Jos jollakulla löytyy hyviä linkkejä tai peräti tietoa Tanskasta niin saa heitellä tännepäin.
Hintoja: lääkkeet yleensä, lekuri maksut, vuokra, sähkö, ruoka, tv-lupa?
Onko vuokrakämpät tyhjiä vai kalustettuja?
Mimmonen verotus?
Voipi olla että tuloo lähtö Köpikseen duunailemaan ens vuoden alussa. Kai sitä vähäsen täytyy etukäteen urkkia paikallisia tapoja ettei heti mee sormi suuhun kun maahan astuu.
Tanskaan
3
227
Vastaukset
- with the forum
in question. Preguntas?
- nakki
No anteeksi kauhiasti...
On se kumma ku pitää heti hernerokat ryystää kärsään jos vähä kyselee...
Ei ny äkkiseltään löytyny täältä suolesta parempaakaa nurkkaa nii tänne sitte tyrkkäsin utelua. Anyway, jos jollakulla on hyvä Tanska linkki/vinkki nii saa ilmotella. - ulkosuomalaiset
nakki kirjoitti:
No anteeksi kauhiasti...
On se kumma ku pitää heti hernerokat ryystää kärsään jos vähä kyselee...
Ei ny äkkiseltään löytyny täältä suolesta parempaakaa nurkkaa nii tänne sitte tyrkkäsin utelua. Anyway, jos jollakulla on hyvä Tanska linkki/vinkki nii saa ilmotella.palstalta. Joku voi vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836349
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524566- 764297
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563417Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263078Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72747- 362386
- 2052198
- 462046