Hei osaako kukaan kertoa vieläkö hiukkavaaran kirpputori toimii ja onko se hyvä? Eli onko siellä yleensä hyviä myyjiä jotka tahtovat päästä tavaroistaan eroon halvalla vai onko siellä pääasiassa vain niitä jotka kuukaudesta toiseen myyvät samoja vanhoja tavaroitaan uuden hinnalla?
hiukkavaaran kirpputori
6
2945
Vastaukset
- täysin varma
tästä tiedosta, mutta viimeksi mitä olen kuullut,siellä toimii jonkinlainen antiikkitavaroiden myyntipaikka nykyään.
- mutta miksi juuri sinne
Hiukkavaarassa on varmaan edelleenkin se ns. laatukirppis, jossa myyjät tiiraavat vieressä. Enpä ole sieltä koskaan mitään ostanut. Hiukkavaarassa oli ainakin kesällä myös toinen kirppis. Siellä myydään enemmän antiikkia. Mutta onhan kirppiksiä muuallakin Oulussa. Mikset käy niissä?
- elää ja voi hyvin
tein viikonloppuna mahtavia löytöjä, ostin upeita joulujuttuja edulliseen hintaan. siis laatukirpparilta, ei hiukkavaarassa enää muita kirppareita ollutkaan.
- taattis
kovasti olekaan, mutta hiukkavaara vanhimpia ja suosituimpia, sinne siis
- asiakas maalta
taattis kirjoitti:
kovasti olekaan, mutta hiukkavaara vanhimpia ja suosituimpia, sinne siis
Kiitos tiedoista, tiedän Oulussa sen paljekirppiksen jossa onkin paljon pöytiä mutta myyjät eivät ole itse myymässä. Onko siellä vielä muuallakin kirpputoreja? En tarkoita mitään lähetys kirppareita vaan näitä joissa ihmiset itse myy omiaan tai on se pöytävuokraus systeemi.
- Real Limingantullissa
asiakas maalta kirjoitti:
Kiitos tiedoista, tiedän Oulussa sen paljekirppiksen jossa onkin paljon pöytiä mutta myyjät eivät ole itse myymässä. Onko siellä vielä muuallakin kirpputoreja? En tarkoita mitään lähetys kirppareita vaan näitä joissa ihmiset itse myy omiaan tai on se pöytävuokraus systeemi.
Limingantullissa sekä mukava kirppis Alppilassa, onhan näitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 74832
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745