Täällähän ilmainen netti puhelinta joka kiinnosta!
www.oovoo.com
Uusi netti puhelin OOVOO
7
2386
Vastaukset
tosi laadukas peli tuo OoVoo, ainoa miinus siinä on ne peijakkaan mainokset, jotka pyörii siinä palkissa. Kuva ja ääni ovat kyllä helkkarin hyviä.
- tuosta löytynyt
mitään vihjettä, minne sillä voi soittaa jos minnekään?
Ja jos vain ainoastaan toiselle idiootille jolla sama softa, niin ei mitään iloa. en ole kenelläkään kuullut olevan ko softaa. parempi soittaa kännyllä niin tulee halvemmaksi. Sillon ei saa noita kaikkia troijalaisii ja muita popotteja joita tuossa woodoossa näkyy olevan.
Onkos kellää parempaa tietoo??- man..
Jos toisellekin olisi oovoo liittyma silloin hyvin toimmi,tämä hyvin suosutuu ilmainen netti puhelin.
Ensin liittoon pitää rekisteroimaan. - Kavereita kaivataan
man.. kirjoitti:
Jos toisellekin olisi oovoo liittyma silloin hyvin toimmi,tämä hyvin suosutuu ilmainen netti puhelin.
Ensin liittoon pitää rekisteroimaan.Olen testannut sitä maksimissaan 3 kanssa ja toimi. Nyt nopeuteni tousi 1Mbit/s niin olisi mukava testata 5-6:lla kuinka kuvat näkyy ja äänet kuuluu?
Ei sieltä nyt mitään pöpöjä ole tullut?
Kaikki on niin epäluuluisa uutta kohtaan, mutta palavereita pitäessä jos välimatkat on pitkät, siihen tarvitsisin joskus tuommoista, mutta ensin olisi hyvä testata, että voisin puhua toisillekin asian oikean laidan. - uskowesteri
man.. kirjoitti:
Jos toisellekin olisi oovoo liittyma silloin hyvin toimmi,tämä hyvin suosutuu ilmainen netti puhelin.
Ensin liittoon pitää rekisteroimaan.Floridasta Suomeen lankapuhelimeen kolmen minuutin puhelun hinta kolme euron senttiä.
Kännykkään 20 senttiä.Toiseen Skypeen ilmainen. - uskowesteri
uskowesteri kirjoitti:
Floridasta Suomeen lankapuhelimeen kolmen minuutin puhelun hinta kolme euron senttiä.
Kännykkään 20 senttiä.Toiseen Skypeen ilmainen.Eikä kolmelta minuutilta, kännykkään soitettuna Floridasta Suomeen.
- MinäIte.
Onhan tuo ollut jo jonkun aikaa, viimevuonna minulle sitä tarjottiin, mutta en kelpuuttanut.
Skypeä vielä käytän, kännykkää enemmän. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540