tekis mieli tallettaa saksaan, ehkä muutammekin sinne joskus, mihin voisi alkaa talletelemaan, netissä,
eli mikä on niitä suurempia saksalaisia.
Mihin saksalaispankkiin talletuksia, auttakaa
3
2940
Vastaukset
- ...
Deutsche Bank on ehkä suurin, mutta on mainittu että fuusioitumalla sinne tulisi muutamasta pienemmästä lähes yhtä suuri kilpailemaan markkinoista.
Globaalisti suurin varainhoitaja on taas sveitsiläinen UBS AG, jolla on myös omia konttoreita Saksassa ja Ruotsissakin Tukholmassa.
Maailman suurin pankki taas oli Citibank, mutta se pudonnut viidenneksi ja näillä pankeille on usein melko iso velkataakka hoidettavana. Tästä johtuen pitäisin melkein UBS luotettavimpana, toisaalta Deutsche Bank on myös varmaan hyvä ja on tunnetusti rahoittanut mm. Donald Trumpia. - merkittävimmistä pankeista
Pankkeja löytyy alueelta varmasti omiin tarpeisiin, mutta alla on ne merkittävimmät pankit rahamarkkinoiden kannalta:
#) Landesbank Berlin
#) WestLB AG
#) Bayerische Landesbank Girozentrale
#) Commerzbank
#) Deutsche Bank
#) DZ Bank Deutsche Genossenschaftsbank
#) Dresdner Bank
#) Landsbank Baden-Württemberg Girozentrale
#) Landesbank Hessen – Thüringen Girozentrale
#) Norddeutsche Landesbank Girozentrale
... lisäksi voit hoitaa asioitasi mm. kansainvälisistä pankeista:
#) Bank of Tokyo – Mitsubishi
#) J.P. Morgan Chase & Co.
#) Citibank
#) UBS (Luxembourg) S.A.- Ap.
Kiitos listasta, Jouluna tulee vieraita ja silloin,
katsotaan, itse kun en osaa saksa, sumeakin heikosti.
kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882