mutta onko AC/DC hard rockia vai heavy rockia? Kun olen nähnyt molempia ehdotettavan/väitettävän
tyhmä kyssäri
6
532
Vastaukset
Muidenkin kuin minun mielestäni AC/DC on Hard Rockia, mutta monen muunkin kuin minun mielestäni ylenmääräinen karsinointi ja tyylien määrittely on idioottimaista. ;)
- Sillä
Mitään merkitystä Pääasia on että musa on hyvää
- ....
ne kaikki sanovat tällaisia kysymyksiä esitettäessä. Haluan vain tietää että puhun oikeasta tyylilajista jotta en nolaa itseäni... :/
- rokki-kukko
.... kirjoitti:
ne kaikki sanovat tällaisia kysymyksiä esitettäessä. Haluan vain tietää että puhun oikeasta tyylilajista jotta en nolaa itseäni... :/
..ROKKIA!
- ,.,.,.,.,.,.,.,.
.... kirjoitti:
olet nolonnut jo ittes kysymällä tyhmiä
- ....
,.,.,.,.,.,.,.,. kirjoitti:
olet nolonnut jo ittes kysymällä tyhmiä
siinä on jos ei kerta ole varma kummaksi se luokitellaan? Te kaikkitietävät tosin yleensä taidatte suhtautua tuolla tavoin tietämättömien kysymyksiin. Olisit mieluummin iloinen kun joku bändi saa uusia kuuntelijoita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614398KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523221Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512455- 1022154
- 241893
- 231642
- 301616
- 1611484
- 351261