Jokeri Pokeri

Poks (kosh)

Mullekin alkoi ihan yhtäkkiä jokusen verran paha pelihimo tulla heinäkuussa kun mies lähti inttiin. Ajattelin että mulla on nyt paremmin rahaa kun se ei ole syömässä mun euroja jne, ja päätin säästää ja ostaa itselleni jotain kivaa. Mutta jotenkin onnistuin kävelemään pelipaikan ohi ja sinne ne meni.

Ennen en ole pelannut pelikoneita, odotin aina kärsimättömänä vieressä että pelaajan rahat loppuvat ja hoin "ota ne jo ulos, ota ne jo ulos". Ja ihan yhtäkkiä aloin itse pelaamaan?

Pahinta oli että aloin pihistelemään aluksi safkassa ja lopulta kaikessa jotta voisin pelata enemmän. Mulla on laskuja rästissä koska laitoin taas loput rahani haisemaan, enkä saanu ees mitään takas. Pelaan aina vaan Jokeripokeria (en tykkää hedelmäpeleistä ym mutta muutkin pokerit vois "hätätilanteessa" mennä) ja euron panoksella plus tuplaan käytännössä aina kun tulee mahdollisuus. Tuntuu, että aluksi sain tosi paljon rahaa, ehkä se onnistumisen tunne sai jatkamaan pelaamista, en niinkään rahan takia pelannut, mutta nyt tarvitsisin sitä rahaa, eikä mitään enää tule.

Ajattelin vielä kuitenkin odottaa ennenkuin haen apua, sillä olen vasta 26v nainen ja musta tuntuis hävettävältä myöntää julkisesti olevani peliriippuvainen, mutta jotenkin tuntuu, että taas kun sitä rahaa tulee, menen konemaisesti sinne pelaamaan, vaihdan setelit kolikoiksi ja pelaan ne. :( Mua hävettää tää tilanne. Pääsin kymmenen vuoden tupakanpoltostakin helpommin yli kuin tästä. En ole varma mitä pitäisi tehdä jotten pelaa, koska pelikoneita on KAIKKIALLA ja perustelen aina päässäni miksi kannattaa pelata (menee osa hyväntekeväisyyteen ja saatan saada vähän ekstraa eikä ole muutakaan tekemistä jne..). Tuntuu pahalta kun rahat menee eikä itseensä voi luottaa. Toivottavasti tämä vähän helpottaa sitten kun mies tulee armeijasta ja sais vähän rotia tähän.

10

4258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamamamamama

jooo sori huomasin että tää mun kysymys ei oikeen sovi tähän aiheeseeen....mut sinne meni:D

• tietää mistä puhuu

yks hyvä vinkki on et älä kanna käteistä mukana. Autto muoki :)

• sdsfs

"En voi uskoa tätä! Tuo magneettihuijaus on nimittäin mun keksintö ja olin kirjoittanut siitä mertsi2 kommentteihin :) Näköjään tullut tunnetuksi.

Hommahan ei tietenkään toimi kosketusnäytöllä! Pitää olla se perinteinen malli missä on LCD näyttö. Eli ihan tavallinen Jokeri Pokeri. Ja sitä magneettia ei sitten pidetä kuin 1-2 sekunttia jos sitäkään. Kyllä sen kortin näkee hyvin nopeasti.

Enää en harrasta tuota muuten kuin jos on esim. 2 euroa taskussa ja haluan ostaa viikon ruuat niin tuplaan 2 eurosta loppuun asti ja se riittää minulle. "

kuin vahva magneetin pitää olla ja millainen on paras???

• Pate9
        sdsfs kirjoitti:

"En voi uskoa tätä! Tuo magneettihuijaus on nimittäin mun keksintö ja olin kirjoittanut siitä mertsi2 kommentteihin :) Näköjään tullut tunnetuksi.

Hommahan ei tietenkään toimi kosketusnäytöllä! Pitää olla se perinteinen malli missä on LCD näyttö. Eli ihan tavallinen Jokeri Pokeri. Ja sitä magneettia ei sitten pidetä kuin 1-2 sekunttia jos sitäkään. Kyllä sen kortin näkee hyvin nopeasti.

Enää en harrasta tuota muuten kuin jos on esim. 2 euroa taskussa ja haluan ostaa viikon ruuat niin tuplaan 2 eurosta loppuun asti ja se riittää minulle. "

kuin vahva magneetin pitää olla ja millainen on paras???

Magneettien kanssa kikkailtiin kanssa nuorena, kunnes yks kaveri jäi valvontakameralle kiinni ja sai aika hiton kovat sakot. RAY valvoo koneitansa ja tietää kyllä noi metkut. Ne joutuu ajamaan softat uudestaan niihin koneisiin mitä on sohittu magneeteilla.

• ...............

Me alettin kolmen kaverin kesken kerätä pulloja ja tölkkejä koulultamme, koska siellä niitä riittää. Aluksi vietiin melkein joka päivä pullot lähikauppaan ja pelattiin jollakin summalla (ei kaikella). Parhainta oli, kun yks kerta saatiin Jokeripokerissa (meidän vakiopeli) 9€. Sit oikein kunnolla innostuttiin. Periaate on siis, ei pelata kuin vähän yhtenä päivänä ja pullotulot pitää olla hyvät suhteessa pelaamiseen.
      Muutama kuukaus kerätty ja pelattu. Lopputulos about 48€ jaettuna 3:lle.
      Yks kerta kokeiltiin magneettia, mutta magneetti oli lmeisesti aika heikko eikä nähty. Yks kerta nähtiin myös yks vanha äijä kokeilemas tota magneettijuttuu aika "näkyvästi" :D ja mentiin ilmiantaa se kaupan vartijalle.

Eli tälleen, kun on tietty summa sitä rahaa erillisessä lompakossa (niinkuin meilläkin) ja yrittää aina kasvattaa sitä summaa niin hyvä tulee. ;)

• Pelaaja3223

Tietokone arpoo ne kuviot tuplapotissa jo silloin kun kiekot alkavat pyörimään. Eli vaikka magneetilla siihen päävoitto kuviot pysäyttäisi, ei onnistuisi.

Ja Jokeripokerikin on tietokone. Ei siinäkää pitäs onnistuu mikään kusetus.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2298
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1893
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      28
      1602
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1560
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1366
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1214
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      122
      1170
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1130
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      952
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      949
    Aihe