uskaltanut minua lähestyä, olisin ollut aika imarreltu ja haltioissani..mutta et uskaltanut ja se on harmi!
..tuli olo, että olen jotenkin surkea olento..mutta ei se mitään, ymmärrän ;[
---------
mutta tiedätkö, You Still Can!! ;] ..tarkoitan lähestyä siis..sehän antaa melko rohkean kuvan jos uskaltaa toisen pienelle reviirille astahtaa!
tosin minä en ole se rohkea!
jaksan ajatella kuitenkin positiivisesti..jaksathan sinäkin?
miehelle
jos vain
9
1652
Vastaukset
- oli niin
vaikea, enkä uskaltanut, etkä uskaltanut sinäkään? :(
- ap.
uskaltanut en, minäkään ;(
arkajalkoja molemmat? - se ed.
ap. kirjoitti:
uskaltanut en, minäkään ;(
arkajalkoja molemmat?syliini sinut kaappaan ja lohdutan... :) Silittää* Me ollaan arkajalkoja kaikki, kun oikeen silmiin katsotaan... ;D
Rakkaus saa isonkin miehen araksi... - ap.
se ed. kirjoitti:
syliini sinut kaappaan ja lohdutan... :) Silittää* Me ollaan arkajalkoja kaikki, kun oikeen silmiin katsotaan... ;D
Rakkaus saa isonkin miehen araksi...;] *hymyää arasti*
ap. kirjoitti:
;] *hymyää arasti*
Et sinä sen huonompi ole vaikkei uskalleta tulla juttelemaan..pää pystyyn;)
- se ed.
ap. kirjoitti:
;] *hymyää arasti*
sit toi Tero, kauniita unia... :)
- ap.
se ed. kirjoitti:
sit toi Tero, kauniita unia... :)
toivotuksista, nukuin hyvin ;]
no mikäs oli sinun nimesi sitten ihan näin niin kuin oikeasti..Tero ei ainakaan?
;D
- lähestynyt mutta.
Olen ujo
- ap.
..mutta minäkin olen ujo..,samassa veneessä?
;}
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424300
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1354069- 643716
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334