Lexus Gs450h

Ostava

Terve, olen hankkimassa kyseistä auto, onko kellään saman moista, lähinnä kiinnostaa että pitääkö tuo kulutus ilmoitus paikkaansa?

6

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IS 250 Luxury

      Autoon on nähtävästi juuri tehty muutoksia kun EU-kulutus on laskenut 7,9 litrasta 7,6 litraan..

      Tässä linkki eurooppalaisten Lexus-omistajien keskustelupalstalle (GS-mallin osasto):

      http://euro.lexusownersclub.com/forums/index.php?s=124817aaec80007613409d32a95d60b0&showforum=66

      Tuolta löytyy henkilöitä jotka oikeasti omistavat ko. auton, joten heiltä kannattaa kysyä. Vaikka palsta on saksankielinen, niin kyllä siellä on myös englanninkielisiin tiedusteluihin vastattu.

      Täältä Suomi24-palstalta tuskin löytyy noinkin harvinaisen (kalliin) mallin omistajaa. Mutu tietoa on tarjolla sitäkin enemmän. ;)

      • Heikki

        Olet ostamassa 80 000 euron autoa ja olet kiinnostunut kuluttaako auto 1-2 litraa satasella enemmän tai vähemmän?

        Katsele käytettyjen hintoja, niin huomaat että auton arvon pudotus jo yhden vuoden aikana on huomattava. Siinä ei muutama bensiinilitra paljon paina.


      • ostettu
        Heikki kirjoitti:

        Olet ostamassa 80 000 euron autoa ja olet kiinnostunut kuluttaako auto 1-2 litraa satasella enemmän tai vähemmän?

        Katsele käytettyjen hintoja, niin huomaat että auton arvon pudotus jo yhden vuoden aikana on huomattava. Siinä ei muutama bensiinilitra paljon paina.

        ostin tänää lexuksen ja ei voi muuta sanoa kun että on ihan helvetin hyvä ajaa, erittäin hiljainen ja lähtee kuin hauki rannasta....
        Ja kaikki mersut pemarit ja audit jää kyllä valoihin....


      • Heikki
        ostettu kirjoitti:

        ostin tänää lexuksen ja ei voi muuta sanoa kun että on ihan helvetin hyvä ajaa, erittäin hiljainen ja lähtee kuin hauki rannasta....
        Ja kaikki mersut pemarit ja audit jää kyllä valoihin....

        Ostit siis GS 450h:n? Onnea uudelle autolle. Ostitko uuden vai käytetyn?

        Hyvä ajettavuus on tietysti vähän suhteellinen käsite, mutta mihin automalliin vertaat ajettavuutta? Olisi myös mielenkiintoista tietää mitä muita automalleja sinulla oli vaihtoehtona kun autoa vaihdoit?


      • se oli
        Heikki kirjoitti:

        Ostit siis GS 450h:n? Onnea uudelle autolle. Ostitko uuden vai käytetyn?

        Hyvä ajettavuus on tietysti vähän suhteellinen käsite, mutta mihin automalliin vertaat ajettavuutta? Olisi myös mielenkiintoista tietää mitä muita automalleja sinulla oli vaihtoehtona kun autoa vaihdoit?

        No joo käytettyhän se oli, ajettu 18000, ja tämän vuoden malli.
        Vertasin sitä lähinnä bmw530:seen, oli minun mielestäni paljon parempi ja mukavampi ajaa, ja varustelu on paljon parempi...
        Ja on muuten aika moinen älyauto tuo Gs450h
        se on kivaa kaupungilla ajella kun kulutus mittari näyttää puhdatsa nollaa...


      • GS450h
        se oli kirjoitti:

        No joo käytettyhän se oli, ajettu 18000, ja tämän vuoden malli.
        Vertasin sitä lähinnä bmw530:seen, oli minun mielestäni paljon parempi ja mukavampi ajaa, ja varustelu on paljon parempi...
        Ja on muuten aika moinen älyauto tuo Gs450h
        se on kivaa kaupungilla ajella kun kulutus mittari näyttää puhdatsa nollaa...

        Mulla on ollut vm.2007 GS450h nyt n. 1,5 vuotta ja olen edelleen todella tyytyväinen! Ennen ostoa ajoin koemielessä 2..3 vuotta käytettyjä bemareita (mm. 545i), mersuja (mm. S55AMG) ja myös Porsche Cayenne Turbon, mutta Lexus on parempi kuin yksikään noista muista koeajamistani (jotka toki oli aivan loistavia nekin). Ei se ihan yhtä nopea ole kuin AMG-mese tai Cayenne Turbo, eikä läheskään yhtä tilava, mutta rahalle sain mielestäni paljon paremman vastineen - ja Lexuksen laatu on huikea!
        Kulutus ei ollut mulle syy hybridin ostoon (silloin olisin varmaan valinnut Priuksen ;-)), mutta aikas paljon vähemmällä kulutuksella GS450h "hauki" rannasta singahtaa kuin esim. Mersu tai Porsche :) Eikä syy ollut yksin suorituskykykään (samalla rahalla olis saanut montakin nopeampaa), joka tosin on sykähdyttävä eikä sitä usko ennenkuin itse ajaa! No miksi ihmeessä sellaisen auton sitten ostin?? Mulle se oli ja on upea yhdistelmä laatua, luxusta, riittäviä matkustamotiloja perheelle ja suorituskykyä - en tiedä mistä muusta autosta löytyy samat about samalla hinnalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe