hiukkavaaran kirpputori

asiakas maalta

Hei osaako kukaan kertoa vieläkö hiukkavaaran kirpputori toimii ja onko se hyvä? Eli onko siellä yleensä hyviä myyjiä jotka tahtovat päästä tavaroistaan eroon halvalla vai onko siellä pääasiassa vain niitä jotka kuukaudesta toiseen myyvät samoja vanhoja tavaroitaan uuden hinnalla?

6

2945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täysin varma

tästä tiedosta, mutta viimeksi mitä olen kuullut,siellä toimii jonkinlainen antiikkitavaroiden myyntipaikka nykyään.

• mutta miksi juuri sinne

Hiukkavaarassa on varmaan edelleenkin se ns. laatukirppis, jossa myyjät tiiraavat vieressä. Enpä ole sieltä koskaan mitään ostanut. Hiukkavaarassa oli ainakin kesällä myös toinen kirppis. Siellä myydään enemmän antiikkia. Mutta onhan kirppiksiä muuallakin Oulussa. Mikset käy niissä?

• elää ja voi hyvin

tein viikonloppuna mahtavia löytöjä, ostin upeita joulujuttuja edulliseen hintaan. siis laatukirpparilta, ei hiukkavaarassa enää muita kirppareita ollutkaan.

• taattis

kovasti olekaan, mutta hiukkavaara vanhimpia ja suosituimpia, sinne siis

• asiakas maalta
        taattis kirjoitti:

kovasti olekaan, mutta hiukkavaara vanhimpia ja suosituimpia, sinne siis

Kiitos tiedoista, tiedän Oulussa sen paljekirppiksen jossa onkin paljon pöytiä mutta myyjät eivät ole itse myymässä. Onko siellä vielä muuallakin kirpputoreja? En tarkoita mitään lähetys kirppareita vaan näitä joissa ihmiset itse myy omiaan tai on se pöytävuokraus systeemi.

• Real Limingantullissa
        asiakas maalta kirjoitti:

Kiitos tiedoista, tiedän Oulussa sen paljekirppiksen jossa onkin paljon pöytiä mutta myyjät eivät ole itse myymässä. Onko siellä vielä muuallakin kirpputoreja? En tarkoita mitään lähetys kirppareita vaan näitä joissa ihmiset itse myy omiaan tai on se pöytävuokraus systeemi.

Limingantullissa sekä mukava kirppis Alppilassa, onhan näitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2926
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      74
      832
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe