Voiko siis nainen venyä syvyyttäänkin? Ja kuinka paljon? Ei kai muka joillain naisilla oikeasti ole joitain 18-20 cm syvyisiä, kun mitä tällä palstalla jotkut "isokaluiset" on väittänyt saavansa? Vai onko nääkin vaan jotain tsoukilla kirjoittelijoita? Ja jos sittenkin voi venyä, niin saako millään kutistettua entiseen pienempään kokoon?
Naisen vaginan syvyydestä
9
2453
Vastaukset
- tuota..
No tuota asiaa kun on katsellut netistä jonkin verran, niin toisilla palstoilla sanotaan, että se römpsä on normaalisti sellainen että se on passeli 15cm kalulle, eli suunnilleen 12cm syvä. Mutta sillä karvahaitarilla tai majavan pesällä on kuitenkin kyky venyä myös ottamaan vastaan sellainen 20cm peli. Se pimpukkahan mukautuu siihen mitä on tarjolla, että siltä pohjalta ajatellen se on aika sama minkä kokoinen se meisseli tai marsalkan sauva on. Osa naisista pitää siitä, että ilotikku venyttää lemmenlipasta kunnolla ja osa pitää sitä todella epämukavana, riippuu naisesta. Jokaiselle miehelle on kai olemassa passeli kutukolo.
- Seksin asiantuntija
Pimppa venyy rajattomasti. Oma penikseni on 27cm ja juurta myöten uppoaa pilluun kuin pilluun!
- Jo jonkinsorttinen
Kansainvälinen kuuluisuus peniksesi kokosi takia .. ei hyvää päivää..
- joka suuntaan
Olen harrastanut myös nyrkkinaintia, ja monelle naiselle olen työntänyt rasvatun kourani supussa puolikäsivartta myöten lukuisiin vittuihin, ja hyvin mahtuu siellä vielä sormia koukistelemaan ja nyrkkiin kouraa puristelemaan, ja mikä ettei, sieltä se 3-5 kiloinen vauvakin mahtuu tulemaan, tosin eri olosuhteissa kuin nyrkkinainnissa, ja on naisella lihakset siinä tilassa. Mutta se on ihme, että vaikka olisi kuinka pieni nainen, niin vitussa niillä riittää kokoa. Olin yhden tosi-isokullisen miehen kanssa yhdessä kääpiöbordelllissa ulkomailla ja tämä kaveri nussi nähteni sellaista metrin mittaista naista hirmukyrvällään, ja sinne upposi. Näytti että kyrpää oli puoleen mitaan naista, mutta hyvin se otti vastaan ja vielä kehui jotta bueno, bueno.
- Aloittaja
Jos se sitten venyy ihan jopa 30 cm syväksi myös, (vai voiko?) niin mites ei kai sitten muut sisäelimet tule jollain tavalla vastaan? :D Vai?
- hyvinni
30m pitkäksi, uusmman milanon tutkimuksen mukaanhan keskimitta on 37m joten pakkohan sen on.
- AIVAN!
hyvinni kirjoitti:
30m pitkäksi, uusmman milanon tutkimuksen mukaanhan keskimitta on 37m joten pakkohan sen on.
Jorma Sonnisen Milanon tutkimukset ne vastaa asiaa ovatki:).... Kyllä!
Mä en käsitä miten se idiootti jaksaa. Se varmaa vetää käteen samal ku lykkää sitä. Sasa siit jotain sairast nautintoo. - korjaustaa
AIVAN! kirjoitti:
Jorma Sonnisen Milanon tutkimukset ne vastaa asiaa ovatki:).... Kyllä!
Mä en käsitä miten se idiootti jaksaa. Se varmaa vetää käteen samal ku lykkää sitä. Sasa siit jotain sairast nautintoo.Nyt viestin olikin laittanu eeva maria... ei hyvä heilu...
- Nainen43vee
Mulla menee maks. 12 cm:n vehje rakoon ja jos vehkeessä on ympärysmittaa yli 11 cm ei mene edes 12 cm:n pituinen. Ja olen muuten pitkähkö naisihminen, en mikään kääpiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 465870
- 495361
- 493734
- 143685
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993401- 313136
- 592894
- 582756
- 552413
- 381854