Nordealta sitä tiedotetta joka luvattiin lähettää joko paperilla kotiin tai sitten verkkopankin sisäiseen postiin? Siis sitä uudempaa tiedotetta jossa luvattiin kertoa tarkemmin siitä Visa-uudistuksesta, sen tiedotteenhan piti tulla näihin aikoihin. Itse en ole saanut ja siks kyselen.
Nordean Visa-tiedote?
7
547
Vastaukset
- tiedotetta
...
... enkä tiedä koko uudistuksesta muuta kuin mitä olen täältä Suomi24:stä lukenut. Yritin kyllä kerran löytää tietoja Nordean verkkopankista, mutta en löytänyt mitään.
- ap.
ole ollutkaan vaan se ilmoitustieto uudistuksesta tuli paperilla kirjeenä kotiin.
- luvattiin lähettää
"luvattiin lähettää"
ei minun tiedotteessa ainakaan luvata, siinä kun oli uudet hinnat ensivuodelta.
minkälaista tiedotteesta on kyse ?
Koska se tuli ?
meillä mene kaikki skannerin läpi ja laitan tietokoneelle, oli helppo tarkistaa.
tee sinäkin sellainen, mutta mieti tarkkaan alussa asioiden jako ja avainsanat, jotta ei tarvis tehdä kuten meillä 5 v takaperin, kaikki uusiksi, kun keksittiin hyvät järjestelmät. - maaliskuussa uudet kortit
Minun lapussani, joka tuli muistaakseni lokakuussa 2008, ei ainakaan lue mitään mistään "uudesta tiedotteesta".
Siellä lukee hinnasto, joka astuu voimaan kun kortit uusitaan. Omani vanhenee maaliskuussa, ja lapussa luki, että maaliskuussa tuleva uusi kortti sisältää tiettyjä uusia ominaisuuksia.
Itse tosin lopetan Visankortin kun vanhan voimassaolo päättyy. Otin ilmaisen Nordea-Stocman MasterCardin tilalle. Konttorin tädin mukaan aika moni muukin on tehnyt samalla tavalla. Joten miksi sitä maksamaan erikseen kohonneita Visamaksuja kun samat ominaisuudet saa ilmaiseksikin toisella kortilla.- uudesta tiedotteesta
siinä lapussahan sanotaan että joko kotiin tai verkkopankkiin tulee vuoden lopulla lisätietoa. Ei ole tullut, sen sijaan vanhan kertausta on ilmaantunut eilen Nordean kotisivuille.
Tammikuun alussa sitten tulee kirje jokaiselle Visa-asiakkaalle kotiin. Tämä siis uusimman tiedon mukaan.
- ne suurimmat konnat
eiköhän ole kyse rahastuksesta.perusmaksu nousee n.60e.ennen.noin 20e.taitaa tulla jälleen pankinvaihto operaatio ensi kevään.ruottalaiset paikkaa omia tappioita tällä tavalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583703Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723085Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin532281Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.131503Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651269- 861146
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23971Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55955- 47942