tiukka esari : ((

ttommiii

Oon tälläne 15 poika, ja poikuus on vielä tallella.. Haluisin jo pikkuhiljaa ensimmäisen kerran harrastaa seksiä, mutta vielä ei ole löytynyt sitä oikeaa. Toisaalta se on ihan hyvä, kun mulla on aika tiukka esinahka. :ss

Ensi keväänä on vasta seuraava terveystarkastus, jolloin esinahka tulee ilmi ja aletaan jatko toimenpiteisiin, ellei mitään ihmeparantumista tuu :D En saa millään juteltua vanhemmille tosta esinahasta. Ne tietää että joskus on sellanen ongelma ollut, mutta oon tainu antaa ymmärtää että se on kunnossa. : / vitttttu tää vaivaa jokapäiväää, ois vaa löysä esinahka ni kaikki ois hyvinn! :( Koittakaa saada jotai selvää, joo ja vähä turhateksti ehkä :s

14

3013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarkko79

      jos ne toteaa että sulla on tiukka esari niin leikkaa senkin pois ja sulle ei jää esaria olenkaan

    • venyttelyä

      Kipurajoille venyttelyä joka päivä useita kertoja vähintään viiden kerran sarjoja. Kukin erillinen venytys puolisen minuuttia ja välillä pieni hengähdystauko. Kyllä se viimein "lurpsahtaa" terskan taakse. Sen jälkeen tuntuu aikamoinen kiristys vielä jopa päivän, pari, mutta sitten helpottaa.
      Näin minä aikoinani selvitin ongelman armeijan jälkeen.

      • uiy

        vielä protskujuoma perään.


    • ongelma..

      Ei mene millään taakse kun ei saa edes puoliväliin. Kerran monta vuotta sitten sain löysänä taakse, ihan yhdessä illassa, mutta tuli helvetillinen kipu ja vedin paniikissa takaisin. Sen jälkeen en oo uskaltanut edes koittaa. Se sitten jäi niin löysäksi että sen olisi saanut pari päivää taakse helposti, sattui muuten kävellä sen ajan, mutten enää uskaltanut ja se muuttui takaisin normaaliksi.

    • gutaa

      Mullakin oli viel joskus 15v tiukka esari. Taisi ekakerran mennä terskan taakse kun masturboinnin jälkeen olin vessassa. Sen voin kertoa että petipuuhien edellyttämään kuntoon sitä ei ihan vuodessa saa...En tarkkaan muista koska meni terskan taakse kun seisoi, mutta varmaan tyyliin 18 vuotiaana...vielä silloin pelotti ajatus että pitäisi yhdyntään päästä. Mutta nyt ikää 20v ja kesällä eka kertaa yhdynnässä, oikeastaan silloin ei enää häiritsevän tiukka, mutta on sen verran tullu muijan kanssa touhuttua, että enään ei uskoisi että on ikinä tiukka ollutkaan. Sanotaanko näin että parempi mennä lääkäriin, meinaan kyllä siinä pari ehtoota meni miettiessä sitä että mahtaako mennä ohi itestään, eli ehkä henkisesti raskas vaiva ja nolo myöskin...Muistaakseni kun olin 15v lääkäritarkastuksessa, niin mietin samaa asiaa että ne huomaa sen, mutta eipähän niitä napannu mun kullin venyttäminen, eli mene itse lääkäriin.

      • kans

        Mullakin on aika tiukka ja en tiiä mitä pitäis tehä.
        Niin missä ja milloin ja kui vanhoi ootte? :)


      • sopivanikäisiä
        kans kirjoitti:

        Mullakin on aika tiukka ja en tiiä mitä pitäis tehä.
        Niin missä ja milloin ja kui vanhoi ootte? :)

        vähän yli kolmekymppisiä ja edellytetään että henkilö jolle tutkimuksen teemme, on vähintään 18 vuotias, ettei tule mitäänä väärinkäsityksiä


      • harmi1
        sopivanikäisiä kirjoitti:

        vähän yli kolmekymppisiä ja edellytetään että henkilö jolle tutkimuksen teemme, on vähintään 18 vuotias, ettei tule mitäänä väärinkäsityksiä

        harmi oon 17 ja täytän 18 ens vuodenpuolella.
        Mitä väärinkäsityksiä muka siin tulis?


    • Nimetön

      joo hei.. oon siis 15 vuotta ja mullaki oliv iel 1½viikko sit tiukka esinahahka, mut luin netistä, et ku sitä venyttelee silleen, ettei siihen satu yms. nii kahen viikon päästä sen pitäs olla jo löysempi. Mä oon ehkä noin viikon sitä venytelly ja on silleen löysä et saa sen jo seisokissaki terskan yli, silleen, ettei siihe satu. toivottavasti täst oli jotn hyötyy..

    • Kokemuksen-kautta

      Ei helvetissä leikkausta. Jos on pienikin toivo että esari voisi venyttelyllä väljentyä sopivaksi.
      Ja kirjoitan koska olen itse kokenut saman kirouksen.
      1 - 3 vuotta riippuen ihon laadusta. Toisilla ihmisillä on peniksenkin alueella iho vahvaa ja toisilla ohutta ja venyvää.

    • Venyttelijä

      Minäkin pääsin ko. vaivasta aikoinaan venyttelyllä eroon.

    • Alottajanykysin23v

      Mut nostoo vaan pukkaa

    • UrbanSurfer

      Esinahasta ei kannata luopua. Käteenveto vaikeutuu jos luopuu. Samoin terskan tunnottomuus köy ongelmaksi. Jos esinahan päässä ei ole nuorempana ollut ahtauttavia tulehduksia jotka tekis pään putkimaisen arpiseksi , on venttelystä toivoa kunhan venyttelyllä ei ulointa reunaa arpeuta. Riittävän vahva kortisonivoide, käytännössä, Bemetson tms, n. joka 2.ilta ahtaan esinahan päähän käytettynä parin viikon jaksoissa ihoa näivettävänä ohentaa nahan päätä ja auttaa ahtaan nahan löystymistä. Voidetta ei vahvana pidä käyttää paljon ettei liikaa imeydy elimistöön ohuesta ihosta
      .

    • PatriciaS

      Oikeasti, tiukka esinahka hoidetaan pikku leikkauksella. Siihen ei mene kauan aikaa ja esinahkasi jää jäljelle ihan normaalisti. Juttele tästä terveydenhoitajallesi ja hakeudu hoitoon. Venyttelyt ja muut ei välttämättä auta ja aiheuttavat vain jatkuvia tulehduksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe