Onko 12vuotiaalle pojalle sopiva lahja joku mauri kunnaksen lasten kirja???
12 vuotiaalle sopiva lahja?
4
3040
Vastaukset
- Hah 8DDD
12 vuotiasta varhaismurkkua pikkujätkää tuskin enää kiinnostaa Mauri Kunnaksen koirat tekemässä ties mitä. Tai riippuu nyt tietysti vähän millainen juippi on luonteeltaan.
- pelikoneen
Joku peli pelikoneelle tai tieokoneelle tai oiva lahjaidea on lahjakortti, jolla voi ostaa mitä haluaa. Kannattaa kysyä vinkkiä esim. sisaruksilta tai vanhemmilta.
- shanna
pelikoneen kirjoitti:
Joku peli pelikoneelle tai tieokoneelle tai oiva lahjaidea on lahjakortti, jolla voi ostaa mitä haluaa. Kannattaa kysyä vinkkiä esim. sisaruksilta tai vanhemmilta.
aivan sama ongelma kuin mulla, kummipojan lahja myöhässä kun ei tädillä leikkaa ja neuvoksi sanottiin vaan että ei kirjaa...
Hankalia noi pojat lahojen suhteen... varsinkin kun ei ole paljoa rahaa... - 12-vuotiaan pojan äiti
shanna kirjoitti:
aivan sama ongelma kuin mulla, kummipojan lahja myöhässä kun ei tädillä leikkaa ja neuvoksi sanottiin vaan että ei kirjaa...
Hankalia noi pojat lahojen suhteen... varsinkin kun ei ole paljoa rahaa...12-vuotiaalle pojalle: osta lahjakortti leffateatteriin, keilahalliin tai lätkämatsiin, tms. Tuossa iässä pojat itsenäistyy kovastikin ja haluavat tehdä kavereiden kans yhdessä erilaisia juttuja. Tavarat ja lelut ei kiinnosta (ja kalliit hankinnat tehdään vanhempien puolesta), joten lahjakortit ok. Pinelläkin summalla saa ison ilon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819