Elikkäs täällä olisi edelleen myynnissä Töpöhäntäinen tyttönen. Ja tällä kertaa kaipailtaisiin ASIALLISIA ostajia. Jo kolme luvannut tulla katsomaan ja tytön kanssa odoteltu mutta ei ole näkynyt. Ihmeellistä touhua. Eli tyttö on n. 4-vuotias leikattu soopeli fretti. Asumme Laihialla, Vaasan lähettyvillä. Annan Töpön VAIN hyvään ja asiantuntevaan kotiin jossa sillä olisi mieluiten myös kaveri. Töpö tulee hyvin toimeen muiden eläinten(koirien, kissojen) kanssa, mutta totuttelu pitää silti tehdä varoen. Töpö voi näykkiä, mutta ei vihoissaan. Olen käyttänyt käsineitä jonkun verran rei'ittymisen estämiseksi. Kuitenkin olen varma että tämänkin saa ajan kanssa kitkettyä pois. Hyvä kaveri vaikka yksin jääneelle fretille.
Jos siis kiinnostuit tästä omapäisestä veijarista, otahan yhteyttä! :)
0456526470 Laura
Fretti naaras
suloinen soopeli
2
559
Vastaukset
- kiinnostaaaaa!!
hei!! olen kiinnostunut, hyvin kiinnostunut!! olisi tarjota hyvä ja lämmin koti. monta vuotta olen harkinnut fretin hankkimista ja nyt vasta sellainen tilanne, että voisin antaa fretille kodin koska aikaa löytyy paljon. asun omakotitalossa eli tilaa riittää, mutta ihan ensimmäiseksi haluaisin tietää että onkos söpöliini edelleen myynnissä? annan mielelläni lisää tietoa itsestäni ja kodistani!! asun turussa ja ikää parin viikon päästä 22 vuotta. otathan yhteyttä??
- ..........
Töpö-fretti muutti eilen meille uuteen kotiin. put put :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1182302- 1321856
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K971172En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721070Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.441024Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉78981HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23965Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932