuin luodut toisilleen.
- oinas..
nainen ja ollut jo 4 vuotta kaksosmiehen kanssa.. hyvin toimii!!!!!!
- oinaan kans
Olen kaksosN ja ollut kohta puolitoista vuotta oinasM:n kans ja ollaan puhuttu jos edettäis sormuksiin. Meillä on ollut vastoinkäymisiä ja eronkin partaalla oltu, mut asioista on puhuttu ja elämä jatkunut. Välillä tuntuu tulevan "kausia" jolloin riidellään ja sen jälkeen menee pitkäänkin ettei ainuttakaan riitaa ole. Suhde toimii kun pistää sen toiminaan. Sisua tarvitaan molemmilta onhan kyseessä sentään tulen ja ilman merkit.
- jnm
Riippuu iästänne itse olen kaksos mies ja nais kaveri oinas. meill on kaikin puolin ainakin fantastista, jokain asia jota teemm on nautinto.
en ainakaan voi moitta suhdetta ja on aikaisemmin sama kokemus ja seo hienoa niinkauan kun kesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252538Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581913Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup211654Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua161208Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021170- 2581013
- 60993
- 52915
- 146913
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.108860