~~ elämän jano ~~

tiiger-66

**********
*******
***
*Katse taivaalle
siellä ne tähdet on

tiedän senkin
enkelien suojelus on

pala palalta
sydän alkaa
hengittää

elämän voimaa
elämän voimaa

`

joka hengenvedolla
elämän jano

kasvaa
kasvaa

ja tuo Sinua lähemmäs minua

~~ palan taivasta ~~

13

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienoa aamulla herätä elämän
      janoon ja nauttia siitä,että
      on yleensä olemassa.

      Elämä kaikkineen on rikkaus
      vaikka toisinaan koetteleekin.

      Olemme pala sitä
      maailmankaikkeutta...

      - runosi johdosta.

      • tiiger-66

        Voi, miten lämmittää
        sydäntä noin ihana vastaus,,
        ,,,,,
        ,,olemme arvokkaita
        sieluja ihan jokainen,,
        ,,pala sitä
        maailmankaikkeutta,,
        ,,ja olemasaolomme lahja
        parhain,,
        ,,,,,
        ,,suuri kiitollisuus
        nousee kaikesta, niin aineettomasta ,
        kuin ainellisestakin,,,
        ,,,,,,,,
        ,,kiitos, kun olet olemassa
        hyvä, rakas ystävä~~


      • tiiger-66 kirjoitti:

        Voi, miten lämmittää
        sydäntä noin ihana vastaus,,
        ,,,,,
        ,,olemme arvokkaita
        sieluja ihan jokainen,,
        ,,pala sitä
        maailmankaikkeutta,,
        ,,ja olemasaolomme lahja
        parhain,,
        ,,,,,
        ,,suuri kiitollisuus
        nousee kaikesta, niin aineettomasta ,
        kuin ainellisestakin,,,
        ,,,,,,,,
        ,,kiitos, kun olet olemassa
        hyvä, rakas ystävä~~

        Ylitsevuotavaa ovat sanasi,jotka
        toisaalta myös hämmentää,
        sillä hyvällä tavalla.

        Kannatellaan
        polkujamme.


    • iivee

      maan päällä,
      sinun sielussasi
      tähdet ja enkelit...
      se tekee myös runoistasi kauniita ja herkkiä

      tiigerin tassu on nyt pehmeän jäljen jättänyt,
      mutta arvaanpa että
      kynnet jo syyhyävät
      raapaisemaan...

      • tiiger-66

        *wirn* ,,,
        ,,arvauksesi,,,
        ,,,,,
        ,,uneen,,,,,,
        ,,,,,,
        ,,jospa joskus
        toteen,,kin,,
        ,,,,,
        ,,kauniita sanoja kumpuaa
        sisältäsi
        ,,,,,ja mieltä lämmittää,,,
        ,,,,,,,,,
        ,,kaunis kiitos
        ja ihanaa päivän jatkoo** :)


    • Into.Lento

      tule maistamaan
      alkoi aurinko paistamaan
      laitoin lautaselle palan taivasta
      jälkiruuaksi suut nauttii sokeripilvilaivasta

      • tiiger-66

        Into,
        het uamusta niin
        kaunihisti riimittää,,
        ,,ja niin soma pyyntö
        ,,,tigrun katse,,
        hhmmmm,,,on kyllä,,
        ,,masukin *kurnii*
        ,,,,maistamaan
        ,,,,,,vähän maailmankaikkeuden
        runsautta,,,
        ,,,alkais päivä
        paistamaan,,,
        ,,,,,
        ,,,pirtsakkaa päevän
        jatkoa,,, :)
        ,,,


    • lindalinda1

      tämä runosi on ehdottoman kaunis.

      Elämän ja rakkauden janoa jokaisella
      hengenvedolla - pala taivasta lähempänä hän,
      vielä tuntematon.

      Varsin ymmärrettävä runo pienen ihmisen suuresta
      toiveesta. Tässä viihtyy.

      • tiiger-66

        Runosuoni pulppuaa
        ja kirjoitan suoraan melkein
        koneelle, sit niitä joutuu
        parsimaan,,,,
        ,,kun ei ookkaan tyytyväinen,
        tai muuten vaan haluaa
        parannella,,,
        ,,,täytyis kärsivällisemmin,,
        ,,,,,,,
        ,,sen oon huomannut, et kuunnellessa
        klassisempaa musiikkia ja ollessa
        ihan hiljaisuudessa tulee
        syvällisempiä runoja,,,,
        ,,,,,,,,
        ,, ihana vastauksesi,oiihh,,
        painan arkin rintaani vasten
        ja hymyillen kiitän sinua
        lämpimästi~~ :)


    • mertenprinsessa

      sydän alkaa hengittää, ihansti sanottu. Kuin voimaruno tilaustyönä minullekin.

      Kiitos kaunis nyt jo ilmeisen janoiselle Tiikerille, jolla on iiso pala taivasta pivossaan.

      • tiiger-66

        tigru on,,,
        ,,hyvin, hyvin,,,
        ,,,,,
        ,,hhhhmmmm,,
        ,,,,,,,,*wirn*
        ,,,,
        ,,,ainaski, niin
        nälkäinen,,,,,
        ,,,,,,,,
        ,,,jtn,,,
        ,,tallustaa syömään,,,
        ,,,,,,,,,
        ,,,, tarjoaa päiväteet
        hymyillen
        ihanalle ystävällekkin,,,
        ,,ollos hyvä~~ :))


    • Sielä on ikuinen kesä.

      Oli syksy satoi
      olin jääny yksin.

      Silloin sain tuon
      ei ruusut sielä kuihdu.

      Jano vie kohti
      "ja tuo Sinua lähemmäks minua"

      tiiger-66
      pyyhi pois kyynel
      taas tähdet tuikkii.Liisa

      • tiiger-66

        voih, Liisa,
        se pala mikä sun sydämestä
        vietiin,,,,
        ,,,,sydän särkyi,,
        ,,,,,,
        ,, (muistelen taas, kun kerroit sen,
        hän sängyllä makasi, yht`äkkiä
        olikin pois lämpö kädestä rakkaimman,,,
        ,,,,
        ja tunnen nyt enkelien kosketuksen,,
        ,,,herkistyy,,,kyynel~~
        ,, ikuinen kesä,
        ruusut kukkii aina,,,
        ,,,,,,
        ,,siunausta iltaasi, yöhösi,,
        ,,oot rakas~~


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe