ilman mitään leimoja, onks se minkään arvoinen? en ole harrastaja joten ei ole tietoa asiasta???
joulupostimerkki
4
783
Vastaukset
- joulumerkki
ei joulupostimerkki, ensimmäinen joulupostimerkki ilmestyi Suomessa 1973...jos kysymyksesi koski suomalaista merkkiä. Todennäkösesti merkilläsi ei paljon arvoa ole...taitaa alle euron olla. antamillasi tiedoilla en paremmin voi vastata.
- hinnoittelu
löytyy esim. LaPe-luettelosta 2003 sivuilta 134,135 ja 136.-45-vuoden enkelimerkille on arvoksi sanottu 2 eutoa postituoreena ja 4,5 euroa ilman tuoreutta.
- että liiman
hinnoittelu kirjoitti:
löytyy esim. LaPe-luettelosta 2003 sivuilta 134,135 ja 136.-45-vuoden enkelimerkille on arvoksi sanottu 2 eutoa postituoreena ja 4,5 euroa ilman tuoreutta.
puuttuessa -50% postituoreesta eli vain euron, jos merkki on pesty.
- saavutetaan
että liiman kirjoitti:
puuttuessa -50% postituoreesta eli vain euron, jos merkki on pesty.
vain kortilla, jossa leiman päivämäärästä saa tolkkua.Sama tilanne kuorilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919