Huomasin Hesarin NYT-liitteestä että keskiviikkona tulee Subtv:llä Konttorirotat
(office space) -elokuva. MUllahan ei subtv näy, mutta luin arvostelun... ja siinä jossain määrin kehuttiin elokuvaa.
Olen ko. elokuvan joskus taannoin nähnyt ja selkeä, hieman toisen suuntainen muistikuva minulla siitä on:
ei naurattanut kertaakaan, liekö surkein komedia minkä olen nähnyt...
Onko muille tuttu?
Konttorirotat - office space
3
413
Vastaukset
- Zede
Itse konttorissa työskennelleenä ja dilbert sarjakuvista pitävänä pidin kyllä elokuvasta. Minäkin olen sen joskus nähnyt ja muistan kyllä nauraneeni siinä useammin kuin kerran. En sano, että se olisi surkein, muttei paraskaan. Sen voin sanoa, että kohtuullisen hyvä se oli. Ehkä katson sen uudestaan ja teen uuden arvion. Näillä muistikuvilla ***/*****
- pikku mui
ja kylmäksi jätti.
olen silti niin ronkeli komedioiden suhteen,
etten odottanut tästä pitävänikään,
mutta kummeksuin elokuvan hidasta menoa.
mike judge oli sentään puikoissa,
joten odotin parempaa tilaisuuteen kiinni
tarttumista.
naurun paikkoja siinä olisi ollutkin,
mutta ote jotenkin lipsui. ;) - raygold
Itse en työskentele toimistossa ja silti nauratti todella paljon. Siinä on hyvää arkielämän komediaa ja hauskoja hahmoja, etenkin se Peterin pomo Lumbergh ja unohdettu työntekijä Milton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666