olen laittanut kasvamaan sitruunan, suomalaisen omenan ja hunajamelonin mutten muista mikä on mikä. 2 nuista kasvaa ja on n. 10cm korkuisia. olisiko jossain kuvia näistä tän kokoisina jotta voisin tarkistaa mikä on mikäkin? siemenet olen ottanut suoraan hedelmistä ja nakannut purkkiin kasvamaan. toisessa on pyöreät lehdet, toisessa terävät lehdet... joko näistä tunnistaisi? kiitos.
itse en nettiä selaamalla löytänyt...
miten tunnistan sitruspuuni?
kasvattaja aloittelija
1
414
Vastaukset
- kahjoppi
Paras tunnistuskonsti on nenä. Sitrus tuoksuu aina sitrukselta ja lehti on nahkea ja tumman vihreä, jos valoa on tarpeeksi. Veikkaisin, että se pyöreä on sitrus. Ompun lehdet pyrkii heti teräviksi.Melonin taimi sitten taas on verrattavissa kurpitsan taimeen. No siinäkin on sirkkalehti aivan pyöreä.
Odota vähän aikaa, Omppu siellä ainakin vaikuttaisi kasvavan. joskus voi itäminen kestää pitkään. Oma viikunani oli ollut yli puoli vuotta unelman juurella unohtuneena. Luulinkin sitä koivuksi, mutta haju oli taimella kuvottava. Ei enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793