Hei osaako kukaan kertoa vieläkö hiukkavaaran kirpputori toimii ja onko se hyvä? Eli onko siellä yleensä hyviä myyjiä jotka tahtovat päästä tavaroistaan eroon halvalla vai onko siellä pääasiassa vain niitä jotka kuukaudesta toiseen myyvät samoja vanhoja tavaroitaan uuden hinnalla?
hiukkavaaran kirpputori
6
2765
Vastaukset
- täysin varma
tästä tiedosta, mutta viimeksi mitä olen kuullut,siellä toimii jonkinlainen antiikkitavaroiden myyntipaikka nykyään.
- mutta miksi juuri sinne
Hiukkavaarassa on varmaan edelleenkin se ns. laatukirppis, jossa myyjät tiiraavat vieressä. Enpä ole sieltä koskaan mitään ostanut. Hiukkavaarassa oli ainakin kesällä myös toinen kirppis. Siellä myydään enemmän antiikkia. Mutta onhan kirppiksiä muuallakin Oulussa. Mikset käy niissä?
- elää ja voi hyvin
tein viikonloppuna mahtavia löytöjä, ostin upeita joulujuttuja edulliseen hintaan. siis laatukirpparilta, ei hiukkavaarassa enää muita kirppareita ollutkaan.
- taattis
kovasti olekaan, mutta hiukkavaara vanhimpia ja suosituimpia, sinne siis
- asiakas maalta
taattis kirjoitti:
kovasti olekaan, mutta hiukkavaara vanhimpia ja suosituimpia, sinne siis
Kiitos tiedoista, tiedän Oulussa sen paljekirppiksen jossa onkin paljon pöytiä mutta myyjät eivät ole itse myymässä. Onko siellä vielä muuallakin kirpputoreja? En tarkoita mitään lähetys kirppareita vaan näitä joissa ihmiset itse myy omiaan tai on se pöytävuokraus systeemi.
- Real Limingantullissa
asiakas maalta kirjoitti:
Kiitos tiedoista, tiedän Oulussa sen paljekirppiksen jossa onkin paljon pöytiä mutta myyjät eivät ole itse myymässä. Onko siellä vielä muuallakin kirpputoreja? En tarkoita mitään lähetys kirppareita vaan näitä joissa ihmiset itse myy omiaan tai on se pöytävuokraus systeemi.
Limingantullissa sekä mukava kirppis Alppilassa, onhan näitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078