uskaltanut minua lähestyä, olisin ollut aika imarreltu ja haltioissani..mutta et uskaltanut ja se on harmi!
..tuli olo, että olen jotenkin surkea olento..mutta ei se mitään, ymmärrän ;[
---------
mutta tiedätkö, You Still Can!! ;] ..tarkoitan lähestyä siis..sehän antaa melko rohkean kuvan jos uskaltaa toisen pienelle reviirille astahtaa!
tosin minä en ole se rohkea!
jaksan ajatella kuitenkin positiivisesti..jaksathan sinäkin?
miehelle
jos vain
9
1632
Vastaukset
- oli niin
vaikea, enkä uskaltanut, etkä uskaltanut sinäkään? :(
- ap.
uskaltanut en, minäkään ;(
arkajalkoja molemmat? - se ed.
ap. kirjoitti:
uskaltanut en, minäkään ;(
arkajalkoja molemmat?syliini sinut kaappaan ja lohdutan... :) Silittää* Me ollaan arkajalkoja kaikki, kun oikeen silmiin katsotaan... ;D
Rakkaus saa isonkin miehen araksi... - ap.
se ed. kirjoitti:
syliini sinut kaappaan ja lohdutan... :) Silittää* Me ollaan arkajalkoja kaikki, kun oikeen silmiin katsotaan... ;D
Rakkaus saa isonkin miehen araksi...;] *hymyää arasti*
ap. kirjoitti:
;] *hymyää arasti*
Et sinä sen huonompi ole vaikkei uskalleta tulla juttelemaan..pää pystyyn;)
- se ed.
ap. kirjoitti:
;] *hymyää arasti*
sit toi Tero, kauniita unia... :)
- ap.
se ed. kirjoitti:
sit toi Tero, kauniita unia... :)
toivotuksista, nukuin hyvin ;]
no mikäs oli sinun nimesi sitten ihan näin niin kuin oikeasti..Tero ei ainakaan?
;D
- lähestynyt mutta.
Olen ujo
- ap.
..mutta minäkin olen ujo..,samassa veneessä?
;}
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812