Konttorirotat - office space

Köpi

Huomasin Hesarin NYT-liitteestä että keskiviikkona tulee Subtv:llä Konttorirotat
(office space) -elokuva. MUllahan ei subtv näy, mutta luin arvostelun... ja siinä jossain määrin kehuttiin elokuvaa.
Olen ko. elokuvan joskus taannoin nähnyt ja selkeä, hieman toisen suuntainen muistikuva minulla siitä on:
ei naurattanut kertaakaan, liekö surkein komedia minkä olen nähnyt...

Onko muille tuttu?

3

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zede

Itse konttorissa työskennelleenä ja dilbert sarjakuvista pitävänä pidin kyllä elokuvasta. Minäkin olen sen joskus nähnyt ja muistan kyllä nauraneeni siinä useammin kuin kerran. En sano, että se olisi surkein, muttei paraskaan. Sen voin sanoa, että kohtuullisen hyvä se oli. Ehkä katson sen uudestaan ja teen uuden arvion. Näillä muistikuvilla ***/*****

• pikku mui

ja kylmäksi jätti.
      olen silti niin ronkeli komedioiden suhteen,
      etten odottanut tästä pitävänikään,
      mutta kummeksuin elokuvan hidasta menoa.
      mike judge oli sentään puikoissa,
      joten odotin parempaa tilaisuuteen kiinni
      tarttumista.
      naurun paikkoja siinä olisi ollutkin,
      mutta ote jotenkin lipsui. ;)

• raygold

Itse en työskentele toimistossa ja silti nauratti todella paljon. Siinä on hyvää arkielämän komediaa ja hauskoja hahmoja, etenkin se Peterin pomo Lumbergh ja unohdettu työntekijä Milton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      93
      1738
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1159
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1158
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      813
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      34
      773
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      5
      716
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      696
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      670
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      666
    Aihe