Nordean Visa-tiedote?

onks kukaan saanut

Nordealta sitä tiedotetta joka luvattiin lähettää joko paperilla kotiin tai sitten verkkopankin sisäiseen postiin? Siis sitä uudempaa tiedotetta jossa luvattiin kertoa tarkemmin siitä Visa-uudistuksesta, sen tiedotteenhan piti tulla näihin aikoihin. Itse en ole saanut ja siks kyselen.

7

558

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedotetta

...

• ... enkä tiedä koko uudistuksesta muuta kuin mitä olen täältä Suomi24:stä lukenut. Yritin kyllä kerran löytää tietoja Nordean verkkopankista, mutta en löytänyt mitään.

• ap.

ole ollutkaan vaan se ilmoitustieto uudistuksesta tuli paperilla kirjeenä kotiin.

• luvattiin lähettää

"luvattiin lähettää"

ei minun tiedotteessa ainakaan luvata, siinä kun oli uudet hinnat ensivuodelta.

minkälaista tiedotteesta on kyse ?
      Koska se tuli ?

meillä mene kaikki skannerin läpi ja laitan tietokoneelle, oli helppo tarkistaa.

tee sinäkin sellainen, mutta mieti tarkkaan alussa asioiden jako ja avainsanat, jotta ei tarvis tehdä kuten meillä 5 v takaperin, kaikki uusiksi, kun keksittiin hyvät järjestelmät.

• maaliskuussa uudet kortit

Minun lapussani, joka tuli muistaakseni lokakuussa 2008, ei ainakaan lue mitään mistään "uudesta tiedotteesta".

Siellä lukee hinnasto, joka astuu voimaan kun kortit uusitaan. Omani vanhenee maaliskuussa, ja lapussa luki, että maaliskuussa tuleva uusi kortti sisältää tiettyjä uusia ominaisuuksia.

Itse tosin lopetan Visankortin kun vanhan voimassaolo päättyy. Otin ilmaisen Nordea-Stocman MasterCardin tilalle. Konttorin tädin mukaan aika moni muukin on tehnyt samalla tavalla. Joten miksi sitä maksamaan erikseen kohonneita Visamaksuja kun samat ominaisuudet saa ilmaiseksikin toisella kortilla.

• uudesta tiedotteesta

siinä lapussahan sanotaan että joko kotiin tai verkkopankkiin tulee vuoden lopulla lisätietoa. Ei ole tullut, sen sijaan vanhan kertausta on ilmaantunut eilen Nordean kotisivuille.

Tammikuun alussa sitten tulee kirje jokaiselle Visa-asiakkaalle kotiin. Tämä siis uusimman tiedon mukaan.

• ne suurimmat konnat

eiköhän ole kyse rahastuksesta.perusmaksu nousee n.60e.ennen.noin 20e.taitaa tulla jälleen pankinvaihto operaatio ensi kevään.ruottalaiset paikkaa omia tappioita tällä tavalla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2147
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1023
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe