Onko muita jotka pitävät tissien ruoskimisesta ? Mielestäni ei ole mitään niin ihanaa kuin antaa piiskaa naisen tisseille. On valtavan kiihottavaa katsella selälleen sidottua naista, hyväillä hänen tissejään aluksi ja sitten aloittaa ruoskimaan ihania kiinteitä rintoja. On myös hieno seurata kun nainen kiihottuu sitä mukaa kun tissien väri alkaa muuttua punaiseksi.
Kertokaa muut kokemuksianne tissien piiskaamisesta !
Tissien piiskaaminen
19
2755
Vastaukset
- Bizarr
Ruoskaa en ole (noihin ruumiinosiin, vielä) harrastanut, kämmenillä läiskyttelyä sitä enemmän. Ja omasta puolestani arvostan pystyasentoa, pääsevät utareet paremmin hölskymään. Raju isku kummankin tisun ulkolaidalle niin että läjähtävät vielä yhteen...
Parasta nautintoa ovat äänet. Kämmenen terävä paukahdus, tissien oma hennompi lätsähdys, naisen vinkaisu... Kämmenellä voi läiskiä vaikka vartin, kuunnella ja katsella sietorajan lähestymistä, mennä vähän ylikin. Ja käsin uskaltaa läiskiä myös siniseksi sidottuja rintoja.
Kahta hyvin erilaista naista olen lähinnä läimäytellyt, kiinteätissistä sporttityttöä ja hunajamelonista humanistia. Tunnelma muuttuu kummasti kuppikoon vaihtuessa.
Enpä tiedä, siirrynkö työkalujen käyttöön ihan lähitulevaisuudessa. Rintoihin jää helposti rumia jälkiä, ja siellä haittaavat enemmän kuin perseessä tai sisäreisissä...- taasen
saan ruoskalla vähän tiseihini ja vuoron perään tiseihin ja pilluuni sähkoiskuja kyllä tekee hyvää
- Anonyymi
Mä olen aina vaan haaveillut siitä, että joku piiskaisi/läpsisi rintojani.. Ne niin kaipaisi sotä, kuten peppu ja pimpsakin..
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen aina vaan haaveillut siitä, että joku piiskaisi/läpsisi rintojani.. Ne niin kaipaisi sotä, kuten peppu ja pimpsakin..
Täältä saa,itsellä piiskat ja vermeet. Ei puutu kun halukas nainen Satakunnan alueella. Nimimerkki ja tämän firman tunnus kirjoita.
- Anonyymi
Aika mielenkiintoinen juttu miten naiset itse suhtautuvat asiaan. Olen kautta rantain lähestynyt asiaa monenkin kanssa, ja suurin osa on torjunut koko ajatuksen ihan mahdottomana. Ensimmäisen kerran tärppäsi erään seminaarin jatkoilla kolmekymppisen luokanopettajan kanssa. Hän oli utelias kokemaan millaista se olisi. Hyvän paikan keksiminen ei ollut ollenkaan helppoa. Lopulta päädyimme hänen omakotitalonsa autotalliin ajankohtana jolloin hänen muu perheensä oli kesämökillä.
Ensimmäinen ongelma oli vaatetus. Hän empi kovasti ennen kuin riisui hameensa ja puronsa. Siitä eteenpäin tuli stoppi. Seksikaupasta olin hankkinut muutaman piiskan ja sain luvan muutamaan koesivallukseen. Siitäkään ei tullut mitään kun hän nosti aina kädet rintojen suojaksi. Neuvottelun tuloksena hän lopulta suostui siihen että sidoin hänen kätensä selän taakse. Nyt minulla oli yliote ja muutaman rintoihin osuneen sivalluksen jälkeen avasin häneltä rintaliivit vastustelusta piittaamatta. Pikkuhousut jätin kun hän sitä ehdottomasti vaati. Varsin kauniit ja sopivan kookkaat rinnat, niin että väkisinkin sain seisokin.
Aloitin kämmenellä. Enhän minä tohtinut lujaa iskeä. Rintojen heiluminen ja naisen kiihkeät hengenvedot saivat seisokkini yhä kovenemaan. Välillä kysyin kestääkö hän ja yllätyin kun vastaus oli, ettei se satu erityisesti. Otin piiskan ja sanoin että yritän osua nänneihin. Naisen poskille nousi puna ja hän käänsi päänsä sivuun muttei sanonut mitään. Taisi käteni vapista aika tavalla kun vasta neljäs tai viides lyönti osui kohteeseen. Nainen hengitti kiivaasti muttei sanonut mitään. Lisäsin reilusti voimaa seuraaviin pariin lyöntiin niin että hän putosi polvilleen ja kääntyi kyljittäin henkeä haukkoen. Nostin hänet pystyyn ja kysyin voidaanko jatkaa ja hän vain nyökkäsi. Autotallissa oli katosta roikkuva nyrkkeilysäkki , johon sidoin naisen, jottei temppu toistuisi. Halusin kuulla hänen pyytävän armoa, joten vaihdoin toiseen piiskaan ja niin seuraavat iskut läjähtivät aika kuuluvasti vaaleaan ihoon, johon alkoi nousta punertavia juomuja. Nyt hän todella alkoi vaikertaa muttei vaatinut lopettamaan. Hän sulki silmänsä kun tartuin nänneihin ja puristin. Kiskoin rintoja eri suuntiin ja hän vain puri hammasta. Minua alkoi vähän hirvittää kun katselin miltä hänen kauniit rintansa vähitellen sinistyvine vammoineen näyttivät. Yllätyin kun hän vaati minun jatkavan. Montaa iskua en kerta kaikkiaan pystynyt enää antamaan kun pelkäsin aiheuttavani ison vahingon hänen rinnoilleen.
Kului vuosi ja hän otti yhteyttä. Hän halusi uusinnan. Viime kesänä jälleen kun muu perhe oli lomalla. Ehkä ensi kesänä jälleen. Omituista tässä on se, että minä olen se heikko lenkki. Jotenkin en kykene olemaan riittävän kovakourainen niin kauniille rinnoille. Jos me joka toinen päivä tehdän roollileikkiä että minä olen sinun ankara isäsi ja piiskaan sinun tissejä ja se toinen päivä sinä olet minun ankara äitini ja annat minulle piiskaa paljalle pyllylle!
- Anonyymi
Paljon parempi on kun nainen seisoo sidottuna johonkin pilariin ja aluksi vielä täysin vaatteissa. Ensimmäiset läimäytykset kämmenellä rintoihin, sitten ehkä jollain vyöllä tai vastaavalla.
Sitten pusero auki (kiihottavampaa olisi repäistä se auki) ja uusi käsittely rinnoille. Kunnon läväytykset vyöllä tai piiskalla.
Sitten vuorossa rintaliivit - tavalla tai toisella auki (mieluiten leikkaisin olkaimet poikki taskuveitsellä). Paljaitten rintojen puristelua ja venyttelyä ja läpsimistä niin että ne heiluvat silmien edessä. Nännien likistelyä ja rullaamista niin että nainen valittaa. Sitten järeämmät keinot. Kovia lyöntejä kämmenellä ja erilaisilla välineillä. Karttakepillä jää punaisia jälkiä, jotka tummuvat, vyöllä taas helposti aika julman näköisiä verinaarmuja jos se on tavoitteena.
Tietenkin toisen osapuolen suostumuksella! - Anonyymi
Tottakai! Sitoa nainen vaikka seisaaltaan Mattotelineeseen ja aluksi läimäytellä sen rintoja vaatteitten päällä. Sitten avata sen pusero/mekko ja puristella rintoja oikein kunnolla. sitten nostaa rinnat rintsikoitten kupista niin että nännit törröttää reunojen yli ja piiskata niitä vaikka koivuvitsalla kunnes ovat ihan punaisilla juomuilla! Kiva katsella kuinka vaaleat rinnat muttuu kauttaaltaan tummanpunaisiksi osumakohdista. Voi olla että nainen vähön parkuu...
Nämä ovat naista nöyryyttäviä mutta äärettömän kiihoittavia kertomuksia, kuinka miehet kukin omalla tavallaan tämän naisille tehneet tai tekisivät.
Joskus sitä kaipaa kunnon rajuun ja tuntuvaan käsittelyyn, jonka tuntee rinnoissaan vielä useamman päivän sen jälkeenkin.Kreeta tervetuloa Satakunnan alueella olis kundi joka haastaa. Toki olen tulossa tammikuuta Kuopion lähi maastoon jos haluut tavata. Nimimerkki eteen ja tämän firman tunnus kirjoita.
Stenwall kirjoitti:
Kreeta tervetuloa Satakunnan alueella olis kundi joka haastaa. Toki olen tulossa tammikuuta Kuopion lähi maastoon jos haluut tavata. Nimimerkki eteen ja tämän firman tunnus kirjoita.
Naimisissa olevana naisena, tällaisen toteuttaminen saattaa olla haasteellista mutta ei tietenkään mahdotonta.
Laitan postia sinulle!Kreeta73 kirjoitti:
Naimisissa olevana naisena, tällaisen toteuttaminen saattaa olla haasteellista mutta ei tietenkään mahdotonta.
Laitan postia sinulle!Vastattu.. 😍
Kreeta73 kirjoitti:
Ei näköjään.
Vitutti kirjoittaa pitkä posti ja ei tuu perille,tyhjänä se postia niin mahtuu...😘
Stenwall kirjoitti:
Vitutti kirjoittaa pitkä posti ja ei tuu perille,tyhjänä se postia niin mahtuu...😘
Voi harmi!
Mikähän siinä nyt on, ettei tule perille?
Vaikka miten paljon yritän niin ei tuu perille?vähä potuttaa...olis ollut asiaakin.
Kreeta 😤
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286888Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624264Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523416Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903034Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862011Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361693Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201571- 911533
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406